Skocz do zawartości

Domdom82

Użytkownik
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Domdom82

  1. Witam obecnie pracuję w Niemczech i tam mam problem z kupnem karty graficznej RTX 4090 do 2200 euro(oszczędzam a znalazłem najtaniej 2390 euro), ale mogę kupić kartę w złotówkach. Problem w tym że na allegro takiej karty nie kupię z wysyłką do Niemiec. Wyszukując państwo Niemcy znalazłem jedynie kartę quadro 4000 i na tym koniec.... Dosłownie jedna pozycja, choć allegro udostępnia taką formę przesyłki.
  2. U dołu coś czarnego wygląda jak artefakt. Zdarza się tak jak włączę komputer i chodzi jakiś czas na luzie. To zostaje przy wyłączaniu więc to nie soft. Jest tak od kiedy zmieniłem kabel HDMI na display port by mieć HDMI by mieć gsynch compable (na tym monitorze gsynch compable na geforce 2070 super działa dobrze) co dziwniejsze na mojej karcie graficznej jedno z gniazd display port nie działa ale tu chyba problemem jest ekran bo jak go wyłączam i włączam to się naprawia.. Wczoraj to zauważyłem sprawdzając bez wyłączenia komputera. Ekran mam stosunkowo nowy. Samsung SyncMaster C24FG70. jak dotąd działał świetnie czy możliwe jest uszkodzenie gniazda display port choć wydaje mi się że styka nie wiem nie mam zamiennika na gwarancję a wcześniej musiałbym przed oddaniem sprawdzić. Ten komputer PC od zawsze był składakiem. Później zmieniłem kabel display port na inny w nadziei iż to kabel niestety okazało się że to nie kabel Oto moja specyfikacja Procesor QuadCore Intel Core i7-4770, 3400 MHz Płyta główna ZX 97 gaming 7 karta graficzna Nvidia RTX 2070 super karta dźwiękowa soundblaster Z dyski Dysk nr 1 - WDC WD20EZRX-00D8PB0 (1863 GB) Dysk nr 2 - HGST HDN724030ALE640 (2794 GB) Dysk nr 3 - ST1000DM003-1CH162 (931 GB) Dysk nr 4 - TOSHIBA-RC500 (465 GB) dysk SSD Dysk nr 5 - Seagate Backup+ Hub BK (3726 GB) zewnętrzny ani USB Zasilacz nie pamiętam ale markowy 650W kosztował 450 zł ponad 80% wydajność oraz certyfikat pracy powyżej 100 stopni.
  3. Wszystko OK dostałem nowa kartę :)
  4. Dziś dostałem informację że karta własnie idzie do mnie nie napisałem ale dostałem informacje z inpost mam nadzieję iż nie odeślą mi zepsutej oby już wszystkiego mogę się spodziewać po po gigantycznej serii nieszczęść. Bo to było adresowane z net-s a nie gigabyte Wtedy chyba zejdę na zawał :( Jak zrobili to możecie skasować temat
  5. Dwa tygodnie temu napisali iż wysalali jak ich przycisnąłem czekałem tydzień i 3 lipca okazało się iż w serwisie gigabyte nic o tym nie wiedzą. Napisałem do nich email w którym zaznaczyłem ze czuję się oszukany i zagroziłem sądem Otrzymałem 3 odpowiedzi na ten sam post dzień dobry My wysyłamy produkt do serwisu naszego dostawcy a on do autoryzowanego serwisu producenta. Nikt Pana nie oszukuje, my jako sklep też nie możemy wysyłać bezpośrednio do serwisu producenta. Reklamacja jest w trakcie realizacji dzień dobry Mamy 14 dni na informację o statusie Pana reklamacji i taką informację Pan otrzymał co się dzieje z urządzeniem. Proszę oczekiwać na dalsze informacje dzień dobry Otrzymałem informację odnośnie Pana reklamacji iż jest w trakcie testów Tera moje pytanie kim jest dostawca sklepu hurtownik ?? Pytam ponieważ piszą o serwisie dostawcy.
