
aux
Stały użytkownik-
Postów
92 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia aux
Newbie (1/14)
0
Reputacja
-
Mysz do 150zł, granie przede wszystkim
aux odpowiedział(a) na MrSheibuss temat w Klawiatury, Myszki, Kontrolery, Podkładki
chłopaki ale zdajecie sobie sprawę że ciężarki w myszce do gry to jak dociążanie bolidów f1, innymi słowy totalna głupota :} poza tym od adns-9500 jest w diabłu dużo znacznie lepszych sensorów! i tak właściwie g500 w życiu nikomu bym nie polecił! -
Mysz do 150zł, granie przede wszystkim
aux odpowiedział(a) na MrSheibuss temat w Klawiatury, Myszki, Kontrolery, Podkładki
a co oni tam do środka wsadzili tak konkretnie? -
Profesjonalne myszki - rozmowy, opinie, porady
aux odpowiedział(a) na Pr0^^ | LoleX* temat w Klawiatury, Myszki, Kontrolery, Podkładki
rozumiem że jesteście posiadaczami 740stki? ;< -
Profesjonalne myszki - rozmowy, opinie, porady
aux odpowiedział(a) na Pr0^^ | LoleX* temat w Klawiatury, Myszki, Kontrolery, Podkładki
do posiadaczy myszki a4tech xl-740k które tryby CPI nie sią interpolowane? -
Profesjonalne myszki - rozmowy, opinie, porady
aux odpowiedział(a) na Pr0^^ | LoleX* temat w Klawiatury, Myszki, Kontrolery, Podkładki
Yeah, aerial, jeśli każdy by się rejestrował w ten sposób bez dawania komuś fraga to nikt nie spełni wymaganych fragów w związku z czym nikt nie brał by nawet udziału w losowaniu ;) więc tego typu myślenie to nie zwiększenie swoich szans tylko ich obniżenie. Wiadomo że oni sobie napędzają w ten sposób odwiedziny na stronie i potencjalnych klientów jak to w każdym konkursie ;) Gwoli ścisłości mnie brakuje jednej rejestracji z tego linku, bo trzeba nakłonić 10 osób do rejestracji żeby trafić do losowanej puli. Rejestrując się i nie dając komuś fraga, jest to jakby jeden głos w plecy do ogółu ludzi zainteresowanych :| Szanse na wygranie zabawek też są raczej mizerne no ale jak to w lotto mówią "żeby wygrać trzeba grać" d;> -
Profesjonalne myszki - rozmowy, opinie, porady
aux odpowiedział(a) na Pr0^^ | LoleX* temat w Klawiatury, Myszki, Kontrolery, Podkładki
losowanie zabawek przez razerka, można wygrać całą kupę zabawek, poniżej link do rejestracji na której ja zarobie fraga ;) The Razer L33T Giveaway | Win The Razer Power Gaming Suite! | Razer™ | For Gamers by Gamers™ -
Ja myślałem inaczej, żeby mieć lokalnie server IMAP który ma synchronizowaną zawartość ze zdalnym serverem pocztowym, poczta jest wysyłana/odbierana za pośrednictwem lokalnego servera który wysyła wiadomości i odbiera wiadomości korzystając ze zdalnego servera niestety nie za bardzo wiem jak to osiągnąć
-
Chciałem postawić w sieci lokalnej server IMAP za pośrednictwem którego wszyscy użytkownicy sieci mieli by dostęp do tej samej poczty i za pośrednictwem tego lokalnego servera wysyłana byłaby i odbierana poczta. Wszystkie foldery lokalnego servera pobierałyby wiadomości ze zdalnego servera pocztowego (odebrane, kosz, szkice, itd.) wysyłanie wiadomości odbywałoby się za pośrednictwem lokalnego servera ale formalnie poczta byłaby doręczana z servera zdalnego nie jako lokalny użytkownik tylko użytkownik ze zdalnego servera. środowisko Windows XP PRO jak? help
-
te sensory już tak mają, prawdopodobnie na plastikowej podkładce będzie zachowywał się lepiej, możesz też spróbować wyczyścić swoją podkładkę powinno nieco pomóc
-
Profesjonalne myszki - rozmowy, opinie, porady
aux odpowiedział(a) na Pr0^^ | LoleX* temat w Klawiatury, Myszki, Kontrolery, Podkładki
Właśnie w tych dwóch kwestiach zostawia 3080 daleko w tyle, dodam tylko że 3060 jest mniej wymagający wobec podkładki jak 3080. 3060 nie jestem wstanie zgubić, natomiast 3080 gubię bez większego wysiłku. -
Profesjonalne myszki - rozmowy, opinie, porady
aux odpowiedział(a) na Pr0^^ | LoleX* temat w Klawiatury, Myszki, Kontrolery, Podkładki
