Skocz do zawartości

=max=

Stały użytkownik
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia =max=

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. =max=

    Doom 3

    Mozliwe ze przegrzewa ci sie procek. Mialem ten sam problem i odkrecilem prawy bok obudowy i wszystko jest spox POZDRO
  2. =max=

    Doom 3

    Jak moge podkrecic swoja karte graficzna???? Sa jakies programy?? Mam Radka 9000 POZDRO :twisted:
  3. =max=

    Doom 3

    Ja to was nie rozumie...gra jest po to zeby sie glowic nad nia i znalezc ten kod! A nie zeby prosic kogos zeby podal ci stronke z kodami. Dla mnie to pozniej nie ma zadnej przyjemnosci granie w gre na 'kodach' POZDRO :twisted:
  4. =max=

    Doom 3

    O to stronka na ktorej znajdziesz kody do skladów z amunicja. http://www.planetdoom.com/doom3/Secrets/codes.shtml POZDRO :twisted:
  5. =max=

    Doom 3

    To wlasnie jest powalone w tej grze, ze te 2 Hell Knighty sa najmocniejsze z wszystkich ktore pozniej wyjda na twoja droge. Pomecz sie troche z nimi a ich wykonczysz. Pozniej bedziesz w piekle i tam zdobedziesz Soul Cube
  6. =max=

    Doom 3

    Powiem szczerze ze na paczatku bylem sszokowalny grafika, ale wedlug mnie nie jest to gra az tak przerazajaca 8) To juz gra The Suffering byla straszniejsza. No ale kazdy ma swoj gust. Gra ma mnostwo bledow. Juz przegieciem bylo umieszczenie apteczek na scianach. To jest zerzniete z Half Life'a!!!! DooM 3 byl by hitem gdyby wyszedl rok temu....Teraz czekamy na ogromny hit jaki przyniesie Half Life 2. Ta gra ma pod wszsystkimi wzgledami o wiele przewyzszac dooma. POZDRO :twisted:
  7. =max=

    Doom 3

    Oczywiście to nie konic buraczków tej gry. Ma ona ich całkiem sporo, oto porcja kolejnych upierdliwych i męczących rzeczy: - Strasznie sztywne zachowanie się modelu bohatera, jest bardziej sztywny niż stalowa lalka, a ja myślałem że idziemy do przodu w odzwierciedlaniu rzeczywistości a nie cofamy się wstecz... ( wystarczy właczyć pm_thirdperson 1 ) - jeszcze o AI - dwóch zombie-marine stoi obok siebie, rzucam w jednego granatem, wybucha i pada martwy ( jeśli można tak powiedzieć ), drugi nic, zero, zawet tego nie zauważył. Nadodatek złego stałem przed nim ( na lini jego widoczności i też nic ) wyglądało to tak jakby granat go ogłuszył - tyle że na stojąco... dziwne - w późniejszych etapach - tak gdzie w okolicach MONORAIL do zbieranini potworków dołącza gościu z macką - niby ok, ale dlaczego jego macki uderzają mnie przez ścianę ( dokładnie przez narożnik ściany ). Co do ciał to się zgadzam z wami, w wielu grach było to bardzo dobrze zrealizowane, np. Soldier Of Fortune 1,2 z systemem GHOUL,wypas na maksa, a tutaj - nic ino czerwone plamy na ścianach :/ i Jeszcze jedno gdy oglądałem trailery z gry widziałem na własne oczy jak potworki wychodzą z najróżniejszych miejsc w pomieszczeniach, to z szybu wentylacyjnego, to przebijają się przez schodzy, drzwi itp. owszem w grze to jest, ale to wszystko dzieje się ZAWSZE tak samo ! :/ osoboście spodziewałem się, że gra będzie zaskakiwać za każdym razem jak się odpali ja od nowa, niestety... pozdrawiam
  8. =max=

