Jump to content

1nter

Użytkownik
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About 1nter

  • Rank
    Newbie
  1. Na forum MSI globalny moderator napisał mi, że to nie narusza ich gwarancji, może będzie dobrze :)
  2. Czyli nikt nic nie dawał na reklamację w MSI tak?
  3. Nie, nie ma tej funkcji, szanuj trochę ludzi, bo nie wysłałbym na reklamację, jakby to było tak zaj%^ście proste.
  4. Jak nie inicjuje klawiatury, to ciężko. Próbowałem, może nieumiejętnie. Wg. wielu instrukcji. Mam nadzieję, że tak będzie, ale jak ktoś miał podobnie, to proszę, niech napisze jak wyszło.
  5. Hej. Kupiłem płytę i popełniłem błąd. Zamiast normalnie, to zaktualizowałem BIOS ( przynajmniej próbowałem ) przez Live Update 6, co oczywiście skończyło się tym, że komputer uruchomił się jakoś świecąca cegła bez IO. Dałem na reklamację, rękojmie odrzucono, ale dano do serwisu MSI. Jak sądzicie, zważywszy, że to ich program, to zwrócą mi nową, albo naprawią mi płytę? Czy odrzucą reklamację? Ktoś miał taki sam problem?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.