Skocz do zawartości

emka8

Użytkownik
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia emka8

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Ostatnio chciałam kupić bluzę w sklepie internetowym prosto. Wybrałam model, opłaciłam towar i koszty dostawy. Po paru dniach otrzymuję telefon, że bluza jest jednak niedostępna i mam wybrać albo inny model albo zwrot pieniędzy. Napisałam do nich mejla z prośbą o zwrot pieniędzy i numerem konta. Zero odpowiedzi, zero jakiegokolwiek kontaktu. Po kilkunastu dniach, wciąż bez zwrotu pieniędzy, zadzwoniłam na infolinię. Obiecali się zająć tą sprawą. Po tygodniu nadal nic. Zadzwoniłam drugi raz. Udało się. Jednak otrzymałam zwrot tylko za bluzę, koszty dostawy poszły się j*bać. ZERO PROFESJONALIZMU NIE POLECAM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...