Witam wszystkich serdecznie!
Na początku bardzo dziękuję PurePC za pozwolenie na komentowanie tej dyskusji!
Do tematu: O ile wiem wymienione problemy nie są skutkiem technicznych błędów w serii Modu82+ i Pro82+, lecz problemami zależnie od jednostki. W takim razie chciałbym przypomnieć, że Enermax udzielił na wszystkie zasilacze trzyletnią gwarancję producenta. Napisany jest to w naszych warunkach gwarancji: „Realizacja przypadków gwarancji następuje zasadniczo poprzez dealera, u którego produkt został zakupiony.”
Oczywiście wiemy, że mogą pojawić się problemy z produktami a nie wszyscy dealerzy okażą się pomocni (Zenfist.pl to pozytywny wyjątek :wink: ). W takich przypadkach albo w przypadku dealer już nie istnieje, udzielamy bezpośredniej pomocy. Proszę napisać mail na adres support@enermax.pl albo używać formularz wsparcia technicznego na naszych polskich stronach internetowych. Należy podać numer seryjny produktu, załączyć kopię rachunku i opisać problem. Spróbujemy klientom jak najszybciej pomóc.
Jeżeli chodzi o pytanie techniczne, ustalenie konfiguracji systemu albo wątpliwości czy zasilacz pracuje poprawnie, to niedawno otworzyliśmy międzynarodowe forum wsparcia technicznego (po angielsku), gdzie można bezpośrednio skontaktować się z ekspertami Enermax-a. Dla tych, którzy nie są pewni z angielskim, proszę korzystać z wyżej wymienionych możliwości poprzez mail albo formularz online.
Nie jesteśmy w stanie zadowolić wszystkich, ale staramy się jak najwięcej :)
Pozdrawiam
Benjamin Schäfer, Enermax Marketing/PR