Wiem, że temat ten jest przestarzały, ale mam dla was użytkowników komputerów stacjonarnych NTT System wspaniałą nowinę dzięki, której będziecie w 100 % pewni, że białą nalepka czy też plomba NTT System Kontrola Jakości jest ZRYWALNA
Oto dokument który dostałem z serwisu NTT ... Wystarczyło napisać na serwis(małpa)ntt.com.pl i odpowiedzieli w ciągu 15 min.
Szanowny(a) Panie/Pani
W odpowiedzi na Pana/Pani zapytanie pragniemy poinformować, że firma NTT
System dopuszcza wykonanie rozbudowy komputera NTT System przez użytkownika we
własnym zakresie.
Biała plomba na obudowie komputera z napisem: " NTT System S.A. Kontrola
jakości" nie jest plombą gwarancyjną i jej zerwanie nie powoduje utraty
uprawnień gwarancyjnych na całe urządzenie. Jest ona świadectwem, zarówno
dla Państwa jak i dla Serwisu NTT, że nie nastąpiła ingerencja do wnętrza
komputera przez osoby z poza kręgu pracowników NTT System (Produkcja,
Serwis).
Jednakże proszę wziąć pod uwagę, że po zerwaniu powyższej naklejki
ewentualne uszkodzenia mechaniczne lub elektryczne spowodowane przez
nieumiejętnie lub błędnie przeprowadzone prace instalacyjne podzespołów mogą
być rozstrzygnięte na niekorzyść właściciela komputera, w związku z czym
przy rozbudowach Państwa sprzętu zalecamy korzystanie z naszych Serwisów
bądź Autoryzowanej Sieci Partnerów Serwisowych.
Dokonywanie jakichkolwiek wpisów w karcie gwarancyjnej może być wykonane
tylko i wyłącznie przez Serwisy NTT System oraz Autoryzowanych Partnerów
Serwisowych.
Informacje o Serwisach NTT System i Autoryzowanych Partnerach Serwisowych
dostępne są na witrynie internetowej www.ntt.pl.
W razie jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym
Serwisem Centralnym:
tel. 0 (22) 773-62-10,
fax. 0 (22) 773-62-29
e-mail: serwis(małpa)ntt.com.pl
Z poważaniem
Serwis Centralny NTT System.