Skocz do zawartości

fredy

Użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia fredy

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. zastanawiam się nad pewną opcją , gdyż chcę zamówic internet w TPSA i zastanawiam się co się bardziej opłaca 2MB. na 2 komputery (mój i siory) połączone przez LIVEBOX czy 1MB tylko dla mnie,chodzi mi dokładnie o to że jak oba kompy bedą włączone to te 2MB dzieli się między innymi na pół?? bo mówiąc krótko chciałbym sobie coś pościągac przez torrenta ,oczywiscie przez noc bo wtedy siora ma wyłączonego kompa i pytanie czy jak bede miał tylko ja włączonego kompa to bedę miał te 2 MB czy nie ?? słyszałem różne opinie na temat tego liveboxa dobre i złe wiec nie wiem juz czy to dobry pomysł ,i czy lepeiej wziąsc 1MB podłączone przez modem tylko dla mnie , cena mnie nie interesuje , bo za wszystko i tak ja bede płacił co najwyżej jakies grosze bede brał od siory ,ktos może napisac skoro cena nie gra roli to weż sobie 2MB tylko dla siebie i podłącz normalnie przez modem :) ale to troche skąplikowane :)
  2. okej złoże zamówienie na neostrade i jak się okaże że naprawdę nie ma wolnych portów ,to mogą mi przenies numer do innej centrali lub przystosowac moje łącze pod neostrade ?? czy jest to możliwe czy tylko pracownik TPSA mi sciemniał żę jest taka możliwosc ?? co o tym myślisz , bo jak nici z tego to rezygnuje z tego łącza , zapłacę im te 180 zł za zerwanie umowy i niech się walą :)
  3. dokładnie masz rację ,bo mnie wogule nie interesuje telefon stacjonarny a zamówienie na numer złozyłem tylko po to by miec neta, musze zadzwonic na błękitną linię i wyjasnic sprawę, trochę szkoda bo chciałem miec netie a jestem skazany na neo , bo z tego co się dowiedzialem to jak zamówie neo to wtedy przystosuja mi łącze pod neta , troche to wszystko dziwne bo jakoś miesiąc temu net mi smigał i nie było problemów a jak chcialem teraz przejsc na netie to wielkie problemy robią , wynika z tego że telekomunikacja to zło konieczne :) ale tak to juz jest w tym kraju , monopolisci rządzą
  4. kablówki nie mam , aktualnie korzystam z blueconnecta ale chciałbym miec stałe łącza wczoraj dostałem kolejny mail z TPSA Szanowny Panie, W nawiązaniu do Pana maila informuję, że aby sprawdzić warunki techniczne należy złożyć zamówienie na usługę. Dodam również, że neostrada tp może funkcjonować bez aktywnego numeru telefonu. W takim przypadku naliczana jest dodatkowa opłata za utrzymanie łącza w wysokości 36,60 zł z VAT. Zamówienie można złożyć na błękitnej linii tp pod numerem 9393 lub na stronie www.tp.pl. lub w każdym salonie sprzedaży tp, których lokalizację można sprawdzić na stronie: http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obslug...siec_sprzedazy/ . Dodatkowe informacje uzyska Pan na stronie www.tp.pl oraz pod numerem błękitnej linii tp 9393. Połączenie jest bezpłatne w sieci tp. i dalej bez konkretnej wypowiedzi , z tego maila wynika że jak złoże zamówienie na neostrade (przez internet) to przystosuja mi łącze pod neo, tylko jak byłem złożyc te zamówienie w telepunkcie to laska powiedziała że nie ma wolnych portów i nie moge złożyc zamowienia i tyle , i już nic z tego nie rozumiem, normalnie najgorsza instytuacja z jaką kiedykolwiek się spotkałem , chyba napisze oficjalne pismo i wyśle im pocztą, nie wiem czy jest mozliowsc przeniesienia mojego numeru do innej centrali bo nikt nie chce mi odpowiedziec na te pytanie
  5. telefon mam w TPSA i teraz nawet neo nie moge wziąsc , no cóż spróbuję ,żeby mi przeniesli numer do innej centrali jeśli będzie to wogule możliwe
