Skocz do zawartości

kackoj

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

kackoj's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Zgadzam się z Tobą "TheGent" wg mnie LG dołożyło wszelkich starań by zadowolić swojego Klienta w jak najkrótszym czasie. Problemem jest jedynie matryca, która zamiast matowej jest świecąca. Hardy99 nie możesz mówić, że LG cię oszukało- ponieważ to nie jest prawda.
  2. Cała sytuacja bardzo mnie ciekawi. Wydaje mi się, że wpadłeś w dwa systemy gwarancyjne i stąd te nieporozumienia- z jednej strony tradycyjna gwarancja, a z drugiej akcja "punkt honoru". Skorzystałeś z akcji "punkt honoru" i według niej powinieneś był być obsługiwany. A w tej akcji z tego co się orientuję nie ma mowy o naprawie sprzętu tylko o wymianie na inny. Cytat ze strony:"W ramach prowadzonej akcji, autoryzowane punkty sieci serwisowej LG Electronics wymieniają klientom końcowym monitory LCD z choćby jednym uszkodzonym pikselem lub subpikselem." Wg mnie firma postąpiła zgodnie z procedurą. A to że dostałeś monitor błyszczący zamiast matowego to może przeoczenie magazyniera.
  3. Bardzo mnie interesują spory na linii Klient - Producent. Sam nie raz wchodzę w spór ze sprzedawcami butów, którzy chcą dać mi rok gwarancji na obuwie. Jednak jak wstąpiliśmy do UE- to każdy producent jest zobowiązany do 2 lat gwarancji! :rolleyes: Czytając całą tą historię dochodzę do wniosku: LG jest organizatorem akcji "punkt honoru" w ramach tej akcji wymienia w przeciągu 30 dni każdy monitor nawet z jednym bad pikselem. Z tego co się orientuję żaden z producentów nie oferuje nic podobnego. Przytoczę punkt 10 regulaminu, który już był cytowany: „Jeżeli w okresie gwarancji dokonano czterech napraw, a sprzęt nadal wykazuje wady uniemożliwiające jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, klientowi przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, model ten sam lub o lepszej specyfikacji technicznej wg decyzji gwaranta." To sformułowanie wyraźnie określa, że jeśli nie ma w magazynie takiego samego monitora to Klient dostaje monitor o lepszej specyfikacji technicznej wg decyzji gwaranta. Jeśli byś przytoczył "hardy99" tekst tej gwarancji prawnikowi to jestem pewien, że uznałby, że cała sytuacja została załatwiona zgodnie z prawem. "Akodo" napisał, że monitor, który dostałeś jest droższy od tego co kupiłeś. Także na całej sytuacji nie straciłeś. Jedyny mankament tej sytuacji, że chciałeś matrycę matową, a dostałeś błyszczącą- lecz jeśli chodzi o specyfikację wynika że ten monitor jest lepszy.
  4. kackoj

    Panoramy Lcd 22"

    Współczesne matryce są podobnej jakości. Jeśli chcemy wybrać coś naprawdę dobrego musimy dużo szukać, pytać i czytać. Ja nie mam swojego ulubionego producenta ale jak trochę poczytam to pewnie znajdę swojego faworyta
×
×
  • Dodaj nową pozycję...