Skocz do zawartości

WedHP

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O WedHP

  • Urodziny 01/16/1996

Profile Information

  • Płeć
    Kobieta

Osiągnięcia WedHP

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Temat milczy od prawie roku, ale dorzucę kilka słów od siebie. Pracowałam w sklepie internetowym dużej sieci sklepów, bardzo pro-kliencka postawa (co najpewniej nie jest regułą, więc o tym wspominam). W sytuacji, gdy był spisany protokół w pierwszej kolejności "załatwialiśmy" sprawę klienta, czyli wymiana towaru/zwrot środków, natomiast to, jak sobie to załatwimy z firmą kurierską było tylko i wyłącznie naszą kwestią i klient nie musiał czekać na zwrot, bo np. "jego sprawa jest w toku". Nawet w sytuacji, gdy protokołu nie było, bo wygląd paczki nie wzbudzał podejrzeń, a po fakcie okazało się, że produkt jest uszkodzony - nigdy nie sprawialiśmy trudności. W przypadku przesyłki z płatnością za pobraniem kurier nie ma obowiązku wydać jej klientowi przed otrzymaniem wpłaty - co jest w sumie logiczne i jak najbardziej zrozumiałe. Ale zawsze można poprosić, by poczekał, bo po uiszczeniu opłaty chcesz sprawdzić czy z produktem wszystko w porządku (kurierzy są różni, ale raczej nie robią problemów z produktami o większej wartości).
  2. A to osiemnastka dziewczyny czy chłopaka? :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...