  6. Nie mam działalności gospodarczej ani nie mam wolnego zawodu. Tylko robię w ramach telepracy 90% ludzi co jakiś czas używa komputer do pracy. Nie dostałem komputera bo już kilku pracowników zniszczyło komputery. Ja już pisałem wysłałem im kartę. I pisałem jaka była reakcja jak zadawałem pytania a właściwie jej brak. Ile to może trwać oni mogą to robić w trybie gwarancji a co jeśli nie odeślą do serwisu ?
  7. Właśnie pisze nie mam żadnych faktur i paragonów (nawet w wersji elektronicznej) w paczce nic nie było. Pisałem by mi wysłali fakturę w wersji elektronicznej na e-mail ale nie wysłali woleli bym im to wysłał bez tego. Wysłałem im powierzenie przelewu z banku i wydruk z profilu. Nowy to bym się przypadku tego sklepu obawiał czytam iż sprzedają tam odesłane zepsute karty albo zakupione gdzie indziej często używane jako data minery u górników bitcoinu (ponoć w ogóle nie maja nic na stanie) Na kartę czekałem długo ale to olałem aż tak mi się nie spieprzyło. Choć miala być w 24h.A co najzabawniejsze jestem ich stałym klientem dopóki wszystko ok nie ma awarii to co najwyżej dłużej czekałem na wysyłkę ale było tanio.
  8. Chodzi mi o to że przecież wszędzie pisze iż w ramach gwarancji serwis odsyła do producenta. Bo w internecie jest mało informacji ale obiło mi się iż w ramach covid wielu producentów kart wydłużało gwarancję bo stała się niemożliwa. Niby tłumaczyli to brakiem kontaktu bezpośredniego z klientem. Szkoda iż jak tam bylem w serwisie nie pomyślałem o zadaniu tego pytania. Ja nie wiem czy to rękojmia czy gwarancja. Bo gwarancja jak mówił prawnik w UOKIK jest nieobowiązkowa. UOKIK mi poleciła komisja handlowa a ta polecili mi na innym forum. Tyle że komisja handlowa chciała dokumentację której nie mam to sklep internetowy nie mam nawet paragonu czy faktury. Może wydruk z profilu bądź wydruk korespondencji z gg czy e-maila by wystarczył. Loginu i hasła do sklepu bądź e-mailu raczej im nie dam. Opinie o sklepie są tragiczne ponoć przekupuje np ceneo skąpiec i używa botów by podbić opinię. Oni działają od końca 2004 roku i ponoć sprzedają zepsute produkty jako nówki. Mi kazali dokładnie zapakować by wszystko było. https://portal-konsumenta.pl/opinie-o/net-s-chmielowscy https://www.google.com/search?q=net+s+opinie#lrd=0x46fda57d203f096d:0x805bb980bdcc01c,1,,, https://forum.pclab.pl/topic/1201920-Sklep-NetS-uwaga-na-antykonsumenckie-praktyki/ https://www.dobreprogramy.pl/GioWDS/NETS.pl-czyli-jak-nie-prowadzic-sklepu-internetowego,77318.html Mieszkam sam nie mam rodziny prócz brata i ciotki wujka od strony matki mogę się sądzić ale mam problemy z sercem. W ciągu miesiąca mam 20 poważnych problemów w tym ten wszystko na raz. Napisze do rzecznika praw konsumentów. Ale muszę znać termin od kiedy mogę to robić bi chyba musi minąć czas teraz wyczytałem iż powinni niezwłocznie wysłać do serwisu ale czy t jest napisane w ustawie,.
