Jump to content

Niski_

Użytkownik
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Niski_

  • Rank
    Newbie
  1. Jak obiecałem tak piszę. Uszkodzona i używana karta poszła na koszt morele.net. Po przystawieniu do ściany udało mi się nawiazać kontakt telefoniczny z szefem serwisu Panem Mateuszem. Według zapewnień karta będzie nowa zamówiona i dostarczona na ich koszt do środy. To wszystko było tydzien temu w piątek po odbiorze starej karty przez kuriera. Potem cisza. Brak kontaktu tel. mimo zapewnień. Infolinia w środę zapewniła, że karta będzie wysłana dzisiaj bądź najpóźniej w czwartek. Dostałem sms od Pana Mateusza, że karta została wysłana w czwartek, również status reklamacji to potwierdził. W piatek kurier dostarczył "igiełkę" kartę. Teraz podsumowanie! Dlaczego wybrałem morele - bo według zapewnień mieli Gigabyte 7950 w rewizji 1.0 czyli ze starym kontrolerem napięcia. Można zmieniać napięcie rdzenia. Tego reszta sklepów już chyba nie oferuję. Dostałem i to jest najważniejsze nową kartę 48 tydzień produkcji 2012 z rewizją 1.0. SUPER. Duży plus. Ktoś widział co wsadza bo nie wierzę, że nie sprawdzają towaru przed wysyłką. Tutaj duży minus. Czas realizjacji ponad 2 tygodnie z przebojami. Minus. Kontakt jak dla mnie fatalny - e-mail to 1 doba na odpowiedź, infolinia nie może wszsytkiego sprawdzić. Minus Czy tam zrobie jeszcze zakupy? Pewnie nie ze względu na trudny kontakt i wielką wtopę. Czy polecę - warunkowo tak, ze względu na pozytywny finał. Na koniec na osłodę Gigabyte 7950 w rewizji 1.0 crossfire wymiata. Cicho już nie jest, ale się doczekałem. pozdrawiam, NISKI_
  2. Status mam do odesłania. Dwa razy prosiłem na infolinii o kontakt tel. do mnie Pana Mateusza Zendala (kierownika serwisu). Zadzwonił i porozmawialiśmy. Mam odesłać na ich koszt kurierem (wygenerowany list przewozowy). Równolegle mają mi zamówić i wysłać nową kartę. Zobaczymy czy będzie wszystko ok.
  3. Wydaje mi się, że nadal możesz odstąpić od umowy. Musisz zadzwonić na infolinię. Co do mojej sprawy to troszkę ochłonąłem, ale odpowiedzi jeszcze nie mam więc po 10 znowu zadzwonię i chyba będę już mniej uprzejmy. Wczoraj Pani powiedziała mi, że na takie zgłoszenie jest do 1h odpowiedź z serwisu!
  4. Hmm ja tak cierpliwy nie jestem. Mam nadzieje, że rozliczą tego kto mi to wcisnął bo jasna rzecz, że to któryś ich pracownik wywinął taki numer. Mam nadzieje, że stanął na wysokości zadania. Zobaczymy jutro, na pewno napiszę co odpowiedzieli. Miłej nocy!
  5. Nawet nie wiesz co przeżywam. Kurde tylko chyba w polandi może tak być. Masakra.
  6. Tak nie da się uszkodzić karty w transporcie bo dostała strzałą jak była wyjęta. Do tego to pudełko, już je ktoś kilka razy otwierał na siłę i poobrywał troszkę (z obu stron). To co przykuło moją uwagę to brak osłon na stykach PCI_E i crossfire. Mam już taką kartę w chacie i wiem jak była zapakowana. Wiec mówimy tu o perfidnym wsadzeniu uszkodzonej karty i sprzedaży jako nowy produkt za ponad 1100zł. Można się wściec chyba!
  7. _KaszpiR_ jeżeli mogę wiedzieć szarpałeś się z nimi mocno? Dzisiaj dostałem od nich Gigabyte 7950 i szlak mnie trafił. Karta okazała się nie nowa, pudełko porozdzierane, brak zaślepek na stykach, i karta po potężnym dzwonie z podłogą. Płytka wygięta, w narożniku radiator zmielony od upadku, kabel do wiatraków przetarty. Wyjąłęm, obejrzałem i tel. na infolinie, ale było tuż przed 17.00 więc dzisiaj nici z daleszgo tematu. Wsadzili perfidnie do pudełka na bank upuszczonego radeona i wysłali klientowi. Jeszcze się gotuję, bo rozumiem jakby to było fabrycznie coś zwalone, ale wcisnęli z pełną premedytacją używanego gniota. Tego im nie odpuszczę! Niestety wiem już, że to były moje pierwsze i ostatnie u nich zakupy! Zobaczymy czy staną na wysokości zadania bo jak czytam na forach o nich to czuję zbliżające się kłopoty! Ale im nie odpuszczę!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.