fkz nie zgadzam się z tobą w fc także są niedociągnięcia mówisz że są otwarte przestrzenie a tak naprawdę zwiedzasz 5 proc. tej wyspy wkurzają mnie scenki typu ,,bo górka jest za stroma albo za śliska ,, w doomie 3 są zamknięte lokacje ale zwiedzasz wszystko nawet najciemniejsze zakamarki bazy chłopaki z id mogli zrobić akcje typu dojdz z jednego krateru do drugiego a i tak można byłoby iść tylko tym szlakiem którym chcieli koderzy w farcry nawet trochę nie można zbaczyć z drogi gdyby ktoś zrobił grę w której miałbyś kąpas i 15000km kwadratowych to byś miał otwarte przestrzenie a nie dac krajobraz do którego możesz se pomachać zza śliskich pagórków nawet w grach 2d masz krajobrazy np. heart of darkness a tylko na nie patrzysz a poza tym w doomie3 jest pełno smaczków np jak są lampy awaryjne albo cienie to widziałeś jak pięknie się układają na broni albo ai przeciwników oni nie obijają się o ściany tak jak niekiedy w fat cry na najw poziomie zresztą tam też nie ma znikających ścian jak słyszę takich ******którzy zobaczyli napis początkowy i już myślą że zjedli wszystkie rozumy to aż się niedobrze robi DOCEŃ 4 LATA CIĘŻKIEJ PRACY ID SOFTWARE I NIE P****** TAKICH GŁUPOT !!!!!!!!!!! uff....