Jump to content

dvie1

Stały użytkownik
  • Content Count

    110
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About dvie1

  • Rank
    Uczestnik

Contact Methods

  • GG
    1034089
  1. to chyba jest Capone -N- Noreaga a tytul utworu to Invincible Tutaj masz tekst piosenki
  2. niech mi kots powie czy tylko mnie smieszy ten zart...: W pewnej wiosce mieszkal sobie gospodarz, ktory mial kurnik. Co noc do tego kurnika przychodzil sprytny lisek i pozeral jedna kure albo koguta, zalezy na co mial chrapke. I tak to trwalo miesiacami, az pewnego dnia gospodarz schwytal liska i zapytal: - Czy to ty wyjadarz stopniowo moj drob? Na co sprytny lisek odpowiedzial: - Nie! A tak na prawde to byl on. :P:P
  3. dvie1

    F.e.a.r.

    jak dluga jest ta gra? ile czasu zajęło Wam jej przejscie?
  4. Witam, mam pytanie: co trzeba wpisac w wierszu polecen by zmienic system plikow z Fat na NTFS tylko koniecznie BEZ UTRATY DANYCH? chyba ze jest jakis program do tego? z gory dziekuje!
  5. ja bym nie mial satysfakcji jak by mi ktos powiedzial jak przejsc... tak ze zastanow sie dobrze czy chcesz to czytac... powiedzmy ze najpierw trzeba go troche 'pomeczyc' jak lata. po pewnym czasie zacznie siadac na tym 'wzgorzu' i zacznie rabic 'deszcz ognia' a Ty wtedy BFG i artefakt... jak artefakt przestanie działac to mozesz uciec tam na bok kolo tych rogów(chyba, nie pamietam juz...) tam Cie meteory nie dostana... potem czekasz az usadzie jeszcze raz... i tak do skutku
  6. dzisiaj skonczylem z Betrugerem raz na zawsze:) dodatek zreszta jak i podstawka podobal mi sie bardzo, zawiodlem sie jedynie na dlugosci dodatku... szkoda ale moze beda nastepne. swietny pomysl z Artefaktem i jego 'rozwojem'. jedyny minus to wyglad naszej postaci...:) teraz czas na jakas inna gre a mam troche zaleglosci:) @Kaeres u mnie tez bylo wszystko normalnie (ale ja mam GF'a) wiec kombinuj ze sterami albo z ustwieniami graficznymi .
  7. a jakie to sa dokladnie sterowniki? bo u kumpla strasznie tnie na MX-ie i chcialbym mu jakos pomoc... dziekuje z góry za odpowiedz!
  8. no i powiedzcie czy patch cos zdziałal? lepiej sie gra? mniej bugów? podzielcie sie wrazeniami...
  9. dvie1

    Stronghold 2

    podobno ukazał się patch v1.2 ... czy ktoś sprawdzał czy dużo wprowadza zmian? no i czy na lepsze...
  10. na nowych to znaczy na jakich?
  11. @PiPoL a czemu sie zamieniałes? jaka jest roznica?
  12. wiesz Nazir ja teraz nie wiem czy nie lepiej było wziąc Winfasta... MSI słabo sie podkreca, teraz w grach zauwazam czasem artefakty nawet przy 555/555 nie wiem czy to pojedynczy egzemplaz... wychodzi na to ze to chlodzenie wcale nie jest takie dobre jak by sie moglo wydawac... jak dla mnie to jest dosyc głosna, nie ma tez super plynnosci w grach, tyle ze mam nie zbyt dobra reszte kopa ale... wiec nie wiem, Leadtek mimo gorszego chłodzenia(teoretycznie) idze wyzej, niestety nie mam dostepu do Winfasta i nie porónam Ci wydajnosci, nie jest pewnie duza bo to przeciez ten sam uklad graficzny, no a
  13. dvie1

    Bitcomet

    poroblem sie rozwiązał trzeba było zainstalowac Jave...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.