Jump to content

Ludovic

Stały użytkownik
  • Content Count

    569
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Ludovic last won the day on March 31 2011

Ludovic had the most liked content!

Community Reputation

-10 Negatywna

About Ludovic

  • Rank
    Banned
  1. To było ironia Slavok ;) A widzisz ja szukałem czegoś taniego co nie odcina paliwa przy 160km/h i nie jest zdmuchiwane na autostradzie przez tiry. Dziś możliwe też, że dzięki nowym oponom i dobrym hamulcom ( bo 35m od 100km/h do zatrzymania się jak na tak stare g*** to był dobry wynik) uniknąłem wjechania komuś w dupę. Stożka niestety nie mam i czasu na tuning też :) Jeżdżę za to dużo po autostradach i jak na tak stare padło jest tempomat, wygodne fotele i pewne prowadzenie nawet przy dużych prędkościach. I do tego służy mi auto a nie do robienia FnF Real Life.
  2. I pokazywać na mieście dzieciakom w Hondach kto tu rządzi!
  3. Jakoś ja i Jonas lubimy A tak na poważnie to większość V6 ma właśnie 7.x s do setki. I to bez żyłowania silnika I nie wszystkie wyglądają jak dresowozy. Jest nawet dzieło studia Pininfariny 406 coupe czy Alfa GTV z tym, że to drugie ma już 6.3s do setki. @Kax a w ilu planujesz się zmieścic z robocizną?
  4. Dla mnie to trochę sztuka dla sztuki bo i tak w sprincie pierwsze lepsze nastoletnie padło ewentualnie dres bmw. Chociaż poprawa kultury pracy i zapas mocy zawsze się przydaję.
  5. Hehe Murano raz chciało się próbować na światłach :) Przegrało. Koszt założenia instalacji do V6 u zaufanego gazownika to 3500 zł i to na porządnych częściach. Chociaż w dużych miastach pewnie potrafi być więcej. Ja kupiłem samochód w cenie instalacji już z instalacją więc ten koszt akurat pominąłem ;) W zimę nie ma problemu z ruszaniem bo zawsze odpala się automatycznie na PB ;)
  6. To jest akurat wada. Na zachodzie jest większy problem ze stacjami z LPG i pewnie bez rozplanowania sobie trasy by się nie obyło. Z mocą już tak jest Wątpię bym w przyszłości kupił coś słabszego. A z tą dużą Vką to już nie przesadzaj. Samochód i tak waży 1226KG ;)
  7. A próbowałeś jakieś mocniejsze auto z gazem ale sekwencyjnym? Każda inna generacja LPG dla mnie nie istnieje Z ciekawostek. Nawet na LPG jadąc na 3 czasem 4 czasem obrotomierz pokazuję 500RPM a i tak samochód nie gaśnie i jedzie od takich obrotów :)
  8. Zasięg... Normalny człowiek nie jest wstanie jechać 1000km bez zatrzymania się chociażby na siku, kawę na stacji. Cały czas podajecie przykłady kompletnie nie życiowe Miejsce butli zawsze można mieć też w kole zapasowym. Z resztą jak chcesz mieć szybkie auto to i tak bagażnik nie jest najważniejszy? Prawda? A i zasięg mojej butli to 370km, nie dane mi było nigdy przejechać tylu kilometrów bez postoju na stacji. Nie na naszych drogach Jak kupujesz mocną benzynę to po co tuning? Jechałem jednym z szybszych diesli czyli 530d. A i tak był dużo wolniejszy od 530i. Kupujesz benzynę i masz dodatkowo 30KM więcej ale za to osiągi o wiele lepsze Nie gloryfikuję LPG. Ale w ciągu roku jeżdżąc na benzynie wydawałbym 12 000zł więcej na paliwo. Nie wydam tyle na koszty utrzymania instalacji i przeglądy
  9. Wady są Ale ja do wożenia lodówek mam Opla Agilę. A z silnikiem do wyjobania to bym nie przesadzał. Mój znajomy nastukał Golfem II 500k km na LPG, póxniej E36 328i nastukał 300 000km na LPG. Jak sprzedawał E36 silnik był bez zarzutu. Tylko jasne, LPG z nie każdym silnikiem idzie w parze. Zwłaszcza mocno wyżyłowane 1.6, 1.8, 2.0 w nowych samochodach. Dużo opowieści o LPG jest trochę naciąganych. Z resztą przy normalnych przebiegach do 400 000km i tak LPG nie jest w stanie zajeździć silnika, za to do tego czasu oszczędzisz na gazie tyle, że kupisz już sobie spokojnie nowe auto. A droższe przeglądy i wymiana filtrów to nie są straszne pieniądze :) Nie przesadzajmy. Już bardziej zaboli robienie czegoś w ASO ;]