  9. Witam w maju tego roku kopiłem Gigabyte RTX2070 super po problemach z czarnym ekranem (tylko przy zainstalowanych sterownikach) doszedłem iż to wina procesora graficznego byłem w pogotowiu komputerowym (nie mam 2 pecetów) potwierdzili karta jako że Gigabyte k0nsumentom nie udziela gwarancji płatny serwis dałem wpierw im by zobaczyli czy da się to w miarę tanio naprawić (karta potrzebna jest mi także do pracy testera no i normalnej pracy biurowej )sierdzili już na samym początku że to wina albo pamięci albo chipa niestety na drugi dzień stwierdzili iż chipa chip kosztuje 90% ceny karty więc tylko reklamacja i z resztą nie mają chipa. Dałem do gwarancji niestety sklep w której często kupowałem jak wyczytałem (po wysłaniu karty) jest firmą o lekko mówiąc nieciekawej reputacji. Chodzi o sklep net-s. Po kilku rozmowach o sprawdzeniu czy to wina karta (uważali iż sterowników po powiedzeniu im o ekspertyzie) kazali odesłać razem z dowodem zakupu. Ale kupując kartę w paczce nie było w ani faktury(także nie było w wersji elektronicznej na e-mali ani na stronie sklepu na moim profilu) ani też paragonu. Po tym jak im o tym napisałem w końcu zgodzili się przyjąć towar napisałem jeszcze im iż dam im potwierdzanie przelewu z banku. wypełniłem zgłoszenie serwisowe gdzie był numer konta i odesłałem. Nie wiem czy zgłoszenie jest zgłoszeniem gwarancyjnym czy rękojmi. Kontakt jest z nimi tylko przez GG oraz e-mail telefon odwołuje do kontaktu elektronicznego.W net-s odpowiadają na gg były tylko trzy kropki ja pisałem monolog i była kompletna olewka. Taks samo było z odpowiedziami na e-maile a właściwie brakiem odpowiedzi poza jednym lakonicznym stwierdzeniem iż pójdzie do serwisu a później producenta i to może potrwać nic nie odpowiedzieli . Jak im na gg napisałem iż na tym dziale i kilku innych działach(za wydatkiem biznesu, reklamy itp) ciągle jest status zaraz wracam a o 17 status niedostępny(sklep jest czynny do 17-stek) i ciągle te kropki jakbyście coś pisali a nie zatwierdzili to dostałem jedynie informację. "Dzień dobry. Niestety nie ma innego sposobu aby reklamować kartę jak serwis producenta i to może potrwać." To była chyba odpowiedz na moją sugestię o tych trzech kropkach.... A później na tych wszystkich działach zamiast statusu zaraz wracam pojawił się status niedostępny... Później była tylko olewka znów zero odpowiedzi na moje pytania. A ja tylko chciałem się dowiedzieć czy wysłali do serwisu i ile to zwykle trwa oraz czy to rękojmia czy gwarancja bo w zgłoszeniu do serwisu nie było wyboru. I czemu nie mam numeru sporawy gdziekolwiek reklamowałem byłem na bieżąco informowany o postępach i miałem automatycznie przydzielony numer sprawy. Teraz moje pytanie czy w okresie pandemii gwarancja funkcjonuje jeśli producent jest za granicą przecież chip trzeba sprowadzić z USA albo wysłać nam całą kartę. Jak to się obecnie odbywa ? Na to pytanie nikt nie potrafi mi odpowiedzieć nawet prawnik z infolinii UOKIK (na telefon czekałem grubo ponad godzinę)oraz czy sprzedawca ma obowiązek informować czy wysłał przedmiot na gwarancji ile może go trzymać bez informowania itd.. Jak zadałem te pytania prawnikowi to się rozłączył. Jak próbowałem się dodzwonić do serwisu nikt nie odbierał słuchawki nie ważne czy dzwoniłem o 8 czy 11-stej (a wcześniej jak dałem im kartę odbierali telefony) w Google po prawej stronie po wystukaniu serwis Gigabyte pokazała się ich strona informacyjna i ja tam też zadałem to pytanie to na drugi dzień [patrzę skasowali zostało jedynie pytanie internauty o sterownik do bardzo nietypowej płyty oczywiście bez odpowiedzi. Sądzić się mogę ale mam problemy sercowe mieszkam sam rodzice zmarli mam ciotkę wujka od strony matki oraz jedynie brata za granicą . Mi jest potrzebna jak najszybciej karta przynajmniej rama czasowa bym mógł się wytłumaczyć w pracy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...