Skocz do zawartości

Robert B.

Stały użytkownik
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Zainteresowania
    tworzenie gier

Osiągnięcia Robert B.

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. OKI UDAŁO SIE :) A znacie jakies ksiazki o opengl in game :P coś z grami. I jak wam sie wydaje gry DX or OGL Prosze tylko o niesugerowanie sie czarną kampanią microsoftu na rzecz GL, tylko o własne odczucia :) Bo jesli GL jest szybszy łatwiejszy i chyba lebszy to dlaczego tak mało o nim jest na polskim rynku :(
  2. No tak tylko ze to jest już pod windows a ja chce z biblioteki GLUT to ruszyc wiec niewiele mi to da :) dopiero zaczynam sie bawic w tym a no hmm nie po to wydałem 130zł zeby ksiazka lezała :(
  3. Wogóle nie chce sie skompilowac od bibliotek a nawet na jednej linijce glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT); ale to chyba przez biblioteke hmm a moze by ktos to wzioł i na wizuala właczył ?? :)
  4. teraz mam visuala wiec z kompilatorem nie ma probleow ale i tak nie działa a kod jak wiadomo z GLUTA jest przenosny ale ja chce tak musze tak nie ma innej opcji wiec moze ktos napisze dlaczego tak jest uwzgledniajac wszystkie aspekty :)
  5. no to tak zrobiłem :( i nic a dla visuala? Aha i jeszcze moge napisac ze plik OpenGL.h to nic innego jak gl.h i glut.h a przykłady sa pisane pod C. niech ktos mi pomoze bo normalnie !!!! grr
  6. dobra to moze inaczej moze po koleji jak załonczyc do deva pliki gl.h i glut.h
  7. hmm próbwalem na Visualu 2005 beta ale stwierdzilem ze przejde na DevCpp z powodu prostoty i łatwiej bedzie mi w nim pisac w opengl przynjamniej z poczatku no własnie a moze ktos napisze jak to zlinkowac moze ja zle robiłem.
  8. No wiec tak Windows OpenGL i to ma być utworzenie okna za pomocą biblioteki GLUT ale to nie działą :( pluje sie o biblioteki tez
  9. Witam kupiłem ksiazke OpenGl Ksiega eksperta wydanie III i co i ona jest jakas... Bo juz pierwszy program przepisany według ksiązki nie działa :( dlaczego :( #include<OpenGl.h> void RenderScene(void) { glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT); glFlush(); } void SetupRC(void) { glClearColor(0.0f. 0.0f. 1.0f. 1.0f); } void main (void) { glutInitDisplayMode(GLUT_SINGLE |GLUT_RGBA); glutCreateWindow("Simple"); glutDisplayFunc(RenderScene); SetupRC(); glutMainLoop(); } Pomocy!!!!! niech mi ktos to wytłumaczy ;(
  10. Witam zapomniałbym odpisać no forum nowe ale kursy sa dzieki :-)
  11. Witam mam pewne zastanowiania zwiazane z C# a c++ coraz czesciej słysze ze C++ już za kilka lat odejdzie a na jego miejsce wejdzie C# to samo tyczy sie WINAPI nowo powstajace technologie zastepuja stare pytanie tylko czy warto wykówać i uczyć sie wciaż c++ i winpai czy może zainwestować w C# i winforms zastanawiam sie i prosze o wypowiedzi co wy sadzicie o odejściu c++ do histori jako ze wszystko kiedyś musi odejść i jesli to nastapi jak sadzicie za ile jaki czas?? czy może zostanie wciaż jako znakomity i ulepszany jezyk. Z góry dziekuje za wypowiedzi. POZDRAWIAM :D
  12. witam mam prośbe czy znacie jakieś POLSKIE strony z kursami do C# i Win. For. z góry dzieki :unsure:
  13. Już znalazłem dma pomogło dzieki wielkie !!
  14. Labe czy mógł byś ciemnemu ludzikowi jeżeli chodzi o płyty główne wytłómaczyć jak włączyć ultra dma i co zrobić z tym napieciem jak by co z góry dzieki
  15. Zreszta taką tasme dali to podpiołem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...