Skocz do zawartości

shabcio1

Stały użytkownik
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://www.naughtydog.com
  • GG
    0

Profile Information

  • Zainteresowania
    gry , programowanie

Osiągnięcia shabcio1

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. shabcio1

    The Suffering PC

    ehh... misja w szpitalu psychiatrycznym rulez :)
  2. hmm muszę się zastanowić
  3. starsky and chuth gdy poraz 31 chroniłem niebieskie auto no i conker misja z wieżą strzelniczą i 21 innych gier :)
  4. shabcio1

    XBOX

    conker : live and reload :twisted: :twisted: :twisted:
  5. shabcio1

    Doom 3

    moze brak sterowników?
  6. np tankowiec czy ruiny
  7. shabcio1

    Doom 3

    to też mnie męczy niedość że za słabi to za mało ich było
  8. shabcio1

    Doom 3

    jezu ! co mu sie stało nie było filmiku jak ginie i zamienia się w to cos
  9. podoba mi się filmik ukazujący walkę z tym humanoidem w tych ruinach (wreszcie coś oprócz pałacu):):):)
  10. dobra dobra :evil: ale i tak najlepszym fps będzie killzone na ps2! :twisted: :twisted:
  11. shabcio1

    Doom 3

    wiecie co mnie nurtuje tylko jedno pytanie a mianowicie co sie stało z tym drugim marine ukazanym na jednym z filmików rozpoczynających level ( ten z siwą fruzurą) ???????????? :?:
  12. o żesz ... :evil:
  13. shabcio1

    Doom 3

    ja widzę tylko jeden : OD CIEBIE !!!!!!!!!!!
  14. jester ubi soft poinformowało że najpierw na konsole 8)
  15. fkz nie zgadzam się z tobą w fc także są niedociągnięcia mówisz że są otwarte przestrzenie a tak naprawdę zwiedzasz 5 proc. tej wyspy wkurzają mnie scenki typu ,,bo górka jest za stroma albo za śliska ,, w doomie 3 są zamknięte lokacje ale zwiedzasz wszystko nawet najciemniejsze zakamarki bazy chłopaki z id mogli zrobić akcje typu dojdz z jednego krateru do drugiego a i tak można byłoby iść tylko tym szlakiem którym chcieli koderzy w farcry nawet trochę nie można zbaczyć z drogi gdyby ktoś zrobił grę w której miałbyś kąpas i 15000km kwadratowych to byś miał otwarte przestrzenie a nie dac krajobraz do którego możesz se pomachać zza śliskich pagórków nawet w grach 2d masz krajobrazy np. heart of darkness a tylko na nie patrzysz a poza tym w doomie3 jest pełno smaczków np jak są lampy awaryjne albo cienie to widziałeś jak pięknie się układają na broni albo ai przeciwników oni nie obijają się o ściany tak jak niekiedy w fat cry na najw poziomie zresztą tam też nie ma znikających ścian jak słyszę takich ******którzy zobaczyli napis początkowy i już myślą że zjedli wszystkie rozumy to aż się niedobrze robi DOCEŃ 4 LATA CIĘŻKIEJ PRACY ID SOFTWARE I NIE P****** TAKICH GŁUPOT !!!!!!!!!!! uff....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...