Skocz do zawartości

Boberian

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Boberian's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Hej, Jaki monitor 24 calowy najlepiej sprawowałby się do pracy biurowej w domu (praca zdalna)? W przedziale cenowym do 1,5-,1,8 tys. Monitor na pewno nie będzie służył do grania ale powinien dawać wysoki komfort pracy (nie wypalał białka).
  2. Boberian

    Zakupy w morele.net

    Mam wrażenie, że każdy sklep internetowy jest ok do czasu aż coś nie tak jest z produktem wtedy niezależnie od sklepu będą schody.
  3. Boberian

    Zakupy w morele.net

    właśnie dostałem odpowiedź z sklepu w sprawie karty graficznej, na razie jest to wysłanie nr przewozowego ale zastanawia mnie jedno stwierdzenie, które zamieścili: "Oryginalne opakowanie powinno być w stanie idealnym, nie powinno posiadać napisów naniesionych przez klienta, w przeciwnym wypadku sprzęt będzie serwisowany standardowo a nie wymieniony na nowy!"=red> Dziwne, że nadal piszą o idealnym stanie opakowania skoro UOKiK niedawno nałożył na nich za to karę: http://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=10234
  4. Boberian

    Zakupy w morele.net

    Witam, Chciałbym się zapytać o wasze doświadczenia w sprawie zwrotów produktów, które miały wadę fabryczną. W piątek dostałem paczkę z Morele.net, w której między innymi była karta graficzna MSI Radeon 7950 Twin Frozr. Po zamontowaniu karty okazało się, że nie przechodzi w pełni żadnego z benchmarków graficznych - zawiesza się po około 1-3min testu. Kartę sprawdziłem na dwóch różnych komputerach bo zawsze problem mógł leżeć zasilaczu/płycie głównej ale na drugim komputerze karta zachowuje się identycznie. Założyłem w niedzielę na Morele.net zgłoszenie w sprawie wymiany produktu tzw. 'wymiana 3 dniowa' tylko, że wszyscy są chyba już na urlopie majowym bo zgłoszenie nie zmieniło od tej pory swojego statusu. Mógłby mi ktoś napisać jak taka wymiana przechodzi? Tzn. domyślam się, że Morele wysyła do mnie kuriera, który odbiera uszkodzoną kartę graficzną i teraz pytania: Czy pudełko z kartą graficzną i wszystkimi akcesoriami powinienem jakoś specjalnie przygotować dla kuriera? Czy ktoś ma pojęcie ile trwa cały proces? Na pewno nie 3 dni robocze od zgłoszenia wymiany - czas jest naliczany dopiero jak zgłoszenie zmieni status czyli pracownik Morele przeczyta co się stało. Jakie są najczęstsze problemy przy wymianie sprzętu? Pozdrawiam, Boberian
  5. Wydaje mi się, że mam problem z wydajnością mojego Plextora M5 Pro 128GB. Dysk mam podpięty pod port SATA3, domyślnie w biosie jest ustawione ahci. Moja płyta główna to Asus Sabertooth 990FX rev2.0, a przed zrobieniem testów zainstalowałem najnowsze sterowniki dla chipsetu. Czy aby przypadkiem wyniki nie są za bardzo odbiegające dla normy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...