Jump to content

Drunk_ZoZol

Stały użytkownik
  • Posts

    2166
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Everything posted by Drunk_ZoZol

  1. hehe takie małe pudełeczko drewniane które jedna strona jest przezroczysta w środku rozwinięta prezerwatywa i przywiązany do pudełka młoteczek a w środku napis "Zbić w razie potrzeby" :P
  2. Drunk_ZoZol

    Kalonline

    thx juz właże :] i'am Drunk_ZoZol :]
  3. Drunk_ZoZol

    Kalonline

    ja ściągnołem gierke i sie juz zarejestrowałem, ale jednen mały problem, Ile trwa ten chrzaniony update? bo po 5 min. jeden procent mi wleciał :/
  4. Drunk_ZoZol

    Kalonline

    Gierka z tego co widać na screenach wymiata, jest ona darmowa czy trzeba za nią płacić? I gdzie sie rejestruje bo jakoś nie mogę znaleść na stronce :/
  5. Drunk_ZoZol

    Gra = Film

    Ze Scobydoo sie zgodze ale jedno pytanie, kiedy w Call of Duty było lądowanie na plaży Omaha :-| , to był skok nad normandią spadochronowy w CoD jest prawie wszystko to co w Kompani Braci, a oprócz Stalingrad prosto z filmu Wróg u bram(chyba najlepszy film oprócz KB i Szeregowca Ryana jaki oglądałem z drugą wojną światową :) )
  6. Drunk_ZoZol

    Gothic 2

    hehe tyle że Noc kruka np. u mnie sie częściej rozkracza niż sam Gothic 2 :]
  7. Drunk_ZoZol

    Driv3r

    ehh widać lubisz starą dobrą grafe, dla mnie ta gra po screnach nadaje sie wiesz do czego... :/ heh a te "srcreeny" co widziałem kiedyś w necie to takie fajne, tak dobrze sie zapowiadało ehh... ja bym tych gości za jaja powiesił :/
  8. Ja nie chce zrobić tego w pół godziny tylko w góra 3 miesiące :P i potrzebuje jakiegoś programu czy czegoś, nie mógłby mi ktoś podać linka do jakiegoś programu w którym wykonam ową minigierkę? Rumun666 nie wiesz skąd można ściągnąć Click&Play? Szukałem i nie znalazłem, to samo z Game factory nie ma go na stronce Komputer świat, w każdym razie ja nie znalazłem :?
  9. Nie no wiem że trzeba jeszcze programować, tyle że ja potrzebuje to zrobić na szybko :P
  10. no dobra tylko problem w tym że nie umiem ani we flashu ani w C++ robić cokolwiek, a lepiej by było mi zrobić na gotowym silniczku tylko coś poprawić przestawić itp. itd. i już, a nie bardzo mi sie chce uczyć flasha(nie mogłem nigdy znaleść poprawnego programu, a C++ nie znalazłem polskiego kursu z internetu, ale mógłby mi ktoś pomóc?? najlepiej było by gdyby ktoś mi podał linka i powiedział co do czego służy i z czym to sie je. Peace
  11. Jak mogę zrobić gre platformową? Zamierzam zrobić taką krótką gierke że jest sie obrońcą praw zwierząt(nie pytajcie skąd ten pomysł xD) i zabija sie kłusowników. Potrzebuje jakiegoś silniczka graficznego typu Codename Gordon czy coś w tym stylu może być marny ale żeby oczy nie bolały od grania i chce zrobić tak z 3-5 map, chce zrobić krótkie przerywniki typu komiks jak w Max payne. Powiedzcie czego potrzebuje do zrobienia owej gierki bardzo byłbym wdzieczny. Peace :wink:
  12. Drunk_ZoZol

    Zagadka

    no doszedłem do 6 ale nie mam pojęcia co dalej :/
  13. Wiecie może gdzie znajde teledysk Effiel 65- Im blue?? To chyba ten teledysk związany z Man in black. Thx z góry. Peace
  14. Drunk_ZoZol

    Mu Online

    O widze że byłeś na MuChaos, co sie stało że Marszooo go wycofał a i z tego co wiem to płaciło sie raz 5 zł i grało sie do woli. Znacie może jeszcze jakieś serwery prywatne działające???
  15. Powiedzcie mi jedno... Czemu liczba 666 jest kojażona z szatanem, lucyferem i ogólnie piekłem, złem??
  16. Miał Xzibit przyjechać do polski z zespołem i pimpować cary i jakoś nie słysze go :]
  17. Nikt nie wie skąd mogę zassać "Gdybym był bogaty" ze "Skrzypka na dachu"?? Szukałem wszędzie i nie znalazłem :( ODRAZU MÓWIE ŻE NIE CHODZI MI O PIOSENKE ZESPOŁU WBC. Peace :]
  18. Pytam kto mnie zabierze z wawy?? :] dorzuce sie na palifko :]
  19. Mój osobisty rekord to 14 godzin: Half-life 2, Half-life 2 Deathmatch, C's: Source and Wolfenstain: Enemy territory. :] Troche przy długo no ale nagrałem sie za wszystkie czasy.
  20. Ale do tych co mają syrenki nic nie masz co :D ? :]
  21. Heh http://drunkzozol.funtest.pl Rumun 666 zgadzam sie z tobą, tylko pogratulowac ... <_< :-|
  22. ok teraz jest ok :] a i na choliere wpisywałeś takie słowa?? :/
  23. nadal nie działa :lol: heh
  24. hehe Zrobił sie z tego odnośnik do tego tematu :D http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=118072 Nadal to samo nie wiem czym to jest wywołane :/ :lol:
  25. Odszedł, ale zostanie w naszych umysłach. Módlmy sie za jego dusze...:( [*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
×
×
  • Create New...