Jump to content

woojtekn

Stały użytkownik
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

About woojtekn

  • Birthday 04/12/1983

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    542400

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

woojtekn's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Z ciekawości poszukałem testów z Tesselacją i np. w Heaven 2.1 słowo "nie ma szans" jest bardzo dużym nadużyciem. Wydajność jest praktycznie identyczna, różnica raptem 1-2fps, na korzysc GTX460 :| bez dotykania zegarów obu kart.
  2. Gram w CoH od ponad 2-óch lat. Owego dziwadła nie uświadczyłem w ogóle ani na 4890,GTX275 czy też GTX460. Oczywiście gra spatchowana do 2.601 + najświeższe stery jakie wychodziły przez ten okres czasu. 0 problemów.
  3. U mnie 1920x1080 aliasing OFF, DX11 wszystkie ustawienia włącznie z DX na WYSOKIE. Na zupełnie nie kręconym i5 2,66 oraz niekręconym Gigabyte GTX460 715/3600 zrobiłem tylko test B, jako że trwa krócej: wynik to 32,1FPS.
  4. Tak, tylko, że grafika jaką prezentuje BF BC2 jest nie adekwatna do jego wymagań. Pamiętam, że pierwszą myśl jaka mi przyszła do głowy to "przęciętność grafiki", pomimo tego, że mam włączone wszystkie wodotryski graficzne. No ale nie w tym rzecz, jednak niesmak pozostaje :-P.
  5. Oczywiście :) Ja gram w 1920 x 1080 przy AAx4 na GTX275. Jako, że 4890 jest porównywalna z GTX275 więc tym bardziej nie będzie problemu jeśli weźmie się pod uwagę niższą rozdziałkę. Warunek konieczny dobry 4 jajeczny procek. Pozdrawiam Wojtek
  6. Mój Razer Copperhead wyzionął ducha, więc po przeanalizowaniu lektur myszkowych skłoniłem się na zakup KINZU. Jestem bardzo zadowolony z zakupu min. poprzez ww. cechy :) Podpisuję się wszystkimi kończynami pod tym.
  7. Chaos widzę ostre OC :) ładnie wszystko wyżyłowałeś żeby uzyskać magiczne 20k. Taki wynik mam na CPU@3.6 i niekręconej grafice. Natomiast pamiętam, że za chiny ludowe nie mogłem przebić 20k na radziu 4890 przy podkręceniu do granicy stabilności ( sporadyczne artefakty - Sapphire 940/4200 ) grafiki. Wynik oscylował w granicach 19600 i to było max.
  8. Też miałem chcice by pękło 20k więc podkreciłem i5 750@4ghz, ram cl9 2000 ddr3 , GTX275 700/1500/2600 wynik = niecałe 22000 marków 06
  9. Ja mam 2ghz, profil XMP auto, napiecie auto - 1.65v. Geil ultra coś tam 2000 :) . Bios 1.5, żadnych problemów nie stwierdzono. Procek delikatnie na 3.6 podkrecony (chodzi tez znacznie wyzej :) )
  10. Miałem wersje o taktowaniu 850/975, (co ciekawe gpu-z podawał 870/1050 również też tak tez bylo w programie do flashowania a i tak Catalisty ustawialy referencyjne zegary,a OC rdzenia konczyl sie w granicach 935Mhz). Natomiast nie spodobało mi się że podczas gry wentylator raz zwalniał raz przyśpieszał. np. w MW2 biegało się hipkiem to było stosunkowo cicho, przykładałeś giwerkę do oka i już wiatrak wchodził na wyższe obroty, by potem znowu zwolnić. Wiem wiem, można sobie ustawić w programie do flashowania jak ma pracować wentylator ale sam fakt :)
  11. Panowie mam pytanko... a mianowicie mam kartę Sapphira 4890 NEW EDITION ( http://www.sapphiretech.com/presentation/p...d=277&lid=7 ). I co mnie nurtuje to fakt iż GPU-Z pokazuje Default Clock na poziomie 870/1050 jak rowniez Radeon Bios Editor. Wg specyfikacji na stronie producenta ma ona taktowania 850/975 i takie też ustawia sterownik Catalyst. Skad sie biorą ów rozbieżności ? Pozdrawiam
  12. Podobnie jest z Scythe Ninją 2, grunt to chlodzenie pamieci jak wyzej wymieniono nie powinno byc za duże.
  13. Czy nie potrzebne ? Hmm... Po przesiadce z HD4850 512MB 700/2200 na GTX260 z 1792MB pamięci nareszcie mogę komfortowo pograć w moją ulubioną gierkę Company of Heroes po sieci :) z ultra detalami texturami alliasingami bla bla. Absolutnie żadnego doczytywania dysku chrupania jęczenia podczas rozgrywki, podobnie w grze Arma 2 :)) czego nie można było powiedzieć o 512mb. No i oczywiście jeszcze płynniej nawet na stockowych zegarach ;]
  14. Witam Nie wiem nad czym tu się w ogóle rozwodzić. Szybszy oczywiście jest i5, dodatkowym atutem jest b.dobre OC które osiąga bez większych problemów ~4Ghz i oczywiście mniejsze zużycie energii. Dziękuję za uwagę
  15. Zgadzam się jak najbardziej że opłacalne, ale moim celem nie było przekonanie do zakupu AMD/Intel tylko pokazanie że Q8200 nie jest wcale taki bubel. Pomiędzy 6600 a 8200 jest raptem kilka % roznicy przy taktowaniu zegar w zegar ( a 6600 ma 2 razy wiecej pamieci L2.. ) a zyskujemy zdecydowanie chlodniejszą budę i mniejsze rachunki za prąd :) Syntetyki mnie nie kręcą, w każdym bądź razie Q8200 3.4 jest w stanie zaspokoić podkreconego HD4850 z nawiązką ( jeszcze po kilkadziesiąt % zostaje luzu na 2 pierwszych jajkach, a 3 i 4 pierdzą w stołek do 40%). A jeżeli gierka używa 4 jaj jak np. Arma2 czy silnik Source itp to taka wywłoka potrafi pokazać wiele :) i 2 jajowce z 4ghz (np. E8600) na karku zostają w tyle.
×
×
  • Create New...