Skocz do zawartości

yamata

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

yamata's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

-1

Reputacja

  1. yamata

    Plazma vs Monitor

    Poza tym plazmy już nie ma. Zakończono prace nad jej dalszym rozwojem. Jej zakup jest w tej chwili z gruntu głupi... Jak twoje pytanie zresztą... ;) Oczywiście że do oglądania filmów, w pożądnej jakości, warto podpiąć duży wyświetlacz. To w tej chwili żaden problem. Ale do pracy potrzebny jest monitor i to nie 60". A już na pewno nie 60" w FHD. Urwał byś sobie głowę przy szukaniu ikon... ;) Twoje bezkrytyczne zachwyty nad plazmą świadczą tylko o braku wiedzy. Przedmówcy zresztą wykazali już jej wady...
  2. Gwarancja chyba roczna - zrzucaj dane i ginaj z gwarancją. Oczywiście nie jest to takie "ichichi". Musisz wleźć na stronę producenta i pobrać specjalne oprogramowanie diagnozujące, które poda ci numer błędu i zweryfikuje, czy naprawa gwarancyjna zostanie uznana. Tak naprawdę, prościej zatrudnić sprzedawcę, ale jeśli się wypnie, lub czujesz się na siłach zrobić to sam i przesyłka nie wyjdzie drogo... Cóż, wybór należy do ciebie. Tak czy inaczej, podstawę do gwarancji warto mieć. O rachunku nie wspomnę... A rzeczywisty problem z dyskiem potwierdzi ci łatwo i "przyjemnie" Acronis Drive Monitor. Choć głupio się go pobiera, to jest darmowy. A co najważniejsze, rzetelnie i czytelnie przedstawia wyniki, pobrane z odczytów S.M.A.R.T. W twoim przypadku na dysku najpewniej skończyła się już zapasowa pula sektorów przeznaczonych do zastępowania uszkodzonych. Choć dysk od razu nie zdechnie, to będzie z nim coraz gorzej i będzie się to przejawiało dziwnie, tzn. przycięciami, losową utratą danych lub niemożnością zapisu. Ważnych danych już na nim nie trzymaj... Tak więc na święta będziesz musiał sobie sprawić nowy dysk... Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...