witam mam pewien problem z związanym z ponownym podłączeniem neta,i centralnie nikt nie zna odpowiedzi na moje banalne pytania i juz mam poprostu dośc:) ale do dzieła 22 listopada 2008r. skączyła mi się umowa z neostradą ,chciałem przejsc do netii więc złożyłem wypowiedzenie,jednak pani powiedziała że jeśli chcę miec neta to muszę złożyc zamówienie na podłączenie telefonu dlatego że numer na którym mialem swiadczoną usługę neostrada wraz z zrezygnacją z neo numer przestaje istniec, wiec okej pomyslałem poczekam te 2 tyg. na montera ktory zawitał do mnie w celu sprawdzenia łącza wszystko było okej i około 3 dni potem pojawił się z umową,powiedział że jutro już mogę zamawiac neta , wiec ucieszony dzwonię do netii,a tam bardzo miła pani muwi że niestety jeszcze nie możemy podpisac umowy gdyż jeszcze mój, nowy num. nie jest dostepny i pani zadzwoni do mnie jutro i powino byc już okej , z samego rana dzwoni pani i ten sam problem,wiec pomyslałem że pójdę do telePunktu i zamówię sobie neostrade 6mb. żeby nie czekac, poszedłem i tam pan ku mojemu zdziwieniu mówi że bardzo mu przykro ale nie mogę zamówic neostrady gdyz nie ma wolnych portów ,dosłownie szczęka mi opadła i pytam jak to możliwe ,a on na to że jak zrezygnowałem z neta to ktoś skoczył na moje miejsce i jedynie co moge zrobic to czekac jak ktos zrezygnuje z neta i bede mógł wskoczyc na jego miejsce lub poczekac na rozbudowę sieci w mojej miejscowosci ,pytam kiedy to nastąpi a tu tylko głupi usmieszek i żadnej odpowiedzi.
Jednak cos mi tu nie pasuje bo wchodząc na stronę netii https://www.netia.pl/hp,dla_domu,sprawdz.html i sprawdzając najlepszą z mozliwych opcji dla mnie i wpisując mój num. tel wyskakuje błąd : sprawdz poprawnosc wpisanych danych ,lecz gdy wpiszę inny numer z mojej okolicy wszystko jest okej , powiem więcej ja mieszkam na drugim pietrze a na pierwszym pietrze koles ma telefon w TPSA i wpisując jego numer także wszystko jest okej , to czemu tylko ja mam takie problemy ?? myslałem że monter zdupcył sprawę i cos źle zrobił ale nie mam jak tego sprawdzic bo nie mam telefonu stacjonarnego a łącze chciałem miec aktywne pod neta , ale jak puszczałem sygnałek na mój. nowy numer to sygnał był , a ja kompletnie nie wiem co mam robic , pisałem do TPSA i dostałem takie odpowiedzi :
1odpowiedz-,ązaniu do Pana maila informuję, że świadczenie usługi neostrada tp dla Pana numeru jest obecnie niemożliwe z powodu braku dostępnych portów DSLAM na centrali, do której podłączony jest Pani numer. W tej sytuacji proszę o udanie się do najbliższego salonu sprzedaży tp, gdzie doradca przyjmie zgłoszenie dotyczące przystosowania Pana łącza dla neostrady tp.
2odpowiedz-,W nawiązaniu do Pana maila informuję, że zgłoszenie dotyczące dostosowania Pana łącza dla neostrady tp lub przeniesienie Pana numeru do innej centrali, może Pan złożyć również telefonicznie pod numerem błękitnej linii tp 9393.
3odpowiedz-,
W nawiązaniu do Pana maila informuję, że aby sprawdzić warunki techniczne należy złożyć zamówienie na usługę. Dodam również, że neostrada tp może funkcjonować bez aktywnego numeru telefonu. W takim przypadku naliczana jest dodatkowa opłata za utrzymanie łącza w wysokości 36,60 zł z VAT. Zamówienie można złożyć na błękitnej linii tp pod numerem 9393 lub na stronie www.tp.pl. lub w każdym salonie sprzedaży tp, których lokalizację można sprawdzić na stronie: http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obslug...siec_sprzedazy/ .
no i zadnej konkretnej odpowiedzi !!!!!! no mam do was pytanie czy jest taka mozliowsc złożenia zamówienia na przystosowanie mojego łącza po neta , na jakiej zasadzie to działa i co to znaczy że mogą mi przenies numer do innej centrali ??
dzwoniłem na błękitną linię ale pani powiedziała że u niej wszystko jest okej , wynik pozytywny i nie ma do czego się przyczepic i nie może przenies mojego numeru do innej centrali, i żebym poszedł sobie do tego TelePunku i tam próbował bo ona nic nie może zrobic , no i co ja mam teraz zrobic ?? może jakies oficjalne pismo wysłane pocztą bo już mi sie normalnie nie chcę gadac z tymi pracownikami telepunktu ,bo obsługa klientów w tym punkcie to jakiś jeden wielki żart !!!! słyszę tylko ze nie ma wolnych portów i na tym rozmowa sie koczy , proszę was o pomoc może ktos z was miał juz takie problemy ??