Jump to content

Krajesu

Stały użytkownik
  • Posts

    108
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1251 profile views

Krajesu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Witam, Mam pytanie, jaką podkładkę chłodzącą do Macbook Pro 16" polecacie ? Jeśli chodzi o wymagania to ma być wydajna, cicha i możliwie jak najcieńsza - budżet bez limitu. Po prostu, żeby była sensownie najlepsza. Dzięki z góry :-)
  2. Proszę bardzo :) Prosiłbym o informację co do ewentualnego rabatu. https://www.x-kom.pl/lista/dppblf1a4 Dziękuję z góry i pozdrawiam.
  3. Dzięki. Chłodzenie jest bardziej dla lepszej żywotności chłodzenia, nie jestem fanem OC
  4. Witam, ostatnio składałem komputer nowy w 2009 - bardzo mi Purepc.pl pomogło więc myślę, że tym razem będzie podobnie :) Prosiłbym o ocenę zestawu. Jednak chciałbym, żebyście główny nacisk położyli na model, czy wszystko bedzie ładnie śmigać. Może macie jakieś doświadczenia z innymi lub tymi modelami. Dzięki z góry ! https://www.morele.net/inventory/info/58a05664/
  5. Ok, dzięki. Czyli reasumując mogę po prostu kupić SSD 512 albo 1TB widzałem po około 500 zł więc ok. A co do żywotności ? Rozumiem, że SSD na tyle poszły do przodu, że nie będzie problemu z usuwaniem/zapisywaniem i po jakimś czasie się "skończy" ?
  6. Cześć, nie chce tworzyć nowego topicu bo potrzebuje szybkiej pomocy. Kupowałem komputer w 2009 roku i przeglądając obecne zestawy zastanawiam się - gdzie jest klasyczny twardziej HDD ? Załóżmy zestaw polecany na PurePc za 3400 Zł (Intel) jest tam tylko SSD 256 GB. Wg mnie to trochę mało gdzie gry potrafią ważyć po 30-40GB. Druga sprawa. Czy żywotność SSD - w senie kasowania odczytu/zapisu uległa jakiejś rewolucji, że posłuzy nam taki dysk na lata ? Dziękuję z góry i przepraszam za offtopic.
  7. Rozumiem, W takim układzie odkopie temat w lutym, ram który juz zamówiłem bede mogł zawsze sprzedać i pomyślimy wspólnie co dalej :)
  8. ok mam karte grafiki gtx 770, ram zamówiony mogę odwołać. Więc na obecną chwilę jaki jest najbardziej optymalny upgrade tak w cenie 1600-1700 zl ? Skoro to co napisałem jest bez sensu
  9. Dzięki Leon, a co do Ciebie Tesel, przestarzalych to masz na mysli DDR3 ? Czy jakas rewolucja jest z tymi DDR4 ? ze faktycznie zauwaze kolosalna roznice ? Jeżeli bede miał: i5-4690K (mysle ze pod 4ghz spokojnie podkrece) GTX 770 8 lub 16 ddr3 tych aresów SSD na system MSI Z97 G43 To będzie przestarzały sprzęt ? :)
  10. Na obecną chwile planuje modernizacje około lutego na MSI Z97-G43 i5-4690K A już mam gtx 770 i ram już zamówiony G.Skill Ares DDR3 8GB 2400mhz cl11 w lutym/marcu planuje jeszcze wydać 1400-1500 zl na mobo + cpu
  11. Dzieki, ale nie bedzie sytuacji, że po włożeniu tych ramów i po prostu nie będą działać ? Nową płyte i tak kupie około lutego bo wtedy sprzęt powinien być tańszy, a zależy mi żeby teraz te ramy w ogole działały przez te pare miesięcy. Drugie co mi przychodzi do głowy to ewentualnie fabryczne napięcie może być za małe na płycie i bedzie potrzeba jej zwiększenie, ale to moja własna wymyślona teoria :)
