A napisze co ostatnio widzialem
Art of Crying 7.5/10 miłe, wolne, dobre
Dekalog 1 9/10 miłe, wolne, wyrąbiste
Dekalog 3 6/10 wolne, przynudawe, średnie
La Haine 7.5/10 przynudawe na początku, pózniej sie wczułem i polubiłem, końcówka i sens filmu były dobre
In Bruges 9.5/10 śmieszne, ładne, piękne, wzruszające
Wywiad z wampirem 6.5/10 miła opowieść, środek fajny, poczatek nudny, koniec głupi
Życie jest piękne 7.5/10 fajny, nie-nudny film
The Piano 8/10 Nie banalne kino, super aktorstwo, muzyka