Lilo
Stały użytkownik-
Postów
33 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Skąd
Kutno
Osiągnięcia Lilo
Newbie (1/14)
0
Reputacja
-
Fajnie, że ktoś stara mi się pomóc, lecz ten link prowadzi do programów napisanych w Pascalu, a ja muszę to napisać w C z poleceniem qsort i to na jutro. Napisałem program na podstawie tego zamieszczonego wyżej, ale trzeba wprowadzać dwa razy te same dane to dwóch różnych tablic. Nie wiem czy rozumiecie na czym polega problem. # include <stdio.h># include <conio.h># include <stdlib.h># include <string.h>int porownaj( const void *a, const void *b){return (strcmp((char *)a,(char *)b) );}int main(void) {int i,lw;//char *c={"cos"};char A[10][10];char B[10][10];clrscr();printf("Podaj liczbe wierszy =");scanf("%d",&lw);fflush(stdin);for(i=1;i<lw+1;i++){printf("\nWpisz tekst %d: ",i);gets(A[i]);}for(i=1;i<lw+1;i++){//c=A[i];//B[i]=c;printf("\nWpisz tekst %d: ",i);gets(B[i]);}qsort((void *)B, 10, sizeof(A[0]), porownaj);for (i=1; i<lw+1; i++)printf("\n%s\t %s\n", A[i], B[i]);getch();return 0;}
-
Witam! Musze napisać program sortujący tablice zawierającą wyrazy wprowadzane z klawiatury. Chciałem to zrobić na podstawie poniższego programu, ale tutaj są dwie różne tablice o takiej samej zawartości. Jak zrobić, żeby niejako skolonować tablice??? # include <stdio.h># include <conio.h># include <stdlib.h># include <string.h>int porownaj( const void *a, const void *b){return (strcmp((char *)a,(char *)b) );}int main(void) {int i;char tab[7][10] = {"Ala", "Ola", "Mirek", "Szymon", "Darek", "Wacek", "Ela"};char tab_sort[7][10] = {"Ala", "Ola", "Mirek", "Szymon", "Darek", "Wacek", "Ela"};qsort((void *)tab_sort, 7, sizeof(tab[0]), porownaj);for (i=0; i<7; i++)printf("%s\t %s\n", tab[i], tab_sort[i]);getch();return 0;} A oto co napisałem, lecz nie działa # include <stdio.h># include <conio.h># include <stdlib.h># include <string.h>int porownaj( const void *a, const void *b){return (strcmp((char *)a,(char *)b) );}int main(void) {int i,lw;//char *b;char A[7][10];char AB[7][10];clrscr();printf("Podaj liczbe wierszy=");scanf("%d",&lw);fflush(stdin);for(i=1;i<lw+1;i++){printf("\nWpisz tekst %d: ",i);gets(A[i]);}for(i=1;i<lw+1;i++){A[i]=AB[i];}for(i=1;i<lw+1;i++){printf("\nTekst %d: %s",i, A[i]);printf("\nTekst %d: %s",i, AB[i]);}qsort((void *)AB, 7, sizeof(A[1]), porownaj);for (i=1; i<8; i++)printf("%s\t %s\n", A[i], AB[i]);getch();return 0;} Prosze o pomoc.
-
1. Ciemność (Darkness) 2. Stary, gdzie moja bryka? (Dude, Where's My Car?) 3. Smakosz (Jeepers Creepers) 4. Smakosz 2 (Jeepers Creepers 2) 5. Piła (Saw)
-
MB oznacza funkcję Magic Bright. Pozwala ona dobrać rozświetlenie i kontrast kineskopu w zależności od tego co oglądamy i przy jakim oświetleniu. Dostępne są cztery tryby pracy: edycje tekstu, Internet, gry i filmy.
-
Saves'y znajdują się w folderze SG, który jest w folderze głównym gry. Jeżeli ktoś mógłby Mi podesłać saves'y z ukończoną grą na lilo85@tlen.pl to będę wdzięczny, bo namieszałem troche i teraz wszystkie trasy mam lewe. lilo85@tlen.pl
-
Pod względem grafiki gra moim zdaniem prezętuje się gorzej. Samochody wyglądają jak z nędznego, błyszczącego plastiku. Zwalony engine gry nie pozwala na komfortową gre na moim sprzęcie, przy tak kiepskiej grafice gry (NFSU2 śmiga u mnie na max bez anty-aliasingu aż miło ). Przejechanie z jednego końca mapy na drugi zajmąje sto razy więcej czasu niż w poprzedniej części, co powoduje że gra staje się potwornie nudna. Są jeszcze jakieś specjalne misje, chyba jazda jakimiś specjalnymi pojazdami, może nienormatywnymi, ale nie jestem pewien. Można teraz samemu włączyć sobie wycieraczki. Radia jak nie było tak nie ma. Już pierwszym truckiem można śmigać ok. 110km. Jak narazie jestem zawiedziony.
-
Nie. Chodzi o (aa dd) (ee hh) (aa + dd)* (ee + hh)
-
Nie wiem jak to się ma do mojego problemu.
-
OK. Już zrozumiałem ten algorytm. Ale mam następny problem. Jak napisać coś takiego (aaaa+dddd)*(eeee+hhhh) oczywiście w sposób ogólny, żeby działało też na macierzach 6x6, 8x8 itd. ( aa | bb ) ( ee | ff ) ( aa | bb ) ( ee | ff ) (---+---) (---+---) (cc | dd ) ( gg | hh ) (cc | dd ) ( gg | hh ) Myślałem o pętli od 1 do n/2 ale nie chce działać.
-
Wielkie dzięki za odpowiedź. Pozostaje jednak jeszcze sprawa algorytmu Strassena. Może to pomoże wam mi pomóc. Algorytm wygląda następująco dla macierzy 2x2: * obliczamy 7 pomocniczych macierzy mi o rozmiarze n/2 x n/2. m1=(A12-A22)*(B21+B22) m2=(A11+A22)*(B11+B22) m3=(A11-A21)*(B11+B12) m4=(A11+A12)*B22 m5=A11*(B12-B22) m6=A22*(B21-B11) m7=(A21+A22)*B11 * obliczamy składowe Cij macierzy wynikowej C C11=m1+m2-m4+m6 C12=m4+m5 C21=m6+m7 C22=m2-m3+m5-m7
-
Witam wielkich programistów i proszę o pomoc. Muszę napisać program w Turbo Pascalu mnożący macierze NxN algorytmem Strassena. Wiem jak wygląda to dla macierzy 2x2 lecz nie wiem jak zrobić by działało dla macierzy dowolnego stopnia. Druga sprawa nie wiem w jaki sposób wpisać clrscr; by zadziałał. Próbowałem na różne sposoby i zawsze wyskakuje jakiś błąd. Po trzecie czy da się zadeklarować tablice, której długość można wczytać potem z klawiatury? Wielkie dzięki za każdą pomoc.
-
Witam!!! Nie mogę zamontować w Image Driverze obrazu DVD. Wyskakuje błąd "Nie prawidłowy plik obrazu (Błąd 1500!)" Plik ma rozszerzenie nrg więc powinien działać. U kolegi jest wszystko w porządku. Próbowałem też Daemonem lecz nic to nie dało "Unable to mound image. Ivalid image file" Czy da się coś z tym zrobić by działało???
-
Witam! Jest sprawa. Porysowała mi się pierwsza płyta od XR. Nie mogę odczytać jednego pliku DATA.cab. Plik zajmuje niecałe 10MB. Jeśli mógłby ktoś podesłać na lilo85@tlen.pl to byłbym wdzięczny. Dzięki