Skocz do zawartości

Pawel7332

Stały użytkownik
  • Postów

    285
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • GG
    8919368

Profile Information

  • Skąd
    Szczecin

Osiągnięcia Pawel7332

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Raczej prezentacja screenów pochodzących z bardzo wczesnej wersji gry pre-alpha ( listopad 2007 ) jeszcze ze starym modelem Lary <_<
  2. Nowe rendery poprawionej Lary. Dokonano wiele widocznych zmian, szczególnie w twarzy. Policzki nie są już tak zapadnięte :) RENDER 1 RENDER 2 RENDER 3 RENDER 4 RENDER 5 ( Lara z TRL i TRU ) źródło: laracroft.pl EDIT: Czy mi się tylko wydaje czy Croftówna coraz bardziej przypomina Karimę Adebibe ?
  3. Pojawiły się pierwsze screeny w wersji HQ << IGN.com >> Graficznie TRU prezentuje się IMHO wyśmienicie. Przy okazji, te zrzuty pochodzą z listopadowej wersji pre-alpha :-P
  4. Eidos potwierdził przesunięcie premiery z wiosny na okres świąteczny 2008, co było do przewidzenia :) Gra dodatkowo zostanie wydana na poczciwe PS2, Wii oraz NDS. Czy to przypadkiem nie wpłynie negatywnie na jakość grafiki ?
  5. Owszem, Legend powstało na mocno przerobionym silniku Legacy of Kain Defiance ( o ile się nie mylę ), który został mianowany Crystal'em. Ponoć na potrzeby TR8 wyciśnięto z niego co tylko się da i grafika w grze ma powalać. Jak będzie w rezultacie zobaczymy za niecały miesiąc na pierwszych screenach. BTW czytałem, że ten sam silnik ma zostać użyty w nadchodzącym Deus Ex'ie.
  6. Hmmm, zapowiada się cudnie, tylko ta premiera na wiosnę 2008 mnie trochę zdziwiła. W sumie to panowie z CD zaczęli pracę nad TR8 zaraz po premierze Legend więc mam nadzieję, że nie będzie dużych poślizgów. Wydaje mi się, że Eidos zdał sobie sprawę z tego, że streszczanie całej gry za pomocą setek screenów nie wpływa dobrze na promocję i oby przez te pół roku do premiery nie pokazali nam wszystkich poziomów. Jestem tylko ciekaw nowego wyglądu Lary i przynajmniej jednej lokacji, bo myślę, że silnik Crystal ma jeszcze spore możliwości ( NextGen w Legend do dziś trzyma wysoki poziom ). EDIT: Ciekawi mnie jak rozwiążą sprawę z DX10, bo wydaje mi się, że Microsoft zrobi wszystko żeby zareklamować Vistę.
  7. Pawel7332

    Crysis

    Znacznie wolniej w porównaniu do wersji 32-bitowej ? Hmmm, nie zauważyłem. W obydwu przypadkach grając na domyślnych ustawieniach ( czyt. bardzo wysokich ) w 1280x960, bez AA, z 16-krotnym aniso, fps potrafi spaść do poziomu 14-15 :mur:
  8. Pawel7332

    Crysis

    Hmmm dziwne, bo ja nie mam żadnych problemów z Crysis'em pod Vistą x64 :) Najwidoczniej problem leży po stronie Twojego sprzętu/systemu.
  9. Pawel7332

    Windows Vista

    naxt dzięki, pomogło :) wegorz91 musisz wyłączyć User Account Control. W tym celu naciśnij WIN+R, wpisz "msconfig" i w zakładce "Tools" wybierz "Disable UAC". Od następnego uruchomieniu systemu UAC będzie wyłączone.
  10. Pawel7332

    Windows Vista

    Po nieudanej próbie podkręcenia procka i użyciu zworki Clear CMOS zostałem pozbawiony Aero Glass i możliwości wejścia do panelu sterowania. Próbowałem usunąć sterowniki Nvidii i zainstalować ponownie ale niestety nie przynosi to żadnych skutków. Usunąłem także wszystkie "niemicrosoftowe"programy z autostartu ( oprócz ESET'a i Riva Tuner ), znalazłem w internecie trik polegający na zresetowaniu usługi "Software Licensing" ale niestety bez skutku. Problem z panelem sterowania znika w trybie awaryjnym, natomiast jak jest z Aero nie wiem. Co ja biedny mam robić ? :sad: Z góry dzięki za pomoc.
  11. Witam i z góry przepraszam za odświeżanie tematu. Czy ten zasilacz uciągnie mój sprzęt z drobnymi modyfikacjami tj. GF8800GTX + kolejne 2GB ramu ? EDIT: Wielkie dzięki svende :)
  12. Pawel7332

    Assassin's Creed

    Buahahahaha nieźle mnie teraz rozwaliłeś. Polecam zaznajomić się z architekturą tych "ośmiu rdzeni" :-P A tak dla Twoich informacji te okładki są identyczne tylko mają dodane inne loga i to nie ma nic wspólnego z wyglądem gry, który będzie identyczny na PS3 i X360. Szkoda, że ta gra planowana jest dopiero na wrzesień. Mam nadzieję, że do tego czasu wyjdzie demo, bo nie mogę się doczekać. EDIT: Premiera listopad 2007 ? Jeszcze niedawno był wrzesień :|
  13. A ja mam dość nietypowe pytanie ( może jednak nie :-P ). A mianowicie: czy ktoś z Was podłączał już do 931BW Xboxa 360 ? Planuję zakup tego LCDka ze względu na konsolę i zastanawiam się, czy to będzie dobry wybór. Byłbym wdzięczny za jakąś konkretną opinię.
  14. Pawel7332

    Tomb Raider Anniversary

    Pojawił się kolejny <<SCREEN>> ( mały, bo mały ale zawsze ). Zacierałem rączki, bo myślałem, że grafa będzie co najmniej na poziomie Legend, a tu raptem polepszono jakość tekstur, zmieniono oświetlenie ( pewnie będą miękkie cienie ) i nic poza tym. Zawiodłem się szczerze mówiąc ale myślę, że Crystalsi chcą zostawić moc silnika na Tomb Raider 8. Chyba, że coś jeszcze poprawią do czasu premiery tak jak w przypadku TRA na PC.
  15. Pawel7332

    Tomb Raider Anniversary

    Fajnie, że oceniasz grę po wielkości piersi głównej bohaterki. Na tym screenie kamera jest bardzo dziwnie ustawiona i dlatego wydaje ci się, że są za duże. Polecam przeczytać wrażenia w temacie TRA na PC i zapoznać się z recenzjami :wink: Skoro gra wymaga TRL to mam nadzieję, że grafika będzie podobna ( jak nie lepsza ), bo te screeny to chyba joke. Edit: BTW wolałeś trójkąty ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...