Chodzi mi o to że przecież wszędzie pisze iż w ramach gwarancji serwis odsyła do producenta. Bo w internecie jest mało informacji ale obiło mi się iż w ramach covid wielu producentów kart wydłużało gwarancję bo stała się niemożliwa. Niby tłumaczyli to brakiem kontaktu bezpośredniego z klientem. Szkoda iż jak tam bylem w serwisie nie pomyślałem o zadaniu tego pytania. Ja nie wiem czy to rękojmia czy gwarancja. Bo gwarancja jak mówił prawnik w UOKIK jest nieobowiązkowa. UOKIK mi poleciła komisja handlowa a ta polecili mi na innym forum. Tyle że komisja handlowa chciała dokumentację której nie mam to sklep internetowy nie mam nawet paragonu czy faktury. Może wydruk z profilu bądź wydruk korespondencji z gg czy e-maila by wystarczył. Loginu i hasła do sklepu bądź e-mailu raczej im nie dam.
Opinie o sklepie są tragiczne ponoć przekupuje np ceneo skąpiec i używa botów by podbić opinię. Oni działają od końca 2004 roku i ponoć sprzedają zepsute produkty jako nówki. Mi kazali dokładnie zapakować by wszystko było.
https://portal-konsumenta.pl/opinie-o/net-s-chmielowscy
https://www.google.com/search?q=net+s+opinie#lrd=0x46fda57d203f096d:0x805bb980bdcc01c,1,,,
https://forum.pclab.pl/topic/1201920-Sklep-NetS-uwaga-na-antykonsumenckie-praktyki/
https://www.dobreprogramy.pl/GioWDS/NETS.pl-czyli-jak-nie-prowadzic-sklepu-internetowego,77318.html
Mieszkam sam nie mam rodziny prócz brata i ciotki wujka od strony matki mogę się sądzić ale mam problemy z sercem. W ciągu miesiąca mam 20 poważnych problemów w tym ten wszystko na raz.
Napisze do rzecznika praw konsumentów. Ale muszę znać termin od kiedy mogę to robić bi chyba musi minąć czas teraz wyczytałem iż powinni niezwłocznie wysłać do serwisu ale czy t jest napisane w ustawie,.