Skocz do zawartości

fl0r3k

Stały użytkownik
  • Postów

    219
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

3192 wyświetleń profilu
  • fff

Osiągnięcia fl0r3k

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Unikat

Najnowsze odznaki

-26

Reputacja

  1. Ale on ma skilla ;)
  2. To popatrz na to zdjęcie i zastanów się, czy sam hamowałbyś jadąc w koleinach gdzie spodziewasz się ubitego śniegu, czy na śniegu między koleinami, na którym bieżnik widać aż miło? Filozofia to wielka nie jest, a rzyć uratuje Ci wiele razy. Czyż nie?
  3. Orgiusz może Ci sprawia frajde jeżdzenie wsród osób, które chwalą się publicznie, że nie potrafią jeździć, ale mi nie bardzo. Jak ktoś nie potrafi to niech nie jeździ, albo idzie się uczyć. Ciężko to skumać tak jak picie.. piłeś, nie jedź. Nie potrafisz, też nie jedź, bo kogoś zabijesz.
  4. Człowieku, jak Ty na takiej drodze nie jeteś w stanie wyhamować z 15km/h mając pod kołami śnieg, to lepiej nie wyjeżdzaj w zime na drogę bo kogoś zabijesz. I nie pisz, że był lód bo w koło masz śnieg. A potem trzeba jeździć 30km/h na 90km/h albo płacić mandaty bo ludzie nie potrafią jeździć. No k....
  5. Dobre łańcuchy sobie kup, a nie kolce. I łańcuchy, a nie dojazdówki za 200zł. Nawet w Norwegii odchodzi się od kolców. Kiedyś to było popularne, teraz już coraz mniej.
  6. Wszystko zależy od auta, chociaż osobiście upalam trzeciego diesla i nigdy problemów nie miałem z obrotami, a na ogół nie wyprzedzam poniżej 3krpm :| W sumie to się nie dziwie, że potem tak to na drodze wygląda i mając poczciwego Sei'a gania się wszystkie pojemności.
  7. Ja sie zawsze zastanawiam, czy to chodzi o niechęc do redukcji czy oszczędzanie paliwa, czy może strach przed prędkością. Ale strach to chyba nie, bo większym strachem jest jechać na czołówkę.
  8. To pewnie jeden z tych młodych gniewnych o któych ktoś pisał wcześniej - co niestety jest prawdą.
  9. Wiesz co, jak sobie dziś będziesz pić kawkę, albo jechać sobie gdzieś trasą, to popatrz na kierowców TIRów nie ze swojego egoistycznego punktu widzenia, tylko z punktu widzenia kierowcy TIRa - ile puszek im się wpier... pod koła, ile ludzi zamiast jechac na zamek robią wszystko żeby się wcisnąć, ile wyprzedza zmuszając TIRy do hamowania i zjeżdzania. W dodatku pomyśl sobie o stanie technicznym TIRów (ostatnio widziałem tarcze i opony jednego to aż trudno uwierzyć w to co widziałem) i o tym ile oni siedzą za kółkiem. A jak już sobie pomyślisz, to idź za ich pensje pokierować 40 tonowym TIRem z popękanymi tarczami to zaczniesz wypowiadać się inaczej. Poza tym pojeździj w nocy jak głownie są TIRy na drodze. Są jakieś problemy? Ja się do tej pory nie spotkałem z niczym poza uprzejmością z ich strony. A co do zamka z TIRami, to sie wcale im nie dziwie, chociaż tego nie popieram. Ale to, że koleś w TIRze nie rusza tak szybko jak osobówka, nie znaczy, że 3 osóbówki mają mu się wciskać pod maske. Na zamek to na zamek, obojętnie czy jest to TIR czy nie. I potem sie dzieje co się dzieje.
  10. Nie no połamać się nie połamie. Raczej kwestia estetyczna. Ja miałem rozpórki, góra, dół, zgodnie z zasadą, na cholere Ci u góry, jak na dole się rozjeżdza? Ale imho nie jest to warte wydawania plnów. Lepiej już przy wymianie amortyzatorów wsadzić te które były w abarth'ach, ale to tez tylko jak stare są na śmieci ;)
  11. Troche czasu minęło odkąd miałem Seia, ale ta Twoja rozpórka wygląda jakby miała się połamać (opiera się o spryskiwacz?). Na dół miałem rozpórkę Wiechers'a i dopiero wtedy można mówić o jakiejś różnicy. Tylko, że na koleinach będziesz miał problemy, bo dolna siedzi nisko.
  12. Dawno tu nie zaglądałem, ale nic się nie zmieniło od ostatniego razu. Apropos nadsterowności, podsterowności i opon, zamiast pisać bajki na forum, proponuję odłożyć trochę kasy i udać się do jakiejkolwiek sensownej szkoły doskonalenia techniki jazdy. Tam powinni Wam wytłumaczyć jaka jest różnica między podsterownością, a nadsterownością w warunkach drogowych i dlaczego statystycznie jedna jest lepsza od drugiej. Patrząc po kierowcach bardzo rzadko, który ma poprawnie ustawiony fotel, więc rozmawianie o jakimkolwiek kontrowaniu itp to marnowanie miejsca na serwerach.
  13. 1. Zasilacz - sprawdzasz na innym. 2. Płyta główna - sprawdzasz inną płyte, jeżeli w ogólnie nie wstaje do POSTu. 3. Pamięci - sprawdzasz inne kości. 4. Procesor - ale to bardzo mało prawdopodobne. W tej kolejności. Wujek ma graty to 5 minut roboty ;)
  14. ML'ki są ciche (nie rack). Do biura się nadają, nie wiem jak bardzo się nadają pod kontem CAD w porównaniu do workstacji. Jakie jest konkretne zastosowanie tego cuda? Jednoosobowe biuro? Aż jestem ciekawy jakie rozwiązania ludzie stosują do takich zastosowań.
  15. Generalnie taki zestaw imho powinien być firmowy.. :blink: Najmocniejsza Workstacja od HP - Z800: HP Z800 Workstation (QuickSpecs/c01713609.pdf) Jedyne co mi przychodzi na myśl pod tą konfiguracje to serwer ML350 G6 + jakaś karta graficzna + macierz dyskowa wew. lub zew. Ale to troche rzeźba... na pewno jednak mniejsza od składaka :rolleyes: W sumie jestem ciekaw jakby się to spisywało przy pracy CAD. A później to już tylko rozwiązania Blade'owe -> Blades Made Simple™
×
×
  • Dodaj nową pozycję...