Witam wszystkich forumowiczów, na wstępie chciałbym prosić o łagodność z uwagi na fakt że jestem laikiem i takim językiem zapewne się posługuje. Sprawia wygląda następująco: jestem klientem Netii na linii TP od paru lat, "internet+telefon", ze słuchawką wszystko ok gorzej z internetem. Podpisałem umowę w czasie kampanii "Internet bez limitu do 20Mb/s" posiadam "netiaspot". Wyniki u mnie w domu nigdy nie były oszałamiające więc w tym momencie odczułem znaczną różnicę i byłem zadowolony, choć wyniki nie były zbliżone ani o promil do obiecanych. Jednak ostatnio (miesiąc, może dwa miesiące temu) prędkość pobierania drastycznie spadła. Do tej pory to było jakies 1200kB/s (eh) i jakoś mnie to zadowalało, obecnie prędkość pobierania to w porywach 270kB/s. Nie zmieniałem ustawień, sprzętu też nie. Zaznacze że w sieci jest jeden PC po kablu Ethernet i laptop przez Wifi, plus sporadycznie dwa smartphony. Co robić w takim razie? -Na pewno dzwonić, dzwonić i dzwonić. Tylko o co pytać i o co prosić? Proszę o pomoc, z góry dziękuje. Powiedzcie jakie dane wam są jeszcze potrzebne, postaram się wszystko w miare umiejętności umieścić.
Ps. Dodam że zdecydowałem się założyć nowy temat ze względu na to że sprawa jest całkiem zawiła, a też nie znalazłem odpowiedzi na mój problem przeglądając to i inne fora, lub też korzystając z Google.