Hej. Chciałem polecić Wam firmę Kone, bo ma moim zdaniem super wsparcie.
1) Kupiłem ponad 2 lata temu myszkę Kone [+]. Po jakichś 5 miesiącach myszka zaczęła mocno szurać. Odesłałem na gwarancji do serwisu (Action SA), ale Pan w serwisie stwierdził, że wszystko jest ok. Ktokolwiek komu pokazywałem myszkę od razu sprawdzał, czy przypadkiem coś nie dostało się pod nią, bo tak szura. Ale z serwisem nie było nawet gadania, porażka.
Odezwałem się do supportu i o dziwo błyskawiczne dostałem odpowiedź, że jest im przykro i wysyłają mi nowe ślizgacze, żeby sprawdzić czy to pomoże. Po wymianie okazało się, że pomogło, myszka chodziła super.
2) Stosunkowo niedawno pojawił się problem ze scrollem - scrollowanie było bardzo randomowe - generalnie znany problem. Pomimo, że miałem jeszcze miesiąc gwarancji, okazało się, że sklep w którym kupowałem ogłosił bankructwo. Pomyślałem sobie, że super, teraz szukaj wiatru w polu, w myszce nie będę korzystał ze scrolla i tyle. Ale odezwałem się do supportu Roccata i...
Zaoferowali mi wymianę myszki na nową!
Faktycznie, wczoraj nowa myszka do mnie dotarła i to w dodatku mycha Kone XTD!
Taki poziom supportu zasługuje na jak największą pochwałę, szczególnie w porównaniu z ociężałością i arogancją serwisu Action SA. POLECAM!