Jump to content

IzNoGooD

Użytkownik
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

IzNoGooD's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Potrzebuje znalesc ojcu laptopa bedzie on tylko do pracy w kancelarii prawniczej a wiec internet, edytor tekstow, i program typu lex. Chcialbym zeby bateria trzymala dostatecznie dlugo i zeby byl wydajny na tyle zeby smigal na viscie i chodzil dosc plynnie. Wczesniej mial della latitude d505 i byl z niego bardzo zadowolony szybko sie odpalal szybko chodzil i bateria trzymala okolo 4 godzin. Prosil bym o pomoc bo na laptopach kompletnie sie nie znam. Z gory dziekuje :)
  2. Czy jest jakas roznica miedzy monitorami ProLite B2403WS a ProLite B2403WS-B1 czy to moze tylko w sklepach internetowych nie dopisali ??
  3. Dziekuje uprzejmie za odpowiedz :)
  4. Czy jest ktos w stanie udzielic mi informacje (moze zle zdalem pytanie lub jest za trudne ? w kazdym badz razie prosze o info). Pozdrawiam
  5. Witam czytam fora i testy od kilku dni i zamiast wiedziec wiecej powoli przestalem cokolwiek rozumiec. <_< Potrzebuje kupic monitor tak do 1600zl najlepiej 24". Troche gram w FPP i jak wszyscy ogladam szybkie filmy z Steven'em Seagal'em :rolleyes: . Prosilbym o pomoc bede wielce zobowiazany (narazie zastanawialem sie nad Samsungiem T240HD). A i mam karte ATI Radeon HD4870 512MB DDR5 256bit PCI-E TV/2xDVI. Z gory dziekuje i pozdrawiam. :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.