AB SA stwierdziło że reklamacje może przyjąć tylko od firmy która zakupiła sprzęt bezpośrednio w AB S.A i posiada ich fv. Po za tym każda firma nawet upadła powinna się wywiązać z obowiązku gwarancyjnego.
Serwis ESC się odezwał i kazał wysłać numery karty i skan dowodu zakupu, (tak też zrobiłem) po za tym napisał że sprzedawali karty gainwarda z 2 letnią gwarancją, ja im na to odpisałem że na pudełku karty jest widoczna 3 letnia gwarancja i jak się to ma do ich upadłości względem producenta (gainward) ciekawe co odpiszą hehe.
EDIT:
OK Serwis ESC odpisał tak:
"Witam.
Dwuletni okres odpowiedzialności sprzedawcy upłynął, tylko serwis warunkowy, koszt spedycji płatny.
Reklamację karty proszę zgłosić poprzez formularz: http://www.esc.pl/information.php?info_id=11&osCAdminID=179fa300b7e83ab20d2e5be9865040d8&osCAdminID=245fe4deb034f50da913bed09ac5a9c0
Zatwierdzenie zgłoszenia nastąpi po wpisaniu poniższych warunków pośredniczenia w reklamacji w polu uwag w zgłoszeniu.
"Towar ma ponad 24 miesiące, odpowiedzialność sprzedawcy wygasła, tylko odesłanie do serwisu producenta przez ścieżkę dystrybucji, zgoda na wymianę na inny model karty (nie słabszy wydajnościowo), innego producenta, bez terminu realizacji, koszt spedycji (x2, do serwisu gwaranta, przesyłka zwrotna do Pana) - 40 zł"
Po wypełnieniu zgłoszenia postaramy się pomóc w realizacji reklamacji, szczegóły przekażemy w kolejnym emailu po wypełnieniu zgłoszenia.
Pozdrawiam"
Więc rozumiem że w tym przypadku gwarancja była by zrealizowana za 80 zł po wpisaniu w uwagach powyższej formułki hmm... ciekawe.