Witam,
Chciałbym się zapytać o wasze doświadczenia w sprawie zwrotów produktów, które miały wadę fabryczną. W piątek dostałem paczkę z Morele.net, w której między innymi była karta graficzna MSI Radeon 7950 Twin Frozr. Po zamontowaniu karty okazało się, że nie przechodzi w pełni żadnego z benchmarków graficznych - zawiesza się po około 1-3min testu. Kartę sprawdziłem na dwóch różnych komputerach bo zawsze problem mógł leżeć zasilaczu/płycie głównej ale na drugim komputerze karta zachowuje się identycznie.
Założyłem w niedzielę na Morele.net zgłoszenie w sprawie wymiany produktu tzw. 'wymiana 3 dniowa' tylko, że wszyscy są chyba już na urlopie majowym bo zgłoszenie nie zmieniło od tej pory swojego statusu. Mógłby mi ktoś napisać jak taka wymiana przechodzi? Tzn. domyślam się, że Morele wysyła do mnie kuriera, który odbiera uszkodzoną kartę graficzną i teraz pytania: Czy pudełko z kartą graficzną i wszystkimi akcesoriami powinienem jakoś specjalnie przygotować dla kuriera?
Czy ktoś ma pojęcie ile trwa cały proces? Na pewno nie 3 dni robocze od zgłoszenia wymiany - czas jest naliczany dopiero jak zgłoszenie zmieni status czyli pracownik Morele przeczyta co się stało.
Jakie są najczęstsze problemy przy wymianie sprzętu?
Pozdrawiam,
Boberian