Witam,
mam podobny problem z tą kartą, oddałem kartę na reklamację po 21 dniach roboczych dostałem odpowiedź że producent odrzucił reklamację podając jako powód przepięcie, co wydaje mi się podejrzane jako że nie uległo uszkodzeniu nic poza kartą graficzną. Właściciel sklepu oferuje mi odpłatną naprawę karty co nie do końca do mnie przemawia. Zgodnie z radami powyżej poproszę o dostarczenie mi wszelkiej dokumentacji odnośnie wysyłki do autoryzowanego serwisu jak i diagnozy uszkodzenia. Co w takim wypadku mogę jeszcze zrobić, czy faktycznie da mi coś udanie się z problemem do rzecznika praw konsumenta? Czy jeżeli przepięcie spowodował zasilacz mogę domagać się odpowiedzialności od sklepu? Sklep w umowie reklamacyjnej ma zaznaczone że nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w skutek przepięcia, tylko wydaje mi się że chodzi im o przepięcia spowodowane np wyładowaniami elektrycznymi a nie przepięciami wywołanymi np zasilaczem bądź samą kartą.
Proszę o jakieś informację.