Skocz do zawartości

kpkarlito

Użytkownik
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia kpkarlito

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Wiem, że temat ten jest przestarzały, ale mam dla was użytkowników komputerów stacjonarnych NTT System wspaniałą nowinę dzięki, której będziecie w 100 % pewni, że białą nalepka czy też plomba NTT System Kontrola Jakości jest ZRYWALNA Oto dokument który dostałem z serwisu NTT ... Wystarczyło napisać na serwis(małpa)ntt.com.pl i odpowiedzieli w ciągu 15 min. Szanowny(a) Panie/Pani W odpowiedzi na Pana/Pani zapytanie pragniemy poinformować, że firma NTT System dopuszcza wykonanie rozbudowy komputera NTT System przez użytkownika we własnym zakresie. Biała plomba na obudowie komputera z napisem: " NTT System S.A. Kontrola jakości" nie jest plombą gwarancyjną i jej zerwanie nie powoduje utraty uprawnień gwarancyjnych na całe urządzenie. Jest ona świadectwem, zarówno dla Państwa jak i dla Serwisu NTT, że nie nastąpiła ingerencja do wnętrza komputera przez osoby z poza kręgu pracowników NTT System (Produkcja, Serwis). Jednakże proszę wziąć pod uwagę, że po zerwaniu powyższej naklejki ewentualne uszkodzenia mechaniczne lub elektryczne spowodowane przez nieumiejętnie lub błędnie przeprowadzone prace instalacyjne podzespołów mogą być rozstrzygnięte na niekorzyść właściciela komputera, w związku z czym przy rozbudowach Państwa sprzętu zalecamy korzystanie z naszych Serwisów bądź Autoryzowanej Sieci Partnerów Serwisowych. Dokonywanie jakichkolwiek wpisów w karcie gwarancyjnej może być wykonane tylko i wyłącznie przez Serwisy NTT System oraz Autoryzowanych Partnerów Serwisowych. Informacje o Serwisach NTT System i Autoryzowanych Partnerach Serwisowych dostępne są na witrynie internetowej www.ntt.pl. W razie jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym Serwisem Centralnym: tel. 0 (22) 773-62-10, fax. 0 (22) 773-62-29 e-mail: serwis(małpa)ntt.com.pl Z poważaniem Serwis Centralny NTT System.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...