Jump to content

kamiltassior

Stały użytkownik
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About kamiltassior

  • Rank
    Uczestnik
  1. Witam ! Nie wiecie co może być przyczyną że : - monitor ze nie włącza sie razem z komputerem Monitor jest włączony guzikiem na 100 %. Jak go zalączam i wyłączam to się na chwlike zapala lapka - więc monitor działa. Sprawdzałem na 2 grafach. ( Savage 3D i jakaś inna 1MB) - NIC Podpiąłem tez komputer do innego monitora - on tez sie nie włączył. No to zostaje wina w chyba płycie głównej :roll: (GIGABYTE GA-5AA) - staroć. Nie wiem za co mam się zabrać.... czy zresetować bios czy jak. Prosze o pomoc !!
  2. a takie pytanie co do sterowników : Czy jak mam teraz OMEGI 4.8 to jak chce zainstalować OMEGI 4.9 to musze pierw odinstalować stare czy się zaktualizują. Pozdrawiam
  3. mam problem : Jak zrobilem GIFa i zapisałem go, to ten GIF po zapisaniu jest calkiem inny (kolorami) z tym GIFem co był wczesniej na podglądzie :( Co jest grane ?? Moze jakaś opcja co do jakiści ?
  4. Zrobiłem tego gifa w programie Animation Shop od Jasc Software
  5. o ! juz działa Z tego zauważyłem to ten kamyk na początku jest mały a na końcy animacji jest dużo, dużo większy... :wink: :wink: :wink:
  6. jakie sa strony internetowe typu www.filedeposit.com do przechowywania obrazków ?? - ta obecnie mi nie chce wyswietlic gifa, którego teraz stworzyłem
  7. nie chdzi mi o porzadny film tylko o krócuitki (10 sec) filmik o w którym np narysuje łażącą gilzde po drzewie i żeby sie obrazki zmieniały co 0,2 sec :)
  8. Witam !! Mam nagrywarke LG 52x/32x/52x (GCE-8525B) z najnowszysm biosem - był odrazu przy kupieniu. Sterowniki APSI są najnowsze. Program NERO też najnowszy - 6.3.1.25. Problem jest taki: Nagrywam płyte AUDIO (na dysku mam mp3) z małą prędkością 24x na CD-R HAWK 1x-52x. W Diskmenie działa wszystko czyściutko - OK, lecz gdy puszczam ową płytke w wierzy to na początku idzie ok lecz po 1-3 min zaczyna coraz głośniej trzeszczyc :? i co za tym idzie nie pusłucham sobie muzyki :twisted: - dzieje sie tak w dwóch wierzach (nie są one najnowsze ale pisze ze obsługuja CD-R) Czy wiecie co tu zawinia ?? Moze kupować inne CD-Rki ?? Czekam na wasze opinie i z góry dzięki !!!
  9. Witam ! Mam prymitiwne pytanie związane z BitTorrentem : Gdy łączy się ABC Torrent z internetem to pisze przy torrentach connecting to peers. W końcu wysyłający to są seeds czy peers ????????? Pozdrawiam
  10. Czym sie różni wpis typu DWORD a Wartość Ciągu ?? bo mam stworzyć wartość ciągu o nazwie AlwaysUnloadDLL (ustawione na 1) a jest juz tam ten wpis tylko typu DWORD. (ustawoiny na 0)
  11. cos takiego jak tworzenie filmów krótkometrażowych
  12. Znacie moza nazwe programu do animacji ?? (tzn. ze w odstepie czasu obrazek zastepuje nastepny itd..)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.