Oficjalne przeprosiny dla Glymbol i Kyle :*** sorry chłopaki tak mocno utwierdziłem się w tym przekonaniu, ludzie non stop gadają o myszce dającej pixel precision wyliczeniach i słowach developerów, że nawet nie brałem pod uwagę innej możliwości, dopiero po rozmowie z Glymbol'em i innym developerem sprawy nabrały innego znaczenia. Metoda jest dość prosta, i precyzja myszki nie ma nic wspólnego z rozdzielczością tak naprawdę a pixel precision jest to tylko to co widzimy na ekranie i gdy nie ma się precyzji co do pixela może to wkurzać ale nie jest to najmniejszy możliwy skok celownika. Nie będę wklejał tutaj dość technicznej rozmowy z developerem bo jest w całości po angielsku i jest dość obszerna. Faktyczna precyzja zależy od m_yaw jest to mnożnik tak jak mówiłem wcześniej ale ma on faktyczny wpływ na ilość pozycji view-angle a w zasadzie kombinacja dwóch mnożników m_yaw*sensitivity - jeśli ustawisz m_yaw na 180 a sensitivity na 1 będziesz się obracał zawsze o 180stopni niezależnie od fov rozdzielczości itd. - jeśli ustawisz 1/16=0.0625 żeby wychodziła liczba całkowita będzie to 360/0.0625= 5760kroków celownika na obrót. - przy ustawieniu myszki na 400CPI i m_yaw 0.0625 gdzie sensitivity =1 mysz będzie pokonywać drogę na podkładce równą 36.576cm [36.576/2.54]*400=5760 żeby uzyskać 100% precyzje dla pozycji view-angle - dla pixel precision będzie to zależeć od rozdzielczości ekranu, ale jeśli rozdzielczość ekranu będzie dawała większa liczbę jak ilość pozycji view-angle możemy spodziewać się omijania pikseli np dla rozdzielczości 1920px dlatego, że 1920*3.14=6028,8 a ilość pozycji view-angle to wciąż 5760 - można łatwo wyliczyć ile CPI myszka powinna mieć jeśli względem preferencji szybkości sensitivity jako że dla 400CPI minimalna ustawienie sensitivity to 36.6cm to dla myszki 800CPI będzie to 18.3cm a dla myszki 1600CPI 9.15cm tabelka ustawień sensitivity względem CPI? (dla m_yaw 0.0625 i sensitivity 1) 400 = 36,576cm 800 = 18,288cm 1600 = 9,144cm 3200 = 4,572cm Jeśli zmienimy wartość m_yaw na inną wpłynie to na faktyczną drogę myszki na podkładce. Jeśli to będzie m_yaw 0.03125 to myszka 400CPI będzie dla pełnego obrotu w grze potrzebowała aż 73,152cm na podkładce ;) co będzie gwarantowało 100% precyzje względem ilości pozycji view-angle. hf & gl -
Profesjonalne myszki - rozmowy, opinie, porady
aux odpowiedział(a) na Pr0^^ | LoleX* temat w Klawiatury, Myszki, Kontrolery, Podkładki
Może dlatego że 3060 jest lepszy jak 3080? To jest pytanie całkowicie retoryczne dlatego ze 3060 jest zdecydowanie lepszym sensorem. -
Profesjonalne myszki - rozmowy, opinie, porady
aux odpowiedział(a) na Pr0^^ | LoleX* temat w Klawiatury, Myszki, Kontrolery, Podkładki
To co mówisz ma zdecydowanie sens, i gdybym nie usłyszał od developera że to jest zależne od rozdzielczości z pewnością bym się pod tym co mówisz podpisał. Jednakże jeśli ruch o jedną pozycję view-angle następuje po otrzymaniu konkretnej ilości CPI (np. 46), ilość kliknięć makra będzie w obu tezach identyczna niestety, więc nie pozwala to nam jednoznacznie stwierdzić czy odstępy pomiędzy view-angle są mniejsze jak piksele czy nie. Dlatego też poprosiłem Ciebie o opinie programisty w świetle tego, że nie da rady udowodnić ani jednego ani drugiego punktu widzenia poprzez testy tego typu. Trzeba znać się na programowaniu a nie gdybać jak to ma teraz miejsce. Wszystkie informacje które chcielibyśmy wiedzieć są w kodzie źródłowym q2 tudzież q3 i bez pomocy osoby znającej się na programowaniu nigdy nie dojdziemy o co w tym chodzi. -
Profesjonalne myszki - rozmowy, opinie, porady
aux odpowiedział(a) na Pr0^^ | LoleX* temat w Klawiatury, Myszki, Kontrolery, Podkładki
Stary :) dlaczego developer z którym rozmawiałem w takim układzie twierdzi że m_yaw i m_pitch jest to wartość o jaką zostają przemnożone my i mx (mouse inputs) Jeszce raz proszę o konkretny artykuł człowieka wiedzącego co w kodzie piszczy :D Inaczej uznam że to o czym mówisz nie ma pokrycia z rzeczywistością :D -
Profesjonalne myszki - rozmowy, opinie, porady
aux odpowiedział(a) na Pr0^^ | LoleX* temat w Klawiatury, Myszki, Kontrolery, Podkładki
Jeśli bierzesz pod uwagę m_yaw/pitch, który mnoży my/mx i jest on w wartości 0.022 gra zmieni pozycje view-angle po 46 CPI. Byłoby naprawdę genialne gdyby za pomocą m_yaw/pich dało radę sterować precyzją z jaką celujemy, dlatego zapytałem developerów od q3 o dokładnie to samo i odpowiedz brzmiała, że ilość vew-angle jest zależna od rozdzielczości gry. Jeśli masz jakieś źródło informacji, mówię tutaj o programistach pracujących na tym kodzie a nie forumowiczów takich jak ja czy ty, wywróci to całe moje spojrzenie, w którym utwierdzała mnie rzesza poważnych ludzi włączając to w również developerów, do góry nogami :D więc bardzo proszę o podanie linku gdzie mogę potwierdzić rzeczy o których mówisz. Nie wiem o jakiej praktyce ty mówisz, dlatego że ja mam zupełnie inną praktykę i pokrywa się ona w 100% z wyliczeniami które podałeś. pwlj z pewnością może podać linki z ESReality z dokładnie wyjaśnionym wyliczeniem minimalnej wartości m_yaw/ptch dla konkretnej rozdzielczość i CPI myszki.