Skocz do zawartości

Niezadowolony_klient

Użytkownik
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Niezadowolony_klient

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. Serwis sprawia wrażenie profesjonalnego (przynajmniej z technicznego punktu widzenia). Niestety sposób pracy i kontaktu z klientem jest wręcz skandaliczny. Komputera po zalaniu nie udało się w ciągu 2 tygodni naprawić, co akurat nie wpływa na moją oceną. Natomiast kolejne 2,5 miesiąca to przykład najgorszej obsługi klienta: - zwrot pieniędzy (zapłacono z góry licząc na szybszą naprawę) po miesiącu od stwierdzenia niemożności naprawy, ponieważ kontrahent Saracenów nie uregulował wobec nich faktury; - odbiór komputera po 2 miesiącach. Mimo umawiania się na jego przekazanie nie był gotowy do odbioru (po 2 tygodniach –„ jeszcze nie skręcony”, po kolejnych 2 – „znajduje się w magazynie gdzie nie przyjmuje się klientów”). Obiecano, że zostanie dostarczony pod wskazany adres w Trójmieście – mimo kilku telefonów ponaglających nie udało się serwisantom go tam dostarczyć; - w odebranym komputerze brakowało jednej z kości pamięci. Na szczęście naprawy są filmowane i już po kilku dniach od zgłoszenia, pamięć była gotowa od odbioru. Wyrzuciłem wszelkie dane kontaktowe do serwisu Saraceni, NIGDY się już tam nie pojawię i szczerze ODRADZAM jakiekolwiek kontakty z tym serwisem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...