Skocz do zawartości

RSK123

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

RSK123's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Sprawa wygląda następująco, kupiłem używaną kartę Gigabyte Radeon R9 290. Pierwszy właściciel kupił ją w sklepie icomp.pl, posiadam gwarancję na fakturze na 36mc. Karta pracuje z: i5 2500k z77 extreme4 chieftec asp-850cb 850w Parę pierwszych godzin było ok, stabilność i wydajność w grach również, ale potem zaczęły się dziać dość dziwne rzeczy np. ekran gasł i znów się pojawiał, sterownik ekranu tracił sprawność, pojawiają się różne krzaczki czasem kolorowe, czasem czarno białe, parę razy po zgaśnięciu ekranu już się nie pojawiał i jedyna opcja to restart. No i teraz stała się jeszcze dziwniejsza rzecz, przy przeglądaniu internetu nagle usłyszałem przyspieszenie wiatraków w karcie, według panelu sterowania od amd karta osiągneła 100% wydajności i maxymalne użycie gpu oraz minimalne (150 mhz) użycie pamięci przy otwartych tylko 2 kartach w chrome, i znów jedyną opcja na uspokojenie karty był restart. I tu się pojawia moje pytanie, mam jeszcze 2 dni na zwrócenie karty Panu od którego ją kupiłem, wydaje mi się że to uszkodzenie mechaniczne, ale nie jestem pewien więc piszę tutaj, ale mam również gwarancje. I teraz dylemat, oddać kartę na gwarancje czy ją zwrócić i szukać nowej, może się orientujecie jak wygląda realizowanie gwarancji w tym icomp.pl, ponieważ ja nigdy nie miałem styczności z tym sklepem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...