Firma Neter to najgorsza firma z jaką miałem doczynienia. Nie chodzi o to ,że najgorszy dostawca internetu - to po prostu najgorsza firma.
Od stycznia 2010 roku do dziś zgłosiłem 63 razy awarię łącza. Ciągle coś nie działa - straty pakietów, brak internetu.
Łącze nie trzyma parametrów - właściciel czyli niejaki Rohde zachowuje się po chamsku, nie odpisuje na maile - a jeśli już to w sposób arogancki czy wręcz chamski - np. sytuacja taka - wysyłam maila z wynikiem pingowania - straty na poziomie 20-30 % a odpowiedź z neter ,że u nich jest wszystko dobrze albo po którejś próbie zgłoszenia - słyszę odpowiedź której przekaz brzmi mniej więcej tak "są straty - wiemy o tym i co nam zrobisz?"
Podpisując umowę otrzymałem email z firmy ,że zagwarantują mi warunku identyczne jak Netia - oczywiście już na wstępie podmienili w umowie prędkość uploadu.
Dodatkowo łącze nie trzyma parametrów - przy umowie 1024 / 256 - osiągane prędkości maksymalne to 750 / 180
W tej chwili sprawę zgłosiłem do federacji konsumenta oraz kilku innych instytucji ponieważ operator nie wywiązuje się z umowy i nie odpowiada na składane reklamacje oraz nie umniejsza abonamentu o czas w którym internet nie działa.
Ciekawą rzeczą jest też to ,że po 16 wyłączają tel i nie sposób się dodzwonić do biura.