Prosiłem o tylko jeden screen a nie całość.
Więc tak, nie jest najgorzej ale wystarczająco dobrze też nie jest.
1. Downstream Margin = odstęp szumu od sygnału (w twoim przypadku 3db, jest dużo za niski, przyjmuje się najmniejszą wartość około 6, mniejsze wartośći powodują zrywanie sygnału)
2. Downstream Line Attenuation = tłumienność lini (w twoim przypadku 10db, powinno być jak najniższe, ale nie jest złe, niektórzy mają po 30-40, więc widać jesteś bardzo blisko DSLamu, a to dobrze wróży)
Jednak, to co podaje router najlepiej porównać z tym co pokaże np modem USB, jeśli z logu będzie wynikało podobnie to masz dwie opcje, pierwsza to reklamacja usługi, druga to sprawdzenie, czy nie masz np wilgoci w puszcze od przyłacza telefonicznego. W moim przypadku była na zewnątrz i po zdjęciu pokrywy, była tam masa błota, bo jak się w lecie kosiło trawę, to w jakiś sposób dostawał się tam pył, który działał na wilgoć jak gąbka i powodował zwarcia/przebicia)