Jump to content

Krzys'az

Stały użytkownik
  • Posts

    354
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Krzys'az

  1. Edycja edycją... na stronie juz reklamy wrocily ;]
  2. I do tego jest wlasne forum potrzebne?
  3. Tylko tyle. Zaden problem. Moze masz jeszcze jakis serwis na ktorym moglbym artykuly i newsy pisac bo nie wiem co zrobic z reszta wieczoru? :twisted2:
  4. 48% packet loss - a jak sadzisz? ;)
  5. Przyjrzyj sie pogrubionemu fragmentowi adresu ;)
  6. http://forum.purepc.pl/index.php?showuser=6430
  7. Poprzedni dizajn bardziej mi sie podobal ;)
  8. Nie umieszczaj na stronie tego co akurat masz pod reka tylko to co pasuje do reszty i tworzy wraz z trescia spojna calosc.
  9. Uklad graficzny strony
  10. Jak juz skonczysz z logo to proponuje zmienic reszte bo jest rownie tragiczna
  11. Mozesz mi wyjasnic o co chodzi w motywie z Kubusiem P. ?
  12. Chyba ich calkowity brak jest rownie wymowny...
  13. Pokaz mi te gorsze rzeczy :>
  14. Niech mnie ktos dobije...
  15. Pomagaja czy nie, jestesmy po prostu juz znudzeni ogladaniem kolejnego, nowego forum, ktore ma potencjal i wystarczy je tylko rozruszac...
  16. Moze dla Ciebie to wszystko ale dla mnie to tylko 4 tematy na krzyz w ktorych nic nie ma i kolejne forum
  17. Krzys'az

    Oświadczenie

    Ja widze jeszcze jeden, dosc czarny. Marco i Paranoikowi konczy sie cierpliwosc, kasuja baze i jest po krzyku bo tak naprawde nic ich nie zobowiazuje do trzymania backupu dla Liska na ich serwerze.
  18. Krzys'az

    Oświadczenie

    Tylko, jesli dobrze zrozumialem wczesniejsze posty, gdyby nie ten serwer to pozegnalibysmy sie z baza calkowicie bo serwer tweaka zostal wylaczony wiec chyba az taki Lisek poszkodowany nie jest bo mogl zostac z niczym... Jesli sie myle to nie bic ;)
  19. Zakladajac forum pomysly powinienes juz dawno miec i to swoje...
  20. Krzys'az

    Zapraszam

    Swieta ida... duzo wolnego czasu... ...a tu jeszcze caly tydzien na tworzenie :/
  21. Krzys'az

    Szafa

    i szafe troche wieksza bo juz oczy nie takie jak kiedys ;)
  22. Krzys'az

    Szafa

    Co te drzwiczki takie krzywe? ;] Usun link z podpisu bo podpadasz pod regulamin ;)
  23. Tweak 2 - Przyczajony wiatrak, ukryty radiator ;)
  24. A mozecie swoje brudy prac gdzie indziej?
  25. I coz z tego, skoro forum dalej jezykiem straszy? No bo tak to juz jest na tym swiecie, ze nie wszystko daja za darmo i za niektore rzeczy trzeba zaplacic. Zapewne majac darmowe IPB szukalbys darmowego serwera, najlepiej takiego bez limitow z ogromna baza danych? Teraz pewnie nastapi moj ulubiony tekst, ze jak juz sie rozkreci...
×
×
  • Create New...