Mogę się z kolegą nie zgodzić.
Otóż zależy do jakich gier się kupuje laptopa z SLI.
Gry typu MMO przeważnie nie posługują SLI.
Ja i kumpel kupiliśmy laptopy do BF3.
M18x
Procesor: Intel® Core™ i7 Processor 2860QM (2.50 Ghz, 8MB, 4C)
OS: Genuine Windows® 7 Home Premium (64 BIT)
Grafika: Dual 2GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GTX 580M SLI™
RAM: 4096MB (2x2GB) 1600MHz DDR3 Dual Channel
M17R3
Procesor: Intel® Core™ i7 Processor 2760QM (2.40Ghz, 6MB, 4C)
OS: Genuine Windows® 7 Home Premium (64 BIT)
Grafika: 2GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GTX 580M
RAM: 4096MB (2x2GB) 1600MHz DDR3 Dual Channel
Pomiar Fraps
Battlefield 3 na mapie "Przeprawa przez Sekwanę" 64/64 graczy - ustawienia ULTRA
CODE
M17R3
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
2030, 64928, 19, 43, 31.265
M18x
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
5178, 82290, 37, 82, 62.924
Jak nie trudno zauważyć BF3 super się skanuje w SLI.
Przyrost klatek na sekundę prawie x2.
Teraz gramy w BF4 i ja ciągle na ustawieniach ULTRA a kolega musiał zejść z detalami.
Podsumowując SLI ma sens ale tylko z grami które dostają proporcjonalny przyrost klatek na sekundę.
Moim zdaniem 60% wzwyż.
Pozdrawiam.