Jump to content

Skrzynek2002

Użytkownik
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Skrzynek2002

  • Rank
    Newbie
  1. Od pana z LG : Szanowny Panie, informujemy, iż jeżeli produkt został zakupiony na terenie Polski i posiada Pan dowód zakupu wystawiony przez sklep, a także kartę gwarancyjnš podstemplowanš i podpisanš przez sprzedawcę, z polskš wersjš warunków gwarancji istnieje możliwo�ć skorzystania z bezpłatnej naprawy urzšdzenia. Z poważaniem, LG Electronics Polska. Wiec wychodzi na to ze jezeli Sirius przysle gware to bedzie wszystko ok ; ) Pani do ktorej dzwonilem (LG) powiedziala ze najwaznijsze by mial karte gwarancyjna jak ma to zostanie naprawiony przez LG
  2. Akcja z Siriusem ciag dalszy : Dzisiaj dzwonilem znowu do Siriusa - Pan mowil i dawal sobie reke uciac ze towar jest od polskiego dystrybutora - gwarancja zostala do nich wyslana a ja jutro wysle email na letnia promocje LG - zobaczymy czy maja taki numer seryjny w bazie ; )
  3. Jak przyjdzie gwara to chyba oddam monitor do serwisu - piksele , jezeli mi zwroca ide do urzedu konsumenta - mam pare krokow do niego : ) Wierze w to ze wysla mi i bedzie wszystko ok ; ) Facet mnie zapewnial ze wysle i bedzie oki i ze wyciagali chcieli podbic i zapomnieli wsadzic - pod koniec tygodnia ma byc . A co smieszne przed zakupem gadalem z nimi przez gg na temat gwarancji : 08:38:40 girrand (GG #3220644) I kolejne pytanie - czy sprzet jest od polskiego dystrybutora - chodzi mi o to czy bede po zakupie mial mozliwosc brania w ,,Letniej promocji lg''( po wyslaniu im faktory zakupu ja dostaje myszke i klawiature ) ? Ew, regulamin : http://lgry.pl//files/regulamin_promocji_LG.pdf 08:39:20 LCD (GG# 4332781) tak dystrybucja polska 08:40:26 girrand (GG #3220644) czyli dziki kupnie w waszym sklepie bede mial mozliwosc wziecia w tej promocji ? 08:40:39 LCD (GG# 4332781) tak 08:40:53 girrand (GG #3220644) Gdy dzwonilem do LG mowili ze trzeba zapytac sie sprzedawcy bo nie we wszystkich sklepach to funkcjonuje 08:41:00 LCD (GG# 4332781) tak 08:41:08 LCD (GG# 4332781) musi byc to dystrybucja polska 08:41:36 girrand (GG #3220644) oki i jeszcze pytanie tak dla potwierdzenia - gwarancja 3 letnia Polska + 30 dni na uszkodzone pixele ? 08:42:02 LCD (GG# 4332781) tak ale gwarancja producenta Pytanie : Czy wy dostaliscie razem z monitorem - w kartonie - jakas polska ulotke ? Badz cokolwiek po polsku ? No ladnie ... teraz znalazlem na opakowaniu naklejke ... a tam pisze pare informacjipo litewsku ... I na koncu ze Latvia. Ale na naklejce takiej duzej pisze Assembled in Poland. A na kartonie jest nadrukowany napis Ostoleka Poland. Co o tym myslicie ? Z tylu na monitorze jest napis assembled in Poland.
  4. Wiem wiem ze LG ma gwarancje na pixele ale ja nie dostalem gwarancji od siriusa - dzis dzwonilem i ponoc jutro zostanie do mnie wyslana : )
  5. No i super ... nie dosc ze sie dowiedzialem ze wlasnie w tym sklepie ( Sirius ) Gwarancji na pixerle nie ma to ... teraz zauwazylem ze mam martwy piksel .... Panowie i Panie co robic ... Odsylac im tren sprzet jezeli nie dostane zapewnienia o gwarancji ? P.S. Dzwonilem! Jakis facet mi powiedzial ze oni gwarancje zawsze maja osobno i.... widocznie zapomnieli w tym wypadku dac ... Maja mi doslac do konca tygodnia ... a pixel jest ... mam nadzieje ze zdarza
  6. W takim razie w poniedzialek zadzwonie do siriusa i saie zapytam o co chodzi - potem przekrece do LG czy jest konieczna - w sumie to zawsze mozna go oddac - i wyslac jeszcze f-re na letnia promocje LG xD
  7. Na zewnatrz byla tylko fa-ra i moje dane wysylkowe ... To co ja mam teraz robic ? ; /
  8. Witam : ) Od dzis sjestem szczesliwym posiadaczem tego cuda - ale mam male zapytanko - Czy do gwarancji potrzebna jest ( jak ktos juz wczesniej pisal) karta gwarancyjna a4 z hologramem ? Kupilem monitor od sklepu sirius (www.sirius.pl) i zapewniali ze to od polskiego dystrybutora i niestety nie dostalem niczego takiego ... mam tylko fakture , gwarancje - nie po polsku i to wszystko ... Czy LG uzna mi gwarancje - co mam zrobic ? Potrzebna jest inna gwarancja niz to co posiadam ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.