Jump to content

kelcior

Stały użytkownik
  • Content Count

    2362
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Everything posted by kelcior

  1. To nie jest kwestia 250mah tylko pradozernego, grzejacego sie Mediateka bez jakiegokolwiek wsparcia oficjalnego czy nieoficjalnego, poza tym z matematyka u ciebie na bakier do Nokii ktora zalinkowales musial by dolozyc 150 zł... Kur.. to forum juz naprawde podupadlo jak tu zostali tacy "eksperci".
  2. Ten Neffos to Mediatek i to na dodatek stary. Malo tego - bateria o malej pojemnosci. To go kompletnie dyskwalifikuje biorac pod uwage twoje wymagania. W tym budzecie mozesz wyrwac Moto G4 co bylo by imo najlepszym wyborem, doloz te pare zł. https://www.emag.pl/lenovo-moto-g4-play-2-16gb-dual-sim-bialy-4698/pd/DMWPX9BBM/ https://bestcena.pl/telefony/motorola-moto-g4-play-16gb-dual-sim-bialy Jesli musi byc z tych podanych wyzej to Redmi 5a.
  3. Wystarczylo dodac ten plik rar i folder gdzie chcesz wypakowac do wykluczen w Defenderze. Jesli koniecznie chcesz go wylaczyc to tu masz .reg : https://winaero.com/request.php?1812 , po zastosowaniu zrestartuj kompa.
  4. Jedyna alternatywa <400 zł. na Morelach to sa te Patrioty (napiecie 1.35V gdzie Goodramy to 1.2V, wiec zdecydowanie nie polecam) https://www.morele.net/pamiec-patriot-viper-4-ddr4-2x4gb-3000mhz-cl16-pv48g300c6k-768823/ https://www.x-kom.pl/p/426772-pamiec-ram-ddr4-goodram-4gb-3000mhz-irdm-x-black-cl16.html
  5. Dual Channel to rzeczywiscie dobry pomysl, co gorsza w Morelach nie maja tych Goodramow w konfiguracji 2x4GB a alternatywy sa mierne wiec moze jednak sproboj to zlozyc w Xkomie / innym sklepie, np. emag.pl (dawne agito) Zasilacz jest ok.
  6. W takiej kolejnosci: zasilacz -> karta graficzna -> SSD -> ew. nowa platforma / CPU / DDR4. Procesor ktory masz spokojnie wystarczy do 1060. Patrz post wyzej.
  7. Moja propozycja: GPU: http://www.krsystem.pl/palit_geforce_cuda_gtx1060_dual_6gb_ddr5_192bit_dvihdmi3dp_dos-item-44513.html?44028 SSD: http://www.krsystem.pl/adata_ssd_ultimate_su800_128gb_s3_560300_mbs_tlc_3d-item-47790.html Zasilacz: http://www.krsystem.pl/zasilacz_silentiumpc_vero_l2_500w_80plus_bronze-item-50742.html Za wszystko 1588 zł, mozesz pogrzebac w innych sklepach moze znajdziesz taniej. Ten Haswell jest ok, nie ma sensu go narazie wymieniac spokojnie wystarczy zeby napedzic 1060'tke. RAM tez powinien wystarczyc poki nie trzymasz w tle odpalonych gier i Chrome'a z 20 zakladkami. Ten SSD to IMO najlepszy wybór <200 zł.
  8. Nie napisales do czego ten komputer ma byc wykorzystywany, pominales zasilacz i przedewszystkim jaki masz budzet. Cep jest w porzadku, jesli grasz na tym komputerze to karta graficzna do wymiany. SSD rowniez da ci zauwazalnego "kopa".
  9. Do tej i3 RAM 2400MHz http://www.esc.pl/product_info.php?manufacturers_id=&amp;products_id=35025
  10. Wlasciwie to nie wiem czy jest sens kupna VP400 za 159 zł. biorac pod uwage ze VP500 kosztuje 169 zł, wiem ze to overkill ale przy ew. rozbudowie w przyszlosci nie musialbys zmieniac zasilacza a na aktualnym sprzecie smigal by przy minimalnym obciazeniu.
  11. No to bierz tego VP400, w tym budzecie to dobry sprzet i nie ma problemow z dostepnoscia. Polke wyzej czesciowo modularny CM G450M (DC-DC) ale to juz 200zł+.
  12. 2x https://www.x-kom.pl/p/361592-pamiec-ram-ddr4-goodram-4gb-2400mhz-iridium-red-cl15.html Zeby obsluzyc szybsze pamieci z ta i3 potrzebujesz plyty na chipsecie Z370.
  13. https://linustechtips.com/main/topic/631048-psu-tier-list-updated/ Zasilacze z serii Seasonic S12II sa tier wyzej od XFX'ów XT niestety teraz juz widze ze jest niedostepny na Morelach. Tego Chiefteca sobie daruj. Jesli koniecznie musi byc cos nowego po taniosci to moze Antec VP400. (OCP, OPP, OVP, SCP, SIP) https://sklep.hard-pc.pl/p7593,zasilacz-antec-vp-pc-vp400pc-400w.html
  14. Np. S12II-350 , nie jestem pewien czy jest dostepny na morelach bo cos im strona nie dziala. https://www.morele.net/zasilacz-seasonic-s12ii-350-350w-s12ii-350-760890/ Ew. mozesz zapytac czy ta aukcja jest aktualna https://www.olx.pl/oferta/zasilacz-seasonic-s12ii-350-350w-s12ii-350-CID99-IDkTvRv.html#820fa6d033
  15. Loteria, moze dojsc bez dodatkowych oplat moze tez trafic do UC i przy odbiorze bedziesz musial zaplacic VAT.
  16. Ten Seasonic bez dwóch zdań nie znajdziesz nic ciekawszego, co do mocy wystarczy i to z zapasem.
  17. W sumie moglbys tez rozwazyc zakup 1060 w wersji 3GB, wydajnosciowo zniszczy 1050 Ti a 3GB powinny spokojnie wystarczyc do 1080p. Koszt to ok. 1000 zł. Edit: http://mediaarena.pl/pl/p/karta-graficzna-Gigabyte-GTX1060-3GB-WindForce-OC-GV-N1060WF2OC-3GD/5008
  18. Np. ten półpasywny Gigabyte https://www.emag.pl/karta-graficzna-gigabyte-geforcer-gtx-1050-ti-g1-gaming-4g-gv-n105tg1-gaming-4gd/pd/DSK982BBM/ Ale cisze mozesz osiagnac wlasciwie z kazdym producentem poswiecajac pare minut w Afterburnerze samemu ustawiajac predkosci wentylatora dla danej temperatury, tutaj masz to poprostu "out of box".
  19. Do 1000 to tylko 1050 Ti do tego jakis tani ssd 128gb, RAM musi narazie wystarczyc bo nie sadze zebys gdzies znalazl uzywki tych kosci ktore masz zeby dolozyc 2x4gb.
  20. No wypadało by minimum 1050 Ti dla tego cepa.
  21. RAM nie koniecznie do wymiany, mozesz poszukac kosci 2x4GB o identycznej specyfikacji / napieciu i teoretycznie powinno smigac. W razie czego masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny. +1 dla 1060.
  22. Wygląda ok, zasilacz również sobie poradzi bez problemu.
  23. Goodramy mają niższe opóźnienie i są tańsze, chyba oczywiste.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.