Troszkę późno trafiłem na ten temat, ale mam nadzieję, ze nie przeszkadza wam to, że dopiero teraz się wypowiem :)
Sirius w moich oczach stracił teraz naprawdę sporo. Pamiętam jak kiedyś z nimi mailował w sprawie karty jak dobrze pamiętam GiGABYTE 9500 PRO. E-maile dostawałem w ciągu 30 minut i byłem usatysfakcjonowany.
Po sytuacji vince15 moge przysiądz, że nigdy nie zrobię zakupów w tym sklepie. Po prostu, nie byłbym wstanie sobie wyobrazić siebie czekającego miesiące na sprzęt lub na zwrot pięniędzy. Tym bardziej jeżeli bym wysłał taką sumę jaką wysłał vince. Powtarzam to co pisał jeden z użytkowników: Bezrobocie w Polsce sięga 20%, a ludzie pracujący w sklepach czują się tak pewnie, że olewają klienta ....
Może powinniśmy chodząc do sklepu nakladać koszulkę "KLiENT NASZ PAN" ....
Pozdrawiam Yaceq_wro