  10. @Piotreek wiesz tu nie chodzi o jakieś przyśpieszanie na 5 od 50-100km/h : ) Dieslami jeżdżę dużo, benzyną z lpg jeszcze więcej. Tutaj chodzi o takie zwykłe przykłady jak, niemożność sprawnego wytoczenia się ze skrzyżowania przed którym mamy ustąp i musimy zwolnic do 10km/h by upewnić się, że nic nie jedzie na 2ce w dieslu. Do tego w ruchu miejskim w dieslu co chwilę trzeba zmieniać biegi bo dojeżdżamy do kogoś na 2ce zwalniamy, wrzucamy 1, znów 2, znów zwalniamy i 1. U mnie można albo jechać na długiej jedynce albo ruszać bez problemu z 2 czy 3. I nie chodzi o to, że zionę nienawiścią do TDI. Tylko wiem z doświadczenia, że V6 w LPG spali paliwa za bardzo podobne pieniądze co 1.9TDI, w obsłudze koszty są podobne a nawet i mniejsze uwzględniając regenerację turbin. A dodatkowo mamy wystarczające osiągi bez wydawania dodatkowych pieniędzy na tuning, jedyny tuning to założenie LPG Czy to jest głupie? Jedyna wada to ubezpieczenie. Dałem 740zł za samo OC. Chociaż jak na Poznań to i tak nie jest dużo. No i zapomniałem o takiej zalecie jak dźwięk :) V6 w Alfie Romeo to majstersztyk.
  11. @KAX a osiągi? 0-100km/h i Vmax jak wygląda? Blisko dziś miałem do stłuczki jak nigdy, jakieś 50cm. Jadąc autostradą przepisowo. Widzę wjazd na autostradę więc jadę lewym pasem i trochę zwalniam. Na prawy pas autostrady wtoczył się Tir, jakaś osobówka i Passat B5 za nimi i jedno auto za Paskiem. Nagle Passat kierunek w lewo i od razu zjeżdża z prędkością gdzieś 50km/h na lewy pas. Od razu po hamulcach, w lewo nie było jak odbić bo od razu barierka w prawo też bo auto obok mnie. Oczywiście jechał w nim emeryt. Testowałem dziś też jazdę jak emeryt. Bez problemu można jechać w zakresie 500RPM. OD 1500-2000RPM. Jedzie się jak miejskimi mydelniczkami z silnikiem od odkurzacza. I do ruszania na wstecznym nawet przy skręconych kołach nie trzeba używać gazu.
  12. @Kax ile po tym programie Alfa ma mieć koni? A zegary bardzo ładne.
  13. Nie miałem wystarczającej prostej albo dobrej górki ;) A jak z kosztami utrzymania 350z? Nie wiem czy miałeś wystarczająco długo samochód by coś wymieniać ale ta V6 chyba nie ma dużych cen za te części które się zużywają? Ale jeśli chcesz coś mocniejszego to już chyba jakieś V8? Z tego co widzę to w 350z sprzęgło i skrzynia biegów jest za normalne pieniądze. Kumplowi w starym Leksusie z V8 poszła ostatnio skrzynia. Sama robocizna 1000zł a skrzynia kolejne 3000zł.
  14. Corsą B jechałem "tylko" 120km/h. Chociaż na nie których zakrętach i ta prędkość pozwalała poczuć adrenalinę. Do tego brak wspomagania kierownicy, ABS'u i wrażenie, że przy mocnym skręcaniu prawię dachowanie. Jakaś namiastka WRC w takich samochodach była :)
  15. Wybaczcie moją niechęć do Golfów ale dziś jak powiedziałem, że jadąc A4 z Krakowa do Wrocławia równo 200km/h zrobiłem na 40 litrach gazu 160mil. Właściciel Golfa IV kombi TDI obliczył mi koszt mojego spalania i skwitował, że jego Golf jak jedzie 200km/h pali 7L/100km co daje 39zł a mój pali za 49zł... Google Maps pokazuję, że trasa którą robią Ci reporterzy powinna zająć 5h30min, a oni jadą już 8. Edit: i właśnie wjechali do warszawy. Prawie równo 8h. @Domik Francuz i to z Gazem. Przecież to nie ma prawa jeździć według znawców A za tą kasę mogłeś mieć Mercedesa W124 albo Golfa IV, każdy znawca Ci to powie bo to są auta, zwłaszcza merc 3 klasy wyżej od Puga! A tak na poważnie to gratuluję autka, jeden z ładniejszych hatchów.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.