  6. witam mam pewien problem z związanym z ponownym podłączeniem neta,i centralnie nikt nie zna odpowiedzi na moje banalne pytania i juz mam poprostu dośc:) ale do dzieła 22 listopada 2008r. skączyła mi się umowa z neostradą ,chciałem przejsc do netii więc złożyłem wypowiedzenie,jednak pani powiedziała że jeśli chcę miec neta to muszę złożyc zamówienie na podłączenie telefonu dlatego że numer na którym mialem swiadczoną usługę neostrada wraz z zrezygnacją z neo numer przestaje istniec, wiec okej pomyslałem poczekam te 2 tyg. na montera ktory zawitał do mnie w celu sprawdzenia łącza wszystko było okej i około 3 dni potem pojawił się z umową,powiedział że jutro już mogę zamawiac neta , wiec ucieszony dzwonię do netii,a tam bardzo miła pani muwi że niestety jeszcze nie możemy podpisac umowy gdyż jeszcze mój, nowy num. nie jest dostepny i pani zadzwoni do mnie jutro i powino byc już okej , z samego rana dzwoni pani i ten sam problem,wiec pomyslałem że pójdę do telePunktu i zamówię sobie neostrade 6mb. żeby nie czekac, poszedłem i tam pan ku mojemu zdziwieniu mówi że bardzo mu przykro ale nie mogę zamówic neostrady gdyz nie ma wolnych portów ,dosłownie szczęka mi opadła i pytam jak to możliwe ,a on na to że jak zrezygnowałem z neta to ktoś skoczył na moje miejsce i jedynie co moge zrobic to czekac jak ktos zrezygnuje z neta i bede mógł wskoczyc na jego miejsce lub poczekac na rozbudowę sieci w mojej miejscowosci ,pytam kiedy to nastąpi a tu tylko głupi usmieszek i żadnej odpowiedzi. Jednak cos mi tu nie pasuje bo wchodząc na stronę netii https://www.netia.pl/hp,dla_domu,sprawdz.html i sprawdzając najlepszą z mozliwych opcji dla mnie i wpisując mój num. tel wyskakuje błąd : sprawdz poprawnosc wpisanych danych ,lecz gdy wpiszę inny numer z mojej okolicy wszystko jest okej , powiem więcej ja mieszkam na drugim pietrze a na pierwszym pietrze koles ma telefon w TPSA i wpisując jego numer także wszystko jest okej , to czemu tylko ja mam takie problemy ?? myslałem że monter zdupcył sprawę i cos źle zrobił ale nie mam jak tego sprawdzic bo nie mam telefonu stacjonarnego a łącze chciałem miec aktywne pod neta , ale jak puszczałem sygnałek na mój. nowy numer to sygnał był , a ja kompletnie nie wiem co mam robic , pisałem do TPSA i dostałem takie odpowiedzi : 1odpowiedz-,ązaniu do Pana maila informuję, że świadczenie usługi neostrada tp dla Pana numeru jest obecnie niemożliwe z powodu braku dostępnych portów DSLAM na centrali, do której podłączony jest Pani numer. W tej sytuacji proszę o udanie się do najbliższego salonu sprzedaży tp, gdzie doradca przyjmie zgłoszenie dotyczące przystosowania Pana łącza dla neostrady tp. 2odpowiedz-,W nawiązaniu do Pana maila informuję, że zgłoszenie dotyczące dostosowania Pana łącza dla neostrady tp lub przeniesienie Pana numeru do innej centrali, może Pan złożyć również telefonicznie pod numerem błękitnej linii tp 9393. 3odpowiedz-, W nawiązaniu do Pana maila informuję, że aby sprawdzić warunki techniczne należy złożyć zamówienie na usługę. Dodam również, że neostrada tp może funkcjonować bez aktywnego numeru telefonu. W takim przypadku naliczana jest dodatkowa opłata za utrzymanie łącza w wysokości 36,60 zł z VAT. Zamówienie można złożyć na błękitnej linii tp pod numerem 9393 lub na stronie www.tp.pl. lub w każdym salonie sprzedaży tp, których lokalizację można sprawdzić na stronie: http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obslug...siec_sprzedazy/ . no i zadnej konkretnej odpowiedzi !!!!!! no mam do was pytanie czy jest taka mozliowsc złożenia zamówienia na przystosowanie mojego łącza po neta , na jakiej zasadzie to działa i co to znaczy że mogą mi przenies numer do innej centrali ?? dzwoniłem na błękitną linię ale pani powiedziała że u niej wszystko jest okej , wynik pozytywny i nie ma do czego się przyczepic i nie może przenies mojego numeru do innej centrali, i żebym poszedł sobie do tego TelePunku i tam próbował bo ona nic nie może zrobic , no i co ja mam teraz zrobic ?? może jakies oficjalne pismo wysłane pocztą bo już mi sie normalnie nie chcę gadac z tymi pracownikami telepunktu ,bo obsługa klientów w tym punkcie to jakiś jeden wielki żart !!!! słyszę tylko ze nie ma wolnych portów i na tym rozmowa sie koczy , proszę was o pomoc może ktos z was miał juz takie problemy ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...