-
Liczba zawartości
833 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
14
Odpowiedzi dodane przez wayne
-
-
Samsung 850 EVO M.2 MZ-N5E500BW
vs
WD Black PCIe SSD WDS512G1X0C
vs
Samsung 960 EVO M.2 MZ-V6E500BWCo lepsze, Panowie?
Odczyt sekwencyjny w dwóch ostatnich bije na głowę 850 EVO. Interesująco IMO wygląda ten WD...
-
Mam klucz Steam do DiRT 3 Complete Edition. Podobno musi zostać aktywowany do 10 kwietnia. Grę już posiadam, więc chętnie się z kimś zamienię. Proszę się zgłaszać z propozycjami ;)Nieaktualne.
-
Mechanik: Konfrontacj (Mechanic: Resurrection) - już po zobaczeniu zwiastuna czułem, że film będzie zły. Po pierwsze gra tam Jessica Alba :lol: Po drugie fabuła - poprzez szantaż zmusić do działania gościa, który jest zabójcą na zlecenie, potrafi niezauważony dostać się wszędzie, zazwyczaj efekt swoich działań pozoruje na nieszczęśliwy wypadek i generalnie jest mistrzem w swoim fachu. Brzmi jak zawiły sposób na popełnienie samobójstwa :lol: Pierwsza część (Mechanik: Prawo zemsty / The Mechanic) była dobrym filmem. Nie powalającym, ale bardzo solidnym. Tutaj, mimo identycznego budżetu dostajemy film przynajmniej o klasę gorszy.
Maksymalnie naciągnięte 5/10.
-
-
-
"Zabili go i uciekł".
- 4
-
IMO najlepiej oglądać tak:od czego zaczac przygode z x-menami ?
jakas chronologia ogladania filmow?
- X-Men (r. 2000)
- X-Men 2 (r. 2003)
- X-Men: Ostatni bastion (r. 2006), ale właściwie tylko dlatego żeby wiedzieć kim jest Hank McCoy i Kitty Pryde.
- X-Men: Pierwsza klasa (r. 2011)
- X-Men: Przeszłość, która nadejdzie (r. 2014)
- X-Men: Apocalypse (r. 2016)
- Wolverine (r. 2013)
- X-Men Geneza: Wolverine (r. 2009)
-
Paaanie, to było 11 lat temu. Wtedy Sławek jeszcze nie miał Veyrona (w Forzie Motorsport).
Ja najszybciej jechałem 112 km/h. Lamborghini Gallardo pierwszej generacji na wstecznym.
-
Proponuję zrobić oddzielny temat wyłącznie do giveaway. Tylko dla zarejestrowanych.
Oddam:
Phantasmagoria 2: A Puzzle of Flesh
- 1
-
Ruskie Avengers? :lol:
-
Hardcore Henry - dla mnie bomba :D 100% akcji i techniczny majstersztyk, do tego rosyjski klimacik ;) Jeśli ktoś lubi bądź docenia szaleństwo filmów Crank to ta propozycja również mu się spodoba. 8/10
Film ma kilka easter eggów lub przypadkowych, ciekawych nawiązań:
- Gdzieś w ~1/3 filmu plakat z polskiej gry SUPERHOT w scenie w mieszkaniu
- W tej samej scenie plakaty z gier Half-Life, PayDay 2 i Left 4 Dead oraz plakat z filmu District 9, którym zasłynął Sharlto Copley grający też tutaj
- W ~2/3 filmu snajper ma karabin AWP → Counter-Strike? ;)
- Scena z granatnikiem przed finałową akcją jakby wyciągnięta z pierwszej części Doom ;)
-
:zonk:
-
WHAAAT?! :lol: :lol: :lol:
Chociaż nowy Tong Po nawet fajnie wyszedł.
-
13 godzin: Tajna misja w Benghazi (13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi) - taki nowy Black Hawk Down. Niezły. Trochę za dużo kultu amerykańskiej flagi, ale i tak było znacznie lepiej niż w American Sniper. Kamera z ręki nie tak dobra jak w wykonaniu Diona Beebe u Michaela Manna, ale to standard - IMHO jak na razie nikt nie potrafi dorównać tym zdjęciom. Fajne ujęcia z drona. 3+/6
-
10 Cloverfield Lane - niezły. Fakt, że wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały na powiązanie z innym filmem o podobnym tytule zadziałał tutaj nieco na niekorzyść, ponieważ pewnej rzeczy mogliśmy się spodziewać. Nie jest to jednak trzon fabuły, więc mimo to film nawet daje radę. 3+/6
- 1
-
-
Pitbull. Nowe porządki - czuć, że to pocięty serial tak jak Służby specjalne. Wyszło znacznie mniej zgrabnie (pocięcie i sklejenie w całość), jednak mimo to film jest całkiem w porządku. 4/6 i czekam na serial.
-
Zdjęcie pozostaje zagadką, ale atrakcje były spowodowane tym, że, o ile pamiętam, hotel został zbudowany na indiańskim cmentarzu albo na dawnym polu indiańskiej bitwy. Wydaje mi się, że gdzieś w trakcie fabuły padła taka informacja.W końcu obejrzałem lśnienie, nad którym tak wiele osób się spuszcza. Gwiazdą całego show jest Nicholson i z tym nie ma co polemizować. Niestety nawet on nie da rady całości uciągnąć. Jego żona w każdej scenie tylko denerwuje swoim zachowaniem. Do tego jak w wielu starych horrorach dali niestrawną dla ucha muzykę, która co chwila sprawia, że człowiek się krzywi. Nie było też żadnego wyjaśnienia skąd te atrakcje a tym bardziej zdjęcia z ostatniej sceny. Pod koniec w sumie wszyscy tylko biegają bezwiednie, sami pewnie nie wiedząc dokąd i w jakim celu :/ Naciągane za Nicholsona 7/10 (chociaż nie przepadam za tym aktorem).
Co do muzyki - podobno specjalnie została tak skomponowana. Rzekomo zawiera infradźwięki i ultradźwięki, które powodują dyskomfort i wzmacniają uczucie niepokoju.
Wyspa IMO mocno ssała, ale reszta... Podobały mi się, kiedy oglądałem je za dzieciaka. Teraz niekoniecznie, ale złe też nie są.A Wyspa i Badboys? Twierdza, armageddon?
-
To Michael Bay potrafi nakręcić choćby średni film? Ciężko uwierzyć. :P
Pain & Gain było IMO przyzwoite.
-
No to jedziesz z propozycjami lepszymi od Deadpoola... (podobny klimat, humor, wykonanie). Filmy nie starsze niż hmm.. 6 lat.
A co to ma do rzeczy? To tak jakby dać Interstellar 10/10, tylko dlatego, że ostatni wybitny SF powstał w 1999 i trzeba trochę obniżyć wymagania.
Jeśli kogoś aż tak zachwycił to spoko. Dziwi mnie tylko, że aż tyle osób. Dla mnie (mimo ogromnego potencjału) był tylko niezły. Naciągnięte 7/10.
-
Miałem to samo.
- 1
-
Czy jestem jedynym, którego Deadpool nie powalił? :P
-
Taką trollwędkę znalazłem :lol:- 5
-
- 1
Topic śmiechu
w Ośla łączka
Napisano