Obserwuję forum od ponad roku. Mimo to nie zabierałem do tej pory głosu, więc przepraszam z góry za mój początek. Nie mogłem się nie odnieść do elementu tej dyskusji dotyczącego ram.net. To o czym wspomniał Andrew777, nie sztuka kupić towar w sklepie internetowym, ale sztuka wyegzekwować pozostałe obowiązki sprzedawcy. Ja za radą stałych bywalców (nie będę wymieniał, tych co w co drugim poście pisali "tylko ram.net") skusiłem się na kupno w tym sklepie. Towar był źle zapakowany przez uległ uszkodzeniu. Zdarza się - od tego jest odpowiedzialność sprzedawcy. Ale to, że jak się do nich dzwoni w sprawie reklamacji i odkładają słuchawkę to nie powinno się zdarzać. Szczególnie, że po kolejnym wybraniu numeru odbierał ten sam młody człowiek i po rozpoznaniu sprawy od początku (ze śmiechami w tle) znów odkładał słuchawkę. Takie firmy powinny być eliminowane z rynku, a nie promowane na forum dla ludzi dla których komputer to coś więcej niż kalkulator.