Jump to content

Makduf

Stały użytkownik
  • Content Count

    493
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

41 Pozytywna

About Makduf

  • Rank
    Uczestnik

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Makduf

    Seriale

    Lucifer ruszył z drugim sezonem, Gotham 3ci również wszedł na scenę
  2. Zaczyna robić się coraz ciekawiej: https://www.morele.net/karta-graficzna-palit-geforce-gtx-1060-jetstream-6gb-gddr5-192-bit-dvi-hdmi-3xdp-box-ne51060015j9j-998793/ (za 1371zł) https://www.morele.net/karta-graficzna-msi-radeon-rx-480-gaming-x-4gb-gddr5-256-bit-dvi-2xhdmi-2xdp-box-v341-004r-1012772/ (1229 zł ) https://www.morele.net/karta-graficzna-xfx-radeon-rx-480-rs-4gb-gddr5-256-bit-hdmi-3xdp-dvi-box-rx-480p4lfb6-1009516/ (1113 zł) Pytanko spotkał sie ktoś może z tym xfx? Kiedyś miałem kartę tej firmy (działa mi do dziś), cena myślę spoko, chociaż rozważam tego palita. Msi za bardzo się cenią ostatnio. Karta na teraz (nie problem u mnie z suwakami, najwyżej obniżę)
  3. Makduf

    Battlefield 1

    Czego oczekuje od gry? Może stabilnego działania, ciekawych map, innowacyjnej grafiki (chociaż niekoniecznie bo to sieciowy shooter to i tak wszystko na min by zapierdzielało jak najszybciej). A nie rok w rok to samo <span style='color: red;'>[ciach&#33;]</span>o oprawione w inną panierkę. Na serio nie widzicie tutaj battlefronta? Hitboxy do kitu, strzelasz headshota z shotguna i koleś dalej biega. No ludzie ile razy to było przerabiane. @Mario2k EA powinno mieć więcej takich klientów jak Ty. Normalnie by co roku wydawali coraz to gorsze odsłony gier a i tak ludzie by to brali! Hardline dno, Battlefield Starwars dno, wątpie by się cokolwiek zmieniło na premierę gry bo to około miesiąca zostało czyli tworzą produkt, który będzie można wyrwać na promocji w przyszłym roku w wersji premium za 50 zł. Wyjaśnię jeszcze raz. NIE płaczę o mobilność czołgów (bo wiem jak one się poruszały na 1 czy 2 WW), NIE płaczę o celność broni (bo wiem co to odrzut, dystans pocisku itp rzeczy szczególnie że to I WW), Płaczę o wszechobecne bugi, niedoróbki i crushe. Wytłumaczcie mi koleś dostał headshota poszło info że trafiony a on dalej wesoło biega! Pozdro wracam do nieśmiertelnej 4ki.
  4. Zaczynają się pojawiać konkretne ceny, trzeba jeszcze trochę poczekać by w tej cenie wyrwać np MSI gaming X ;)
  5. Makduf

    Battlefield 1

    Nie da się w to grać, co chwilę crush, przycinka. Strzela się do kitu celownik odskakuje jak szalony. To jest kopia battlefronta a nie battlefielda. Beznadzieja
  6. No niestety nie stać mnie na takie rarytasy by wyrzucić tyle kasy na czymś co nie wykorzystam. To Ci podam pewien przykład. Gram na b.wysokich ustawieniach w ESO, solo spoko 60-70 klatek (mówię o zwykłej kampanii, misjach czy instancjach), ale w momencie wkroczenia na teren Cyro gdy wodotryski ruszą, oblężenie pójdzie w ruch pojawi się 100 graczy, klatki potrafią spaść nawet do 20fps (nie zawsze ale na pewnych terenach już tak mam). I weź tu człowieku operuj całą akcją jak nie możesz nawet uczciwie ogarnąć postaci. Dlatego szykuję się do wymiany grafiki, nie ze względu na suwaki, tylko to, że moja gra staje się nie grywalna. Wiadomo klatki istotna rzecz nawet w MMO. Bo z gier typowo singlowych nic nie budzi mojego większego zainteresowania. Dlatego też wracając do tematu, budżet raczej do 1200 zł nie więcej. Preferuję nówki (nie mam dobrych doświadczeń z używkami i aledrogo). Czy może poczekać na GF1050? Albo 1060 ale 3 GB? Tak czy siak czekam na ustabilizowanie się cen, ale chce zaczerpnąć już teraz opinii na dany temat
  7. @Jupek Polecane grafiki są do 2k/4k a ja nie zamierzam wywalać kasy w taki monitor, wystarczy mi FHD. Czyli sugerujesz mi, że przez 4 lata nie wyszły żadne grafiki lepsze od 7850 1 GB? Absolutnie zerowy skok wydajnościowy? Gdzie nawet wykresy, które analizowałem pokazywały prawie 2,5 krotny przyrost mocy.
  8. Proponuję przeczytać dokładnie regulamin, który dołączony jest do umowy. Plus nie lubi gdy jego internet wykorzystywany jest do "piracenia". Limit danych masz tylko w 3G. W "strefie LTE" nie pobiera Ci żadnego limitu. Czasami bywało tak że i 200 GB miałem przez miesiąc pobrane. Steam, Origin, Microsoft aktualizacje itp. Nic mi nie zwalniało. Jednak w przypadku jeżeli używa się piratów limit możesz stracić w przeciągu dnia. Pozdrawiam!
  9. Witam! Panowie poszukuje grafiki do sprzętu z miniaturki. Przeznaczenie do gier FHD, nie jestem fanem ultra (wyleczyłem się z tego, to gra ma mnie wciągnąć a nie grafika). Zastanawiałem się nad RX470 OC tylko w cenie do tyś zł: http://proline.pl/?p=STRIX-RX470-O4G-GAMING (wersja OC za tą cenę, myślę że opłacalne) Albo jak znowu pojawią się RX480 wersje 4 GB od Szafirka, MSI bądź Asusa. Co o tym myślicie?
  10. Makduf

    Grand Theft Auto V

    kod 201 pograne!
  11. Zadanie w banku epickie! Dawno tak się nie uśmiałem :)
  12. Trochę czasu już mineło odkąd ktoś ostatnio pisał w tym temacie. Czas na małą aktualizację, gra się miodnie po przejściu na b2p (przynajmniej dla mnie). Nabyłem ostatnio swoją kopię, podeszłem trochę niechętnie. Wpierw nie za bardzo mnie przekonywało ale z czasem poznawania mechaniki wkręciłem się. Poszukuję kompanów/gildii do wspólnej gry, ktoś coś może polecić? (serwer EU - lvl 30 nightblade stamina)
  13. Ja sobie dałem spokój, ta gra solo nie ma sensu poczekam aż to jakoś się rozwiążę.
  14. Fakt "DLC" źle się wyraziłem sorki :)
  15. Ath daj do siebie jakiś namiar, to coś się razem przyfarmi ;) Ja na chwilę obecną zdobywam fioletowe recki + farmię ekwipunek na DZ (dla matsów) lvl 21/18 potem wrzucę screena jakiegoś ;)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.