Skocz do zawartości

Pancjusz

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O Pancjusz

  • Tytuł
    Początkujący uczestnik
  1. Wymiana całości czy kilku podzespołów

    Temat do zamkniecia Kupilem i5 2500 za 400 zl Ram kingston 100zl Grafika gtx 770 asus 2gb http://allegro.pl/asus-gtx-770-oc-edition-asic-83-2-i6639918846.html?snapshot=MjAxNi0xMi0xNFQxNzo0NTozM1o7YnV5ZXI7Y2E5NmJhM2U0OWYwY2VhNzQ3NWY0OTI4NzM1NzA3ZjgyYjdjYmE2ODVlYjI1MTQyMDE3MmQwZDZhMTIyZTkzNA== 520 zl
  2. Wymiana całości czy kilku podzespołów

    Do dyspozycji mam jeszcze stary dysk bodajze 320Gb Rozkminiam czy nie wyjdzie taniej jakbym kupil tego gotowca z linku wyzej i wsdzil tam moj dysk/ram/zasilacz i kupic do tego karte. Tylko czy ten zestaw wydaje sie byc atrakcyjny ? Czy lepiej btloby kupic i5 2500 za 430 plus radeon hd 7950 (?????) plus ram 8 gb i zlozyc to z moimi aktualnymi czesciami ktore znajduja sie w starej obudowie
  3. Wymiana całości czy kilku podzespołów

    http://allegro.pl/ko...6458507851.html może by tak kupić kompa stąd, wymienić zasilacz na swój dokupić grafike za 400-500 zł dodać swoj ram i przy okazji sprzedać części z teraźniejszego komputera
  4. Wymiana całości czy kilku podzespołów

    Dine344 GPA 500S8 jednak to 500 nie 400 :) Co mysliscie o i5 2500k uzywke z allegro czy olx ? Wiarygodnie ? Czy lepiej cos innego w podobnej cenie :) Do tego grafika HD7959 sapphire mysle ze za 450 dostane czy lepiej jakies R9 280X ale na ta chyba zasilacz jest zaslaby , hmm?
  5. Witam serdecznie Aktualnie : Intel g860 2x 3.0 ghz GIGABYTE GA-H61M-DS2V Iceq radeon His 4850 Ram 4Gb Zasilacz 400w Spalila sie prawdopodobnie karta graficzna bo po jej odpieciu wszystko smiga na zintegrowanej, ale przejde do sedna ... Od jakiegos roku ten komp lezy nie uzywany, mam zamiar cos w koncu z tym zrobic i zastanawiam sie nad wymianą wszystkiego na używane/nowe lub wymiana kilku podzespołów. kwota jaka chciałbym przeznaczyc to ok 1000 zł z naciskiem na grafike/procesor. Komputer chce uzywac do gierek online Cs GO, diablo III i do surfowania po internecie ... jest ktoś w stanie podeslac kilka propozycji ?
  6. Plyta glowna nie dziala ? Jaka kupic

    A wiec panowie tak, poprzedni blad z glowy po prostu botowaniie dysku bylo na disabled... teraz blad ktory byl przed tym bledem o ktorym jest temat i ktory znowu sie pojawil .... na pendrivie jest windows 7, dziala bo formatowalem laptopa, ustawiam botowanie w BIOS na usb komp sie odpala, ale na to wychodzi ze go nie czyta i wraca do bledu windows ( tak jak na zdjeciu ) co jest z tym s<span style='color: red;'>[ciach&#33;]</span>******* kompem
  7. Plyta glowna nie dziala ? Jaka kupic

    Prosze o przeniesienie :) Kliknalem opcje pierwsza, znowu wysloczyl blad z rebot and select proper boot device Plyta nawet nie pik jak wyciagne ram czy dysk, plyta to GIGABYTE GA-H61M-DS2V
  8. Plyta glowna nie dziala ? Jaka kupic

    Odpialem karte graficzna, wyjalem baterie na godzine. Odpalam kompa i mam 3 opcje do wyboru Load optimized defaults then boot -"- to samo tylko then reboot EnTer Bios Ktora wybrac ?
  9. Plyta glowna nie dziala ? Jaka kupic

    Barwniak moglbys zlinkowac jak zresetowac ten BIOS szukam na forum i nie potrafie sie doszukac :(
  10. Witam, prawdopodobnie padla mi plyta glowna . Wszystkie USB nie dzialaja, gdy chce wejsc do biosu pojawia mi sie czarny ekran, nawet nie ma opcji trybu awaryjnego jak wlacze komputer bez zadnego klikania to wyskakuje blad "Rebot and select proper Boot device ". Procesor intel G860 Karta graficzna : Iceq Radeon His 4850 Aktualna plyta : Gigabyte (?) Ktos poradzi ? Z gory dziekuje ! :))
×