Skocz do zawartości

ewcia123

Użytkownik
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia ewcia123

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. W taki sposób ASUS Polska naprawia komputery w ramach Gwarancji 24 miesięcznej. Sprzęt zakupiony pół roku temu. Problemy były prawie od samego początku. W formularzu zgłoszeniowym zostało podane: +komputer włącza się raz na 40 prób uruchomienia +przy lekkim poruszenia komputera następuje 'zwiecha' +komputer przy podłączeniu do zasilacza od spodu kopie prądem (podłączony do UPSa) Co zrobił serwis gwarancyjny asus polska? Dane z Raportu z naprawy: Problem symptom: Abnormal Lines Display on LCD(??!!) Rozwiązanie: repair with new components parts Wymienione czesci: LCD TFT 15,6" FHD GLARE (LED) (co ni jak ma sie do wad!) Do tego zafundowali mi format dysku do czego oczywiscie MIELI PRAWO;] TRAGEDIA. Dodam że po otrzymaniu komputer nie włącza się teraz WCALE. Jak dostałem tak odsyłam. ZObaczymy. Nagrana rozmowa po kilkukrotniej probie skontaktowania sie z serwisem. Wczsniej bylem rozlaczany, na czacie Skype po podaniu numeru RMA zero odpowiedzi oraz ze mam 'zadzwonic pozniej bo nie dziala nam teraz serwer'.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...