  12. Witam, Potrzebuję drobnej porady. Na początku przyszłego roku chce sobie wymienić pare podzespołów, ale już widze ze RAM jest dość tani i zdecydowałem sie już go kupić. Jednak mała wątpliwość... mam płyte dość starą ma770t-ud3p i do czytalem sie ze tam jest obsługa ramu 1666+ - http://www.gigabyte.pl/products/page/mb/ga-ma770t-ud3p_10/ Nie znalazłem nigdzie dokladnej specyfikacji jakie ta płyta obsługuje pamięci. Czy jeżeli kupie już teraz sobie nowe kości 2400 mhz to będą one działać na w/w płycie ? http://www.morele.net/pamiec-g-skill-ares-ddr3-8gb-4gbx2-2400mhz-cl11-dual-f3-2400c11d-8gab-723115/ Dzięki za odp :)
  13. Witam w przeciągu 1-2 miesięcy mam zamiar kupić komputer do 6000 zł, który nie będzie w ogóle przeznaczony do gier, jedynie do celów graficznych, a głównie do renderowania filmów. Prosiłbym o opinię co wymienić. Zestaw bez monitora i HDD (jedynie SSD potrzebny) Budżet: 6000zł Zastowanie - Grafika. MOBO- Gigabyte GA-Z97X-UD5H-BK http://www.morele.net/plyta-glowna-gigabyte-ga-z97x-ud5h-bk-z97-dualddr3-1600-sata3-raid-hdmi-dvi-d-sub-atx-ga-z97x-ud5h-bk-646506/ CPU - Intel Core i7 4790K 4.00 GHz BOX http://www.morele.net/procesor-intel-core-i7-4790k-socket-lga1150-64bit-do-4-4-ghz-88w-cache-8mb-box-bx80646i74790k-devil-s-canyon-647917/ GPU - HP NVIDIA QUADRO K2000 2GB DDR5 C2J93AA DVI 2xDP http://allegro.pl/hp-nvidia-quadro-k2000-2gb-ddr5-c2j93aa-dvi-2xdp-i4920851291.html Cooler - Chłodzenie CPU Cooler Master Hyper 103 RR-H103-22PB-R1 http://www.morele.net/chlodzenie-cpu-cooler-master-hyper-103-rr-h103-22pb-r1-604214/ RAM - Corsair DDR3 4096MB 1600MHz CL9.0 XMP Vengeance x4 = 16gb. PSU -Zasilacz Antec EarthWatts Platinum 650W - http://allegro.pl/zasilacz-antec-earthwatts-platinum-650w-nowosc-i4958033839.html SSD - PLEXTOR SSD 128GB M6e M.2 PCIe PX-G128M6e Blis http://allegro.pl/plextor-ssd-128gb-m6e-m-2-pcie-px-g128m6e-blis-i4892354886.html Obudowa - CORSAIR CARBIDE SERIES 400R MIDTOWER GAMING CZARNA http://allegro.pl/corsair-carbide-series-400r-midtower-gaming-czarna-i4935506526.html Napęd - BLU­RAY BD ROM ASUS BC­12D2HT COMBO BLACK SATA FV http://allegro.pl/blu-ray-bd-rom-asus-bc-12d2ht-combo-black-sata-fv-i4934802716.html ~~6000 zł. Zapraszam do dyskusji :)
  14. Witam, rodzice poprosili o pomoc w doborze laptopa dla nich, wymagania z ich strony to zeby miał troszkę wiecej cali niz standardowe 15,6. Mysle ze 17,3 bedzie optymalnym wyborem. Druga sprawa to na pewno beda koryzstac z windowsa 7, a obecnie z tego co widze wszedzie wpychają Windowsa 8, da sie zamówić taniej bez systemu ? Lub poprosić o windwsa 7 ? Dla nich ogolnie komputer jest dosc obcym urzadzeniem, wiec uczenie sie znowu nowej rzeczy nie bedzie najlepszym pomyslem Budżet to około 2000 zł. dzieki za propozycje =]
×
×
  • Create New...