Jump to content

Drizz

Stały użytkownik
  • Posts

    205
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Drizz

  1. Karta dźwiękowa - zintegrowana wystarczy 10600k- bez sensu przy B460, 10600 lub 10700 bierz bez k czy kf Chyba, że znajdziesz w tej samej cenie coś na Z490 w tedy ten 10600k będzie ok Reszta jest ok
  2. Nawet po waszych promocjach, jesteście najdroździ ze wszystkich....xD Niedowiary, że po wszystkich wpadkach, są jeszcze "normalni inaczej" którzy składają u was co kolwiek....Sorry za szczerość, ale nawet świnia nie zje za dużo
  3. Jeżeli interesuje Cię najwyższy FPS to w każdej konfiguracji, Intel będzie wydajniejszy i da Ci więcej FPS-ów
  4. 1.Jak do gier czy drobnych prac, nie warto 2.Zasilacz ogarnie 3.Chłodzenie najlepiej wodne do tego procka, sam wybierz które Ci pasuje, lub bierz z polecanych w zestawach 5. Obudowy podobnie, popatrz co będziesz kupował i pod to dobierz....Obie są ok....
  5. Przy 4k, żaden procek nie ogarnia W 100% - RTX 3080 xD, sytuacja wygląda jeszcze gorzej przy rozdzielczości-1080p ..... Ale jeżeli już to Intel radzi sobie wyraźnie lepiej niż Ryzen....Wątpliwe aby nowy Ryzen zmienił tą sytuacje.....
  6. Chciał nie chciał, Intel będzie wydajniejszy pod gry....Co by nie napisali czy doradzili 9600.....Nawet AMD 3900x średnio ogarnia RTX 3080 a za rok czy dwa, możesz wymienic sobie grafike .....Może Ryzen 5800x czy 5900x coś zmieni, wątpliwe ....ale..
  7. Oba mogą być, ale nie lepiej poczekać do testów i w tedy zestaw złożyć pod daną karte?? Będzie wiadomo jak RTX 30... zachowuje z Intelem+PCI 3.0 a jak z AMD+PCI 4.0...Może wyjść całkiem ciekawie to porównanie, więc warto poczekać te 2 dni
  8. Przemyśl zasilacz 650w-ogarnie ale...może, wiatrakiem obracać, szczególnie przy Intelu i 3080 xD Lepiej celować w 750w .....10700k v 3700x, do gier Intel do gier+praca, obróbka itd..AMD....RAM 4133Mhz, będzie ok ale jeżeli cena jest ok..A tak to, 3600Mhz/CL16 wystarczą...AMD-3700x jak i inne, mogą, mieć duży problem w ogarnięciu tych pamięci..Niestety platforma AMD jest "wybredna" co do RAM-u
  9. Obsłuży bez problemu, 3200, 3600 czy wyżej...Tylko jak przedmówca, sprawdź kompatybilność RAM-u z płytą
  10. Nowe Zen3 premierę mają 08.10 ale "papierową", chociaż.....Nowe Intele mają pojawić się w 2021 roku xD Dokładniej, to nikt nie wie, pewnie nawet sam Intel..Intel sam pogubił się w tym wszystkim. Czekać możesz, tylko na co?? Nowe Ryzeny 3 będą kompatybilne z obecnymi płytami a Intele 11 generacji xD także będą obsługiwały socked 1200....Także jak kupisz teraz, to w przyszłości będziesz mógł wymienic, bez zmiany płyty na nowe procki czy AMD czy Intela...Proste....A na jaką firme się zdecydujesz to już Twoje "zmartwienie" ?, bo sam musisz określić, do czego potrzebujesz kompa.. Ja to widze, prosto i bez okręcania 1.Tylko gry Intel 2.Gry+inne zastosowania czyli jakieś obróbki, grafika itd... to AMD Do moich potrzeb bardziej pasował Intel ale dla mojego syna AMD, także ja pomykam na Intelu I9 10850k a mój syn na AMD 3900x? Ps: Zapewniam, że żadnych "konfliktów" w domu nie ma a czasami pogramy w te same gry i wszystko śmiga czy na jednym czy na drugim CPU
