-
Content Count
21552 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
31
costi last won the day on February 5 2015
costi had the most liked content!
Community Reputation
839 Fap, fap, fap.About costi
-
Rank
Redakcja
- Birthday 05/21/1982
Contact Methods
-
Strona WWW
http://www.maleczolgi.blogspot.com
-
GG
0
Profile Information
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Warszawa
Recent Profile Visitors
25958 profile views
-
Widziałem transmisję z meczu rozgrywanego w ciągu dnia w ostrym słońcu. Różnica między kamerą klasyczną i HDR była gigantyczna, to co na zwykłej kamerze było przepalone niemal do białości, na kamerze HDR miało normalną jasność i wszystkie szczegóły.
-
Różnica jest ogromna, ale jeszcze na to za wcześnie.
-
A programy prawidłowo dekodują rozszerzoną przestrzeń barwną? No i czy jakieś ustawienia w systemie tu nie wchodzą i np. soft obcina obraz wyjściowy do przestrzeni kolorów pulpitu?
-
Bo kabel najczęściej ma tu mało do gadania, jak jest dobrze wykonany to wszystko przeniesie.
-
Dostajesz dwa zasilacze Gold, układ przełączania bezprzerwowego, hot-swap, soft do monitoringu, 5 lat gwarancji, a całość pasuje do normalnej obudowy. Jak dla mnie cena jest wysoka, ale nie przesadnie. Powiedziałbym wręcz, że jest to stosunkowo niedrogie jak na tego typu rozwiązania.
-
A zainstalowałeś go prawidłowo? Jest widoczny i zaznaczony na liście modów?
-
Poczekam na GotY i/lub promocję. Nie ma mowy żebym zapłacił takie pieniądze za wersję PC.
-
A mi się podobało. Fabuła typowa dla Deus Ex, dobrze wprowadzone nowe/stare postacie, powoli pojawia się zarys pierwszego Deusa, ale wystarczająco dużo jest niedopowiedziane, żeby można było poprowadzić historię w różny sposób. Nie zgadzam się z zarzutem co do map - Deus Ex to nie sandbox, oczekiwanie miasta rodem z GTA to nieporozumienie. Za to lokacje oferowały wiele dróg dojścia w różne miejsca, wiele lokacji można było przejść bez żadnego wystrzału. Jednocześnie strategia "na rympał" nie była tak penalizowana jak w Human Revolution. Zakończenie trochę nagłe, przydało by się jeszcze kilka minut podsumowania po samej akcji, przed końcową sceną.
-
Mechanika nie zmusza bardziej do strzelania - często eliminuję wrogów za pomocą ogłuszania albo z użyciem otoczenia (gaz/prąd). Za to podejście "strzelane" nie jest już tak chamsko penalizowane jak w HR.
-
Ja nie używam Berserkerów, grzybków ani pożogi i koszę Skellige jak leci. Moja strategia opiera się na wyciąganiu kart z własnej talii - Gaunter O'dim z kompletem cieni, Cerys i tarczowniczki, lekkie drakkary. Do tego krowa i kurczak ;) zostawiające stworka na następną rundę, Yennefer, Villentretermerth (czy jak się go pisze), Elf, Ciri, Geralt, Jaskier, burza, dwa mrozy, dwa manekiny, czyste nieba, rogi dowódcy i coś tam jeszcze jak dopełniacze. Ze zdolnością Cracha wtasowywania discardu do talii takiego O'dima czy drakkary da się odpalić dwa razy z pełnym efektem.
-
Ja mam problem z kilkoma tekstami (zamiast opisu jest [DEBUG]cośtamcośtam) i jednym golemem pilnującym skarbu (jeszcze w Velen) - stał się niezabijalny, ma pusty pasek życia a biega i atakuje. Okładanie go nic nie daje.
-
Serce z Kamienia integruje się z główną grą, tak jak i zapewne będzie to robić Krew i Wino.
-
No są. Trzeba podłączyć 3 wtyczki + mikrofon do odpowiednich gniazd.