Witam serdecznie,
Przymierzam się do upgrade'u biurowego sprzętu.
A więc potrzebuję:
I. Zestaw dla pracowników stricte biurowych: przeglądarka, mail, PDFy, pakiet Office, skype i ew. inne aplikacje biurowe.
Ważne, aby sprzęt nie pocił się przy XX zakładach w Google Chrome i PA Wordpress/Magento/Prestashop
Równie dobrze może to być zestaw: laptop + monitor 22"
Budżet: do 2500 zł
II. Zestaw dla grafika: Photoshop, Ilustrator, maile, PDFy, pakiety Office, skype oraz od czasu do czasu pCon.planner
RAM: min 12GB. Nie będzie na nim grane, od tego mamy PS4 i XBOXa w strefie chillout :)
Bez monitora. Zestaw do złożenia.
Budżet: do 4500 zł przy założeniu, że za maks. 2-3 lata zostanie zakupiona nowa maszyna.
Dodatkowo, jaki projektor polecacie? W piątki nie pracujemy, a 55" to za mało dla nas. Nic drogiego ;)