Skocz do zawartości

Ethos

Użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Ethos

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Zmiana kanału nie pomogla . co moze byc inną przyczyna ?
  2. Nie , jak to zrobic ?
  3. Tak , polączenie poprzez Wi-Fi . Dzieje sie tak za kazdym razem , nie ważne jakie urządzenie ,chociaz na Komputerze przenośnym nie sprawdzałem bo niemam gdzie .
  4. Witam , Szukam rozwiązania dotyczącego mojego rutera .Sprzęt został juz wymieniany w sklepie na nówkę. Jest on skonfigurowany pod multimedię : PPPoE/PPPeA VPI : 0 VCI : 33 Problem polega na tym ,gdy połącze sie poprzez Jaki kolwiek telefon do rutera , po kilkunastu sekundach następuje rozłączenie z Siecią , gasną wszystkie kontrolki oprócz Power . Odrazu mowie ze sprzet byl juz wymieniany na nowy . Internet pod kablem Lan normalnie jest internet , nie ma zakłóceń . Z góry dziekuje na porady .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...