Jump to content

TM3K-BN&N

Stały użytkownik
  • Content Count

    116
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by TM3K-BN&N

  1. Z bartem razem doszlismy do wniosku że najtrudniejszym etapem jest ucięcie karty, bo nigdy nie wiadomo co za ścieżkę trafimy w tych wielo-warstowych pcb i mimo tego że w teroii to powinno działac to najczesciej jest na odwrót :D Mamy więc drugie w kolejności zombie w pl własnej roboty a pierwsze na którym idzie zmieniać v-out :P(na moim do dzisiaj nie mozna). Good job!! Zrób jakieś testy na chillu i działającej karcie :) --- W tym miesiacu za ambicję postawiłem sobie ogarnąc programowalny vid na 2900xt :P
  2. Z ivy moze byc cięzko się załapać przed końcem kwietnia aczkolwiek sami mamy taka opcje na uwadze. Mimo wszystko uważam że sprawiedliwiej by było gdyby go zabronili w tym challenge. btw. esy są dozwolone? bo jak tak to wogóle poracha..
  3. No widzę że w końcu pykło i pojawiły się ładne wyniki :) gratki jaki maksymalny v-core oferuje ta dfi?
  4. Temat jest taka odskocznią od tego całego nowoczesnego szmelcu. Technika idzie do przodu i to co kiedyś zajmowało ogrom czasu i sprawiało wielka frajdę teraz staje się nudne, bo wymaga jedynie przełączenia jednej opcji w uefi biosie (no już nawet 3d). 939 mimo swojej ułomności pod względem temperatur cpu jest klimatyczną platformą. Fajnie się to czyta i ogląda. :) Gratuluję wyniku! Co do obecnych platform - trzeba zadac sobie pytanie czy kręcimy dla wydajności czy przyjemności. Intel przerobił overclocking na marketing i nic nie wskazuje na to by era 5 jiggahercowych cpu na ac sie skończyła. Amd pozostaje w starym charakterze i mam nadzieje że nie wynika to ze zwyczajnego ich opóźnienia w rozwoju.
  5. nikt nie wiem jakim cudem udało mu się zainstalować sterowniki? Problem jest wydaje mi się dość trywialny...
  6. jeżeli uruchomię komputer ponownie karta zainstaluje się automatycznie jako urządzenie "audigy se" i taka też pozostanie po instalacji sterowników. zapewne nie zrozumiałem instrukcji autora tematu.
  7. U mnie pokazuje się to za każdym razem gdy odinstaluję kartę przez menadżer urządzeń. Jeżeli zainstaluje sterowniki bez odinstalowania systemowych to karta pozostanie jako audigy se. Jak rozwiązać ten problem?
  8. Cześć. Sprzedaję potek CPU. Produkcja bartx'a - nabyłem z pierwszej ręki. W zestawie: - potek - zapinka na większość socketów - sonda K - izolacja (na potek oraz na płytę) Wymiary potka: wysokość ~ 210 mm średnica - 54 mm grubość denka - ~ 3.5cm poczynając od najwyższego "schodka wewnątrz" (na zewnątrz warstwa ta zaczyna się na wysokości lutu) Kręciłem na nim głównie s775 i s1156. (e8xxx, i3 , i5) Na ln2 w miarę sobie radził jednak do akcji przy grubszych prockach typu i7 (z coldbugiem ) polecił bym już coś lepszego.Bo na pełnym potku spokojnie daje radę. Utrzymywał i5 670 oraz 1090t na 6GHz w wprime 1024m. Zapinka jest trochę wyeksploatowana ale trzyma solidnie. Gdyby ktoś chciał nówkę to nie ma problemu jednak za dopłatą 15zł. Cena - 160zł. Więcej zdjęć: ImageShack Album - 7 images
  9. EDIT: Oferuję także GOODRAM PRO 1GB 900mhz na micronach D9GMH potrafiąca pracować w dual chanel w benchmarkach 3d na 1200 5-4-4-4 cena - 70zł W dalszym ciągu aktualne sa oferyty zasilacza oraz procesorów Celeron D Przedmioty użytkownika - Allegro.pl - aukcje internetowe, bezpieczne zakupy
  10. Cześć. Sprzedaję używany przeze mnie przez ok. rok miedziany potek na cpu. W zestawie: - potek - zapinka na większość socketów - sonda K - izolacja Wymiary: wysokość ~ 210 mm średnica - 54 mm grubość denka - ~ 3.5cm poczynając od najwyższego "schodka wewnątrz. Kręciłem na nim głównie 775 i 1156. (e8xxx, i3 , i5) Na ln2 sobie poradzi jednak do grubych akcji (i7, core 2 quad) z cold bugiem trzeba już coś lepszego. Bo na pełnym pocie daje radę. Utrzymywał i5 670 oraz 1090t na 6G w wprime 1024m. Zapinka jest trochę wyeksploatowana ale trzyma. Gdyby ktoś chciał nówkę to nie ma problemu jednak za dopłatą 15zł. Cena - 160zł. edit; w środku jest pasta sylikonowa.oczywiście wyczyszczę :P
  11. Pełny opis na aukcjach allegro: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=7911976 i3 550 @ 6.6+ ghz - 349zł p7h55-m - 200zł tx 650 - 249zł celeron D 347 - 13zł - 9 sztuk wolał bym sprzedac mobo z prockiem razem ale osobno również mozliwe.
  12. noo zegar na gpu lightninga faktycznie zabija. Pewno próbowałeś też 05 na tej platformie? Dużo w plecy?
