Bardzo mnie interesują spory na linii Klient - Producent. Sam nie raz wchodzę w spór ze sprzedawcami butów, którzy chcą dać mi rok gwarancji na obuwie. Jednak jak wstąpiliśmy do UE- to każdy producent jest zobowiązany do 2 lat gwarancji! :rolleyes:
Czytając całą tą historię dochodzę do wniosku: LG jest organizatorem akcji "punkt honoru" w ramach tej akcji wymienia w przeciągu 30 dni każdy monitor nawet z jednym bad pikselem. Z tego co się orientuję żaden z producentów nie oferuje nic podobnego. Przytoczę punkt 10 regulaminu, który już był cytowany: „Jeżeli w okresie gwarancji dokonano czterech napraw, a sprzęt nadal wykazuje wady uniemożliwiające jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, klientowi przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, model ten sam lub o lepszej specyfikacji technicznej wg decyzji gwaranta." To sformułowanie wyraźnie określa, że jeśli nie ma w magazynie takiego samego monitora to Klient dostaje monitor o lepszej specyfikacji technicznej wg decyzji gwaranta.
Jeśli byś przytoczył "hardy99" tekst tej gwarancji prawnikowi to jestem pewien, że uznałby, że cała sytuacja została załatwiona zgodnie z prawem.
"Akodo" napisał, że monitor, który dostałeś jest droższy od tego co kupiłeś. Także na całej sytuacji nie straciłeś. Jedyny mankament tej sytuacji, że chciałeś matrycę matową, a dostałeś błyszczącą- lecz jeśli chodzi o specyfikację wynika że ten monitor jest lepszy.