Witajcie, posiadam dysk ST3000DM001, wszystko z nim gra, działa, tylko patrząc na HD Tune widzę takie coś:
To co martwi mnie najbardziej to "End to End error", ponoć to błąd krytyczny i każde jego pogorszenie oznacza wadliwy dysk. Problem w tym, że SeaTools nie wykrywa kompletnie nic, w żadnym z testów. Tak więc skleiłem maila do supportu w którym opisałem sytuację i taką odpowiedź otrzymałem:
Niżej wszystkie możliwe artykuły jak wysłać dysk na gwarancję, jak spakować, jak odzyskać dane, jak dane usunąć itd. Tylko żadnego konkretu czy ten dysk na gwarancję przyjmą, ona kończy się za miesiąc więc wolałbym się spieszyć..
Na innym forum koleś opisał podobny błąd, z wartością 1 i ponoć na gwarancji wymienili..
Poraźcie coś jeśli możecie, i do tego jak taki dysk zapakować, folia bąbelkowa plus co? I gdzie to coś kupić. :)