Serwis sprawia wrażenie profesjonalnego (przynajmniej z technicznego punktu widzenia). Niestety sposób pracy i kontaktu z klientem jest wręcz skandaliczny. Komputera po zalaniu nie udało się w ciągu 2 tygodni naprawić, co akurat nie wpływa na moją oceną. Natomiast kolejne 2,5 miesiąca to przykład najgorszej obsługi klienta:
- zwrot pieniędzy (zapłacono z góry licząc na szybszą naprawę) po miesiącu od stwierdzenia niemożności naprawy, ponieważ kontrahent Saracenów nie uregulował wobec nich faktury;
- odbiór komputera po 2 miesiącach. Mimo umawiania się na jego przekazanie nie był gotowy do odbioru (po 2 tygodniach –„ jeszcze nie skręcony”, po kolejnych 2 – „znajduje się w magazynie gdzie nie przyjmuje się klientów”). Obiecano, że zostanie dostarczony pod wskazany adres w Trójmieście – mimo kilku telefonów ponaglających nie udało się serwisantom go tam dostarczyć;
- w odebranym komputerze brakowało jednej z kości pamięci. Na szczęście naprawy są filmowane i już po kilku dniach od zgłoszenia, pamięć była gotowa od odbioru.
Wyrzuciłem wszelkie dane kontaktowe do serwisu Saraceni, NIGDY się już tam nie pojawię i szczerze ODRADZAM jakiekolwiek kontakty z tym serwisem.