  11. Rtx 3070 do 4k? Wedle moich spostrzeżeń to 3070-2k, 3080-4k tak na spokojnie, 2070 to za mało na 2k w paru tytułach a 2080 styka....Mówimy o wysokich lub Ultra ustawieniach, bo jak o średnich czy niskich to sensu brak...
  12. Rysiek 3600, RTX-a 3070/3080 powinien ogarnąć w wyższych rozdzielczosciach jak 2k czy wyżej... Co do zasilacza to moim zdaniem i wielu portali- 750w do RTX 3070 a 850w RTX 3080<.....650w ogarnie 3070 i 3080 też ale zostanie wyżyłowany na maksa...A tak na 100% to trzeba czekać na testy, wyniki i ogólne wnioski....Niektórzy mają nadzieje że nowy RTX będzie lepiej, "chodził" z CPU-AMD..W co wątpie ale jest szansa, że z Ryzenami 40... faktycznie tak może byc..
  13. 1.Gigabyt x570 Elite- obsłuży nawet 3900x podkręcanego 2.Asus x570 Prime-jak wyżej 3.Msi do 3600 starczy ale ogólnie to kiepski pomysł W zasadzie to Gigabyte byłby najlepszym wyborem
  14. Heheh.... wkleiłem link z 10900k ale zniknął i zmienił się na 10900x xD Procek był po 770Euro jak coś
  15. https://www.caseking.de/pc-komponenten/mainboards/intel?ckTab=3
  16. Do 3900x wez Aurusa PRO Wifi jak znajdziesz lub Ultra to są te same płyty....Te Asusy sobie odpuść, nadają sie do 3700x.....Jak masz więcej kasy to Aurus Master...najchłodniejsze i najlepsze płyty na x570
  17. Najtaniej to 3600+B450 Msi/max i 16gb DDR4 w zupełności starczy....Procek ogarnie tą karte
  18. Nie nada się, skopana sekcja, gorąca xD....Wybierz coś z Gigabyta,.. i skorzystaj z powyŕzszej tabelki z linku tam wszystkie płyty które uciągną 3900x
  19. Ja bym poczekał na nowe jednostki od Intela, w sumie 10600k to 9700k ale nowe płyty Z490 i H470 mają zapewnić wsparcie dla nowych CPU-Rocket Lake "segmencie profesjonalnym będą to modele Q470 i W480. Modele H470, Z490, Q470 i W480 zaoferują też wsparcie dla kolejnych procesorów Intel Rocket Lake"
  20. Wymień karte graficzną na 2060S/2070S i tyle....większy sens w tym przypadku ma wymiana karty graficznej niż procka....
  21. Ja osobiście brałbym tą MSI MAG Z390 Tomahawk
  22. "Szukam dobrej i nie za drogiej płyty do i7 9900k planuję lekkie OC do 4.5" Spoko ale coś pokręciłeś....Nie I7 9900K tylko I9 9900k po drugie ,ten CPU w boost idzie na 5Ghz xD więc "podkręcanie" go do 4.5Ghz to średni pomysł... Najlepsza płyta pod niego to Gigabyt Aurus z390 Master,ale jest też Asrock Z390 Hitachi ...
  23. Powiedz które to płyty mają 2x8PIN ESP???? Ja z tej wyższej półki widze 1x8+4PIN , gdzie te 4PIN można pociągnąć z molexa i będzie Git :D
  24. Szukasz płyty żeby wykręcić procka na 5,2Ghz?? To powiem ,żebyś lepiej poszukał procka co da się wykręcić na 5,2 :D A płyta chociażby z niższej półki da radę .
  25. Zgadza się ale przy tej karcie i zestawie , widziałbym jednak procka z K :D Ale bez tego też spoko
×
×
  • Create New...