  13. czym chcesz chłodzić jeżeli okolice 0* okażą się maksymalnym zimnem jakie znosi ten cpu? azot? :rolleyes: przypominają mi się czasy mojego oc na ip35 z cb na + 16* B-) pozostaje tylko życzyć jak najwiecej działających multi. powodzenia
  14. No tak sam wynik nie wystarczy, prawda. MaSell idź dosyp śniegu i zrób jeszcze jedno foto. takie rekordy są najfajniejsze. A jeszcze wiekszy fun jest jak znajdujesz je w koszu :lol:
  15. Hardkorem to był i5 670 który skalował sie do screena do 2,15v. No i padł w wprime na 2v. A ten i3 jak na razie twardo się trzyma 3 x ln2 z napięciami jak wyżej a on dalej w najwyższej formie. Wyżej z V nie bylo sensu bo to koniec mobo. Tego co przywiozłem wtedy robił 270, addicta extrem również. Ten co robi 280 został u mnie w domu i tam już zrobilem koncowe wyniki. Tak jak pisałem nad spi mniej siedziałem praktycznie wogóle - to był żywioł. 2 sprawa to to że pifast leci wyżej na tych prockach niz spi z reguły - chyba przez kontroler mem. Ciekawostka jest to że na każdym i5 jakiego wtedy kręciliśmy(3 sztuki) w pifast przy megahercach 6,2-6,3g nie bylismy w stanie dorównać wydajnością wynikowi zrobionemu na i3@6g. Na obu płytach i tym samym systemie. Nie wiem czemu. Oczywiście potem ten sam i3 na tej samej płycie pobił swój wynik na luzie. Tak jakby i3 lepiej liczyło pifast od i5..
  16. Platforma testowa: 2x m3f 1x m3e 2x1 HyperX 2000 cl9 i3 550 i kilka innych clarkdale o których pisał nie będę. Podejśc było 3. Pierwsze z cb na -110 ( opcja LN2 mode w biosie m3f miała działać, miała..) 2 już z modem na m3e - cb nie było cbb chyba -140*. robiła max 270bclk ( cpu-z) 3 też z modem na m3f - cb -156-165* - zrobiła 280bclk do screena Czemu tylko 3WR? A no bo na wiecej brakło azotu. Durny robiłem pierw wprime na 670 (6,2ghz , 2V) który i tak potem padł bo na takim napięciu to nie ma prawa długo działać w tym bechu. Poprawie i dorobie wyniki jak już znajde mobo z wiekszym bclk. Kontroler mizerny, olałem więc pamięci oraz qpi, megaherce zostały przydzielone głownie procesorowi i słusznie bo tylko to tak naprawde potrzebne do szczęscia tym procom. Na asusach imo ciężej o dobre taktowanie pamięci ale za to wydajnośc jest zajebiaszcza. Wychodzi więc po równo. Co prawda proc robi na air QPI 5ghz dla cpu 4,8ghz ale to juz inna bajka. Powyżej piątki( a może to przez zimno) humor mu się zmienia. O ile przy pifaście trochę posiedziałem to do pi było może z 3 podejścia. Gdy został mi ostatni termos zabrałem się za validacje. Valid z 280bclk jest niestety "corrupted". Wydaje mi się że może byc coś grubszego z tego proca ( może jakiś WR w screenie dla i3 ) no ale płytka z fsb ~290-300 - niezbędna Podziękowania za sprzęt dla:
  17. no procek jest na WR. tylko płyty lepszej trzeba bo ci sie skala dla pci-e skończy niedługo :razz:
  18. fajna chłodnica stary. Bawiłem sie kiedyś w podobne patenty ze skrzynką po narzędzaich, denaturatem i toną lodu do drinków :)
  19. Ja haven wogóle nie kminie. Albo na hwb są czity w tym bechu albo sa jakies tweaki/stery/syse dające boost 50% do score'u.
  20. Ale własnie na tym polega prawdziwy benching. Gdyby sprzet kręcił się tak samo a urzytkownik nie miał wpływu na wynik w benchmarku to oc było by strasznie nudne. Akurat w tym benchu trzeba przysiąść na dlużej i się zapoznać. Też kiedyś nienawidziłem 2001, teraz jest moim ulubionym. Ale za to 32m mnie nie lubi ;)
  21. stosowałeś jakiekolwiek tweaki? na tej karcie to na air można zrobic WR. coś cieniutko z 2001 u ciebie ;)
  22. bo potrzebne są po 3 wyniki tak jak ryba pisał. od nas do 03 też powinien być jeden wynik z SB jak się z przesyłkami wyrobią no a 3ci to już raczej clarkdale. trochę bez sensu jest teraz ta konkurencja 2001 non 775 jeżeli brać pod uwagę żę można używać SB. Z amd nie ma co próbowac na air. Pewnie nawet screen który na Asusa robił Milans będzie za słaby.. Sypią się te 7ki na amd ostatnio.. Na 3dm11 na bpc się szykujesz :)
  23. było by fajnie bo z spi przez brak e8xxx bedzie największy problem ( wszyscy posprzedawali) no i w amd tez nie za różowo. Milans jak są chęci to wszystko inne się znajdzie ;)
  24. czy ktoś z utop'u lub innych teamów ma zamiar benchnąć coś do country cup? nasz team ( 3di ocl) mógłby sie dołaczyć ale jak maja byc po 3 wyniki do kazdego stage'a na róznych konfiguracjach to mija sie to z celem.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.