    Doom 3

    Tak to fakt, doom 3 zagościł na stałe w naszych umysłach oraz komputerach niektórych z nas. Nie da się ukryć, że jest to duże wydarzenie w świecie gier komputerowych, jednak dla mnie ta gra nie posiada wielu ciekawych rzeczy, jeśli się odrzuci na bok efekty wizualne... A teraz do rzeczy - spis wad: postaram sie je opisać naprawdę krótko, jest ich więcej ale nie będę zaśmiecał forum, jesli chcecie to sami się przekonajcie o jakości tej gry... 1) Niestety, jak większość/mniejszość z was zdobyłem dooma od kolegi. Odpaliłem i zacząłem swoją mroczną przygodę - dosłownie - bo w grze w wielu miejscach nic nie widać oprócz migających małych światełek. Pierwsze co mi sie od razu rzuciło w oczy to to, że nie można trzymać jednocześnie latarki i broni. Niby fajny pomysł, ale każdy zada sobie pytanie co taki marine trzyma w tedy w drugiej ręce ? Nie czepiając się tego więcej powiem którko, że w etapach późniejszych nie wpływa to na zwiększenie strachu tylko irytacji.. zmień na latarkę, zobacz cel, zmień na broń, strzel i tak do usr... śmierci. 2) W jednym z etapów natrafiłem na kołyszącą sie lampę, stwierdziłem, że poczekam aż sie przestanie kiwać a tu [gluteus maximus]... i gdzie te prawa fizyki - oczywiście możecie łatwo to zkontrować i powiedzieć, że mroczne moce przejęy kontrolę nad bazą :P 3) Przez tekstury przedstawiające kraty nie można oddać strzału - widać to doskonale w etapie gdzie trzeba przejść kanałem nad zombie jedzącym drugiego zombie. 4) Zapętlające i powtarzające się odgłosy w pomieszczeniach - po kilku chwilach można dostać zajoba jak się słyszy kolesia za ścianą przeładowującego swój pistolet po raz setny - to gdzie on niby się znajduje że ma tyle amunicji w zbrojowni... ? 5) Strasznie prymitywne zachowanie się stworów, o ile zombie powinni zachowywać sie głupio a tyle taki imp wygląda na całkiem inteligentnego, zresztą przykład... podchodzę do drzwi wskakuje na mnie imp - super. ok. jestem później w tunelu widzę nogi impa - ładuję w niego kilka strzałów a on nawet nie wykumam że dostał ode mnie i chodzi sobie dalej w kółko. 6) możliwość zapisu w dowonym momencie rozwaliła absolutnie klimat tej gry - wystarczy że od samego początku zastosujemy taką taktykę: - weź poziom najtrudniejszy - idz do przodu gdy wyskoczy stwór daj się załatwić - wczytaj grę, idz załatw stworka i zrób save - idzę dalej... i tak w kółko - nawet nie trzeba zbierać armoru i healtha, beka na maksa mówię wam :D 7) czekam na polemikę.... :P
  9. =max=

    Manhunt zabija??!!

    Nie od dziś gier czepiają się osoby, które najwyraźniej same mają poważne problemy, zwalając na nie wszystkie plagi świata. Serwis BBC News donosi, że gra Manhunt autorstwa Rockstar Games stała się przyczyną morderstwa jakie popełniono w Wielkiej Brytanii. Mordercą jest 17 letni Warren Leblanc, który zabił 14 letniego Stefana Pakeerah, po zaciągnięciu chłopca do parku Leicester w celu dokonania kradzieży. Leblanc zwabił Stefana do parku, w którym mieli podobno spotkać się z dwiema dziewczynami. Jednak poszedł tam uzbrojony w nóż oraz młotek, przy pomocy których zaatakował ofiarę. Od razu przyznał się do zbrodni, gdy po jej dokonaniu został znaleziony w pokrwawionym ubraniu przez dwóch policjantów. Ofiara otrzymała kilka mocnych ciosów w głowę i szyję zadanych młotkiem, miała również sporo ran kłutych od noża. Według BBC rodzice zamordowanego chłopca widzieli wcześniej Warrena Leblanca, jak ten obsesyjnie grał w Manhunta (grę zakazaną pół roku temu w Nowej Zelandii), zaś matka skazanego wyznała policji, że jej syn był